Nebojte sa, o pár vegetačných období tu postupne bez nasadenia budú špáry porastené burinou a my nespokojní s týmto riešením nebudeme môcť namietať, lebo bude tu ako-taká "zeleň" a zakryjú sa možno aj takéto detaily. A čo vieme možno to nakoniec odprezentujú ako eko-riešenie.
Mne nie je stále jasné jedno - MČ prišla s návrhom, ku ktorému sa už ani nepriznáva (učebnicová ukážka zodpovednosti slovenskej verejnej správy), inými slovami, nejaký referent si splnil sen. A tento sen prešiel bez povšimnutia všetkými schvaľovacími orgánmi rad radom? Tomu sa mi nechce veriť, určite bola možnosť to zastaviť - ale keďže sa to dialo predpokladám ešte za dopravy ako v Berlíne #dámeto Nesrovnala, tak na takéto "malichernosti" nebol čas... (preložené do slovenčiny - nikoho to nezaujímalo a fungovala vláda referentov, čo je vidieť vo verejnej správe síce stále, ale konečne menej).
Keď bola pred rekonštrukciou trate kolóna, tak vždy od KV, DD po rivieru. Ďalej po Botanickej sa to už pohybovalo, keď už m.č. Karlova Ves prišla s nápadom mixovať nosný dopravný systém so záchranarskou uličkou, prečo zrovna v tomto úseku? A kde vo svete sa takéto riešenie uplatňuje?
Ono sice napadne sneh mozno 2x, ale kedze tradicne ten sajrajt nikto neuprace, tak sa potom x-krat ciastocne roztopi a zmrzne a clapkanica po nom zostane 2 mesiace...
Alebo este lepsi variant je nahrnut ho na jednu kopu (tradicne byva na MHD zastavkach) plus cestari ho na ceste pricapnu k obrubniku a potom sa mesiac cestujuci sa cezen brodi do busu.
Dochádzam po presne takej ceste do práce. A pri troche dobrej vôle sa tam tá sanitka, ba aj hasičské auto, zmestia. Asi to bude tým, že mimo obec platia iné fyzikálne zákony? To, že v zákone sú kraviny, neznamená, že sa na ne priemerne inteligentný uškatec bude odvolávať.
Na uličku je potrebné mať dostatočne širokú cestu, aby sa tam vošli tri autá vedľa seba (z toho dve nákladné). A to cesta s dvoma pruhmi bez krajnice nespĺňa.
A mimochodom, zákon vyžaduje uličku iba na diaľniciach a cestách mimo obce.
Tie hektolitre zbytočného betónu. Taký skvostný nápad navrhnúť trať pre možné využitie záchrannárskych zložiek, že sa k nemu KV zrazu nepriznáva. Na čo potom máme zákon o zachranárskej cestičke? A samozrejme magistrát odsúhlasí všetko, závity oddychujú.