Po ukončení rekonštrukcie sa trasy liniek 6 a 30 vrátia do pôvodnej podoby, na linke 30 pribudnú aj nové spoje.
Linky 10 a 34 nebudú počas Veľkej noci premávať k OC Optima, linka 37 nebude premávať vôbec.
Trolejové vedenie, ktoré strhol nákladný automobil ešte v januári 2022, prejde opravou.
Pozrite si podobu košických električkových a trolejbusových tratí v nových podrobných schémach.
Linka Trasa TROLEJBUSOVÉ LINKY 1 Vyššie letecké učilište - Vranovská ul. - Bardejovská ul. - Duklianska ul. - Sl. republiky rád - Leninova ul. - Východná ul. - Železničná stanica - Gen....
Linka Trasa 1 Šebastová - Pažica - Vranovská - Skleník - Drevokombinát - Rázc. Kúty - Okresný úrad - Trojica - Na Hlavnej - Veľká pošta - Kuzmányho - Východná - Pleta - Prameň - Šport - Solivar
Vianočný trolejbus bude denne premávať aj koncom roka.
O pár dní sa uskutočnia komunálne voľby. Ako odpovedali na naše otázky ohľadom dopravy kandidáti?
Obdobie na prelome školského roka a prázdnin sa každoročne nesie v znamení návrhu nového železničného grafikonu, ktorý by mal platiť od najbližšieho decembra. Tento rok však vyvolal veľké vášne a lokálne médiá sa predbiehali v srdcervúcich titulkoch. Dôjde skutočne k zhoršeniu, alebo sa väčšina ľudí dostane do svojho cieľa skôr?
Vo štvrtok 12. mája bude na rýchlodráhe prebiehať výluka električkovej dopravy.
Pri cestách verejnou dopravou už nebude potrebné mať rúško či respirátor.
Linka 34 bude počas dnešného dňa ukončená na zastávke OC Optima.
Od 6. marca opäť premávajú linky 5 57, čiastočne aj linka R4.
Z dôvodu nedostatku práceschopných vodičov budú na niektorých linkách dňa 22. októbra zrušené vybrané spoje.
Železnice Slovenskej republiky v najbližšom čase elektrifikujú dve železničné trate v okolí Košíc. Aký však bude reálny prínos týchto investícií a prečo sa ŽSR rozhodli práve pre tieto úseky?
Výpadok elektrického prúdu spôsobený nepriaznivým počasím pozastavil premávku trolejbusov.
Zmena grafikonu spôsobila mediálnu prestrelku medzi Prešovským samosprávnym krajom a ZSSK. Zo strany kraja padali silné slová, ZSSK sa bránila číslami. Kde je však pravda? Sú čísla skutočné, alebo ako dobre hospodári ZSSK s novými vlakmi?
Nočné linky patria k neodmysliteľnej súčasti väčšiny väčších miest. V Žiline začali jazdiť v roku 1970, odvtedy došlo k zmenám len niekoľkokrát. Ako by mohla vyzerať budúcnosť nočnej dopravy v Žiline?
Práce na ceste ovplyvnili polohu zastávky Kasárne, Kulturpark.
Už o pár mesiacov sa obyvatelia Závodia dočkajú novej zastávky, v budúcnosti je v pláne aj nová zastávka na Obvodovej.