imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vnútorný informačný displej v prímestskom vlaku
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
#312, TI 142 027, linka 6, Piazzale Stazione, Lugano, Stazione
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Interiér Tramlinku
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Schéma FLP aj s preškrtnutou neobsluhovanou zastávkou
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
K-Bus Sprinter City Light (516MNDF) pri Luganskom jazere v blízkosti hraníc s Talianskom
Zabezpečenie nízkopodlažnosti prebehlo jednak nákupom nových električiek a jednak zvýšením nástupíšť
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Autobus pri subtilných lampách v autobusovom termináli
Nový autobusový terminál Arth-Goldau
Nový autobusový terminál Arth-Goldau
Nový autobusový terminál Arth-Goldau
Nový autobusový terminál Arth-Goldau
Spodná stanica ozubnicovej železnice
Riggenbachova ozubnica
Nový terminál autobusov na železničnej križovatke Arth-Goldau
Ozubnicová presuvňa pri dielňach železnice
Dobre lubrikovaná výhybka Riggenbachovej ozubnice
Repasovaná navarená a obrúsená ozubnica z vlastnej dielne
Náhradné diely ozubnice
Konečná ozubnicovej železnice
Krytý nadchod vedúci od nástupíšť Rigi Bahn
Historický vozeň #22 z roku 1958
Rovnako modernizované vozne z rokov 1986 (#21) a 1982 (#15)
Vlak s motorovým vozňom #13 z roku 1954 a pred ním koľaj v roku 1959 zrušenej električkovej trate od jazera k spodnej stanici ozubnicovej železnice
Interiér vozňa #21 z roku 1986
Visutá lanová dráha na Rigi Scheidegg s malou kabínkou bola otvorená v roku 1953 a viackrát modernizovaná
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Kräbel – Rigi Scheidegg sa nachádza pri zastávke ozubnicovej železnice
Motorový vozeň z roku 1949
Vlak s historickým riadiacim vozňom #33 z roku začiatku prevádzky tejto dráhy - 1875
Pohľad do kabíny vodiča vo vozni z roku 1986
Ozubené koleso na ozubnicovej železnici
Kaviareň v starom osobnom vozni
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
Jednoduchší typ výhybky na Riggenbachovej ozubnici, kde sa oddeľuje železnica ARB od VRB
#21+31 na križovatke ozubnicových železníc ARB a VRB
Dlhší dvojkoľajný úsek v strede trate s každou koľajou v inej úrovni
Stadler Bhe 4/6 z roku 2021
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Dopytové tlačidlo EAO série 57 umiestnené na stene vedľa sedadiel
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Kabína vodiča jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Spodná stanica VRB
Križovatka na Riggenbachovej ozubnici
Jednotka Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Točňa ozubnicovej železnice pri prístave Vitznau
V rokoch 2021 - 2022 bolo dodaných 6 dvojdielnych jednotiek Stadler Bhe 4/6
Spodná stanica VRB s točňou
Lanovka ponúka pekné výhľady
Malá kabínka kapacitne nestačí ani mimo sezóny
Horná stanica visutej lanovej dráhy LMS
Horná stanica lanovej dráhy
Začiatok extrémneho klesania je v tuneli
Otočný segment vozňa lanovky
Zahmlený pohľad na spodnú stanicu
Interiér segmentu kabíny
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Vozne pôvodnej lanovky na Stoos čakajú na svoj ďalší osud
V dráhe pôvodnej pozemnej lanovky vedie modré potrubie
Spodná stanica pôvodnej pozemnej lanovky na Stoos zrušenej v roku 2017
Hneď za spodnou stanicou lanovka prudko stúpa nahor
Hneď za spodnou stanicou lanovka prudko stúpa nahor
Zastávka autobusu pri najstrmšej pozemnej lanovke na svete
Elektrobusy sa vo Švajčiarsku pomaly dostávajú aj do regionálnej dopravy
#120, SO 174 980, linka 509, Olten, Bahnhofstrasse
#120, SO 174 980, linka 509, Olten, Bahnhofstrasse
#122, SO 175 127, linka 503, Olten, Bahnhofstrasse
Pohľad z nadchodu železničnej stanice Wankdorf na terminál MHD
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie