Reply on: Petto #1:
Dovolím si vyjadriť nesúhlas. Ideálny adept je električka, ale potiahnute koľajníc v trase linky 83 je nereálne, aj keby mala byť čiastočne presmerovaná na existujúce koľajnice.Pri zachovaní súčasnej trasy linky 83 je ideálnym adeptom hybridný trolejbus, ktorý bude mať trakčný akumulátor pre jazdu mimo trolejového vedenia. To by nemuselo byť napr. na Moste SNP a čiastočne ani v Dúbravke. Konkrétne úsek Pri kríži - Drobného a Hodžovo nám. - Kutlíkova. V obratisku Pri kríži by samozrejme krátke vedenie bolo, aby sa vozidla dobíjali aj tam. V Pezržalke drôty od Hálovej po Kutlíkovu, resp. aj Ovsište (linka 84 a kľudne aj "moták" 99, pre ktorý by sa doplnilo trolejové vedenie aj inde. Hybridné trolejbusy by mohli byť aj 68, 93 a 94. Na Moste Apollo by sa konečne vybudovalo trolejové vedenie, aby sa aj normálne trolejbusy (t.j. bez možnosti jazdiť mimo trolejové vedenie) vedeli do Petržalky dostať.