2014 Rok 2014 bol charakteristický najmä masovou obnovou vozidlového parku autobusov, nákupom nových električiek a začiatkom rozsiahlej modernizácie električkových tratí. Električková prevádzka v
Dňa 28. októbra 1918 vznikla Československá republika, slovenské politické špičky sa k tomuto aktu prihlásili o dva dni neskôr.
Električky Linka Trasa 1 Pályaudvar – Andrássy–utca – Vörösmarty tér – Erzsébet tér – Bercsényi utca – Szent Erzsébet székesegyház – Színház – Andrássy palota – Fegyverház utca – Tordássy utca
Košická rýchlodráha sa dožila päťdesiatich rokov a my Vám prinášame prehľad najdôležitejších udalostí jej histórie.
Električky Linka Trasa 1 Havlíčkova – Ferka Urbánka – Švermova – Stalinovo námestie – Dr. B. Šmerala – Urbanova veža – Námestie osloboditeľov – Skladná – Štátna nemocnica KÚNZ – Pekná – Holubyho
Košice neboli koncom 70. rokov 19. storočia veľkým mestom, žilo v nich len asi 26 000 stálych obyvateľov.
1881 - 1909 Počiatky a konce konskej a parnej sily v doprave 1909 - 1918 Na počiatku električky Sieť liniek so zastávkami k 31.3.1914 Sieť električkovej dopravy v 1918 1919 -
V októbri 1909 mestu predložila svoju ponuku firma Gesselschaft für Bau und Betrieb von Eisenbahnen, Henning Hartwich & Co. (Spoločnosť pre výstavbu a prevádzku železníc, Henning Hartwich &
2. novembra 1938 bola Viedenskou arbitrážou územie rozvrátená Československá republika.
19. januára 1945 sovietska armáda oslobodila Košice z nemeckej okupácie.
Rok 1956 priniesol nový vietor do vozového parku električiek.
1970 Rok 1970 priniesol zmeny iba na linkách MHD. Linka 15 (Nám. osloboditeľov – Vodárenská) a linka 16 (Podhradová – Železníky) sa zlúčili do linky s číslom 16. Linka 18 bola predĺžená až po
1980 V júli 1980 bola trasa linky 29 (Kavečany – Štadión Lokomotívy) predĺžená od Štadióna Lokomotívy až k mostu v Ťahanovciach. V novembri toho istého roka sa trasa linky 30 zmenila na Nám....
1990 Nežná revolúcia v novembri 1989 spôsobila v nasledujúcich mesiacoch a rokoch mnohé zmeny, nie len v doprave. Nové desaťročie hneď v prvých dňoch prinieslo vznik novej linky 38 (Nám....
2000 T3 MOD počas prevozu do DPMK V roku 2000 boli dodané prvé štyri nízkopodlažné autobusy Solaris Urbino 15 #3501 až 3504. Okrem nich podnik zakúpil 10 autobusov Karosa B 932E, prvých 9 autobusov
Električky Linka Trasa 1 ► OD Bajkal Štadión Lokomotívy, Vs KNV, Poliklinika sever, Námestie Maratónu mieru, Dom potravín, Urbanova veža, Námestie Osloboditeľov, OD Astória, KÚNZ, Hotel
Stav linkového vedenia platného k 1. februáru 1992:
2008 Začiatkom roka 2008 boli nové autobusy značky Tedom, rovnako ako koncom predošlého roka, postupne zaraďované do premávky. Pretrvávajúcim problémom bol naďalej nedostatok autobusov, najmä
O trolejbusovej doprave sa v Košiciach uvažovalo už v druhej polovici 20. storočia.