imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Modernizovaná električka BN LRV
Modernizované električky majú posuvné dvere, ktoré aj po ich zatvorení vyčnievajú
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais (do roku 2023 Beaux Arts)
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie