imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Interiér jednotky metra VAL 206
Kapacita vozňa VAL 208 je 76 cestujúcich
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Autobusová náhrada za električku prechádza okolo pary valiacej sa z kanála
Plynový Solaris Urbino LE 15 na ceste na švédsky vidiek
#71, linka R132, Vallorcine
#53, Vallorcine
Jedinou prístupovou cestou do lyžiarskeho strediska Vall de Núria je ozubnicová železnica
#06, TRO06, linka 1, Hatanpään valtatie
#813, YKV-489, Hatanpään valtatie
#103, CKX-103, linka 33, Hatanpään valtatie
Ukončenie liniek 1 a 3 pri autobusovej stanici
#16, TRO16, linka 3, Hervannan valtaväylä
Stanica vlakov Les Vallées
Pohľad na staničnú budovu Les Vallées
#304, CH 304, linka 1, Via Alessandro Valignani
Vstup do trolejbusového depa
Obratisko trolejbusov Sant'Anna
#2666, 2BK 6487, linka 4, Valchařská ul.
#2666, 2BK 6487, linka 4, Valchařská ul., zastávka Cacovická
#2663, 2BK 6481, linka 4, Valchařská ul.
#2663, 2BK 6481, linka 4, Valchařská ul.
Elektrobus v pare valiacej sa zo stánku s churros
#E271, SN62 DJO, linka 178, Loampit Vale
#451, linka 1, Teatri väljak, zastávka Estonia
Loď Valencia dopravcu Prague boats v službách PID
Autobusová zastávka v obci Valea Cerului
Ďalšia lanovka na masív Postăvaru
Ďalšia lanovka na masív Postăvaru
#581, BV 16 GBL, linka 32, Bulevardul Valea Cetății, zastávka Valea Cetății
#2016, BV 01499, linka 31, Bulevardul Valea Cetății
#2001, BV 01480, linka 31, Bulevardul Valea Cetății, zastávka Valea Cetății
Detail zjazdovej výhybky
#2001, BV 01480, linka 31, Bulevardul Valea Cetății, obratisko Valea Cetății
Linky MHD Topoľčany boli v období 4-8/2021 označené písmenami. Irisbus Axer 12M #TO-274EP bol dodaný z Francúzska, kde jazdil v regióne Centre-Val de Loire
Mária Valéria Bike je pekným príkladom, že štátnou hranicou sa svet nekončí
Vozeň s naklápateľnými sedadlami - cestujúci si môže tlačidlom nastaviť sklon a tým aj pocit, že pri klesaní 128 % vypadne z vozňa
Dráha do údolia Jamison bola pôvodne vybudovaná pre nákladnú dopravu
Zmeny sklonu Railway miestami pripomínajú horskú dráhu
Atrakcia Railway so sklonom 128 %
Atrakcia Railway so sklonom 128 %
Trojvozňová súprava blížiaca sa do spodnej stanice
Začiatok stúpania pri spodnej stanici
Dráha Railway prechádza prírodným tunelom
Spodná stanica Cableway ukrytá v národnom parku Blue Mountains
Cableway pri spodnej stanici visutej lanovej dráhy
Cableway pri spodnej stanici visutej lanovej dráhy
Takúto podobu má Railway od prestavby v roku 2013 a vybavení švajčiarskou technológiou
Scénický svet porovnáva atrakciu Railway s pozemnými lanovými dráhami vo svete a uvádza svoj extrémny sklon; technicky však ide o šikmý výťah
Spodná stanica Railway v údolí, kde sa pôvodne ťažilo uhlie a bridlica
#1297, linka 22, ulica Bulevardul Dacia, zastávka Strada Valea Crucii
#2435, linka 4, ulica Bulevardul Dacia, zastávka Strada Valea Crucii
#1329, linka 22, ulica Bulevardul Dacia, zastávka Strada Valea Crucii
Ferrovia Circumetnea (FCE)
Cestovné poriadky na zastávkových označníkoch v Kaunase sú umiestnené v otočných valčekoch - podobne ako u nás kedysi na železničných staniciach
Pohľad zo zastávky Rusova iela / Valsts ieņēmumu dienests na električkovú trať z mestskej časti Mežaparks smerom do centra Rigy
Carrus Star 602 #8 smeruje k západnému prístavu
Pohľad na električkovú trať zo štvrte Jätkäsaari
Škoda Artic / Škoda ForCity Smart #421 a moderná architektúra štvrte Jätkäsaari
Súprava jednotiek na čele s Valmet M100 #164 stojí v stanici Ruoholahti - prvej na území Helsiniek v smere zo západu
Súprava jednotiek na čele s Valmet M100 #164 prichádza na stanicu Keilaniemi
Súprava jednotiek na konci s jednotkou Valmet M100 #158 odchádza zo stanice Keilaniemi
Súprava jednotiek na čele s Valmet M100 #110 prichádza na stanicu Aalto-yliopisto
Súprava jednotiek Valmet M100 #182+119 zastavila na stanici Kalasatama
Súprava jednotiek Valmet M100 #182+119 prichádza zo západu na stanicu Kalasatama
Valmet Nr II / MLNRV2 #101
Valmet Nr II / MLNRV2 #104 prichádza na zastávku Töölön tulli
Nálepky na krytoch dverného mechanizmu električky Valmet Nr I / MLNRV1 #115 upozorňujú na potrebu kúpiť si lístok vopred
Pohľad do interiéru električky Valmet Nr I / MLNRV1 #115
Pohľad do kabíny vodiča Valmet Nr I / MLNRV1 #115
Valmet Nr II / MLNRV2 #71 na výlukou presmerovanej linke 2 prechádza obratiskom Kuusitie
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 po obrate v obratisku Kuusitie prichádza na nástupnú zastávku linky 3
Valmet Nr II / MLNRV2 #104 zastavil neskoro večer na zastávke Lasipalatsi
Valmet Nr II / MLNRV2 #104 v lúčoch zapadajúceho slnka prichádza na zastávku Kauppatori
Valmet Nr II / MLNRV2 #71 prechádza popred ortodoxnú katedrálu Uspenskin katedraali
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 a ortodoxná katedrála Uspenskin katedraali
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 sa presúva z centra k prístavu Katajanokka ako linka 5
Valmet Nr I / MLNRV1 #119 prichádza na zastávku Senaatintori
Pri modernizácii boli električky Valmet Nr II / MLNRV2 vybavené aj systémom na počítanie cestujúcich a kamerovým systémom
Aj po modernizácii sa v električkách Valmet Nr II / MLNRV2 zachoval pôvodný systém ochrany cestujúcich pred privretím do dverí
Pohľad do interiéru nízkopodlažného článku modernizovanej električky Valmet Nr II / MLNRV2 #71
Električka Valmet Nr II / MLNRV2 #71 prichádza k prístavu Katajanokka
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 križuje cestu na čo upozorňuje aj svetelná signalizácia
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 vo farbách lodného dopravcu Tallink odchádza z prístavu Katajanokka k hlavnej železničnej stanici ako linka 5
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 reklamou na dopravcu prevádzkujúceho trajekty čaká na konečnej zastávke pri prístave Katajanokka odkiaľ premáva konkurenčný dopravca
Detail na nízkopodlažný článok električky Valmet Nr II / MLNRV2 modernizovanej v roku 2004
Cestujúci nastupujú do električky Valmet Nr II / MLNRV2 #99 na zastávke Lasipalatsi
Dvojica električiek Valmet Nr II / MLNRV2 #77 a #111 sa míňa v križovatke ulíc Kaivokatu, Mannerheimintie a Simonkatu
Valmet Nr II / MLNRV2 #111 zastavil na zastávke Lasipalatsi (v preklade sklenený palác)
Valmet Nr II / MLNRV2 #80 prichádza na zastávku pred hlavnou stanicou
Valmet Nr II / MLNRV2 #101 prichádza na zastávku pred hlavnou stanicou
Turistické minibusy na vyhliadke nad Mesačným údolím v púšti Atacama
Validátor dopravných kariet v električke Belkommunmaš 60102
Gillig dopravcu VTA
Prímestské vlaky v stanici València Nord
Centrum Valencie v 20. rokoch 20. storočia
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie