imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#RTR-896, Aszód, Baross tér, zastávka Aszód, vasútállomás
Každý z vozňov má svoju farbu
Abtova výhybňa pozemnej lanovej dráhy
Upozornenie na riziko prehliadnutia zaobleného čelného skla vozňa lanovky
Výhľad z vozňa z roku 2001 na mesto Kitakjúšú
Oficiálne ide o šikmý výťah, ktorý však má aj obsluhu
Monorail v stanici Yamagami nadväzuje na pozemnú lanovku
Ozubnicový monorail AKA slope car
Kabína má zafarbené sklá
Monorail bol finanovaný z prostriedkov získaných z lotérie
Horná stanica monorailu
Kapacita kabíny je 40 osôb
Vozeň monorailu má sedadlá umiestnené smerom k výhľadom
Ozubnicový monorail v roku 2007 nahradil pôvodnú sedačkovú lanovku
Vozeň z roku 2001
Hlboko pod vozňom lanovky prechádza tunelom trať šinkansenov
2. generácia vozňov bola vyrobená v roku 2001 firmou CWA
Interiér vozňa z roku 2001
Lanovka na horu Sarakura bola otvorená v roku 1957, má dĺžku 1,1 km, rozchod 1067 mm, výškový rozdiel 440 m a najstrmší sklon 528 ‰
Schéma trate ozubnicového monorailu na hore Sarakura
Regionálne linky v Maďarsku sú bežne označované aj číslom
#MI-155CL, MI-191CR, MI-769CA, MI-823EJ, Trebišov, Komenského ul., autobusová stanica
#MI-363ET, MI-766CA, MI-870FF, Trebišov, Komenského ul., autobusová stanica
SOR BN 10.5 pri nástupišti MHD
Autobusová stanica, ktorá je súčasťou TIOP Trebišov od apríla 2023 slúži verejnosti
Pohľad na navigáciu na TIOPe Trebišov
Pohľad na výstavbu nového TIOPu Trebišov
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
#905-53, 広島200 か23-37, Tokaichi-machi
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
Konečná električiek na železničnej stanici Yokogawa
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
#PO-292EG, Lipany, autobusová stanica
Rôzne autobusy dopravcu SAD Prešov
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
#1914 na konečnej linky 9 v Hakušime
#94949, 広島200か23-24, Hatchobori
#232, 広島200 か13-98, Hatchobori
Výveska liniek MHD vo formáte známom z regionálnych liniek, avšak s predtlačeným zvýrazením zastávky, na ktorej je umiestnená
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
SOR C 10.5 #SL-093BM bez bočného polepu s názvom dopravcu
Väčšina vozového parku dopravcu BUS Karpaty pozostáva z ekonomických autobusov rady SOR C
Zelené SORy dopravcu BUS Karpaty
#SL-507BC, Továrenská ul., autobusová stanica
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie