imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pohľad od staničnej budovy smerom k autobusovým nástupištiam
Na východnom konci prechodu cez Japonské Alpy zabezpečujú presun na najbližšiu železničnú stanicu autobusy
Elektrobusy na linke cez tunel Kanden sú prvými v Japonsku s pantografovým nabíjaním
Hala pre elektrobusy
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Východný koniec trasy má 300-metrový úsek na povrchu a ďalší 400-metrový zastrešený úsek proti snehu
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Predná časť elektrobusu, ktorého karoséria bola vyrobená v roku 2017, elektrické súčasti doplnené v roku 2018 a k sprevádzkovaniu došlo v roku 2019
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Štyri generácie vozidiel v tuneli Kanden, ktorý bol pre verejnosť otvorený v roku 1964
Spodná stanica sa nachádza na úrovni hornej časti priehradného múru
Interiér vozňa lanovky z roku 1969
Celá trať lanovky vedie v podzemí a v prípade evakuácie sa musí použiť rebrík na čelách vozidiel
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Spodná stanica lanovky má architektúru, ktorá v prírode neruší
Kapacita každej kabíny je 81 ľudí
Spodná stanica lanovky
Lanovka je bez pilierov
Horná stanica ponúka výhľady na hory Hida (Severné Alpy)
Lanovka je známa tým, že medzi stanicami nemá jediný pilier
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Maximálna rýchlosť trolejbusov bola 40 km/h
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Interiér trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Pracovisko vodiča trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Navigácia k podzemnému trolejbusu a nadzemnému autobusu
Pre turistov je vyhradený jeden jazdný pruh, pre autobusy druhý a premávka je tu riadená pracovníkmi s vysielačkami
Cesta je otvorená od polovice apríla do konca novembra
Vždy na jar snežné frézy vyfrézujú hlboký zárez, ktorým následne jazdia autobusy na horskej linke k začiatku trolejbusového tunelu
Hino S'elega VM-RU2PPFR pri najhlbšej časti snehového zárezu
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Trolejbusová prevádzka pod horou Tatejama bola poslednou v Japonsku
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Aktuálne vozne boli vyrobené v roku 2003; ide o 2. generáciu vozidiel na tejto lanovke
Interiér vozňa lanovej dráhy
Lanovka funguje od roku 1954
Nákladný vozeň lanovky zavesený pod osobným vozňom
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Záverečný úsek úzkorozchodnej elektrickej železnice na úpätí Japonských Álp
Elektrická jednotka radu 16010 z roku 1969 pôvodne jazdila u železnice Seibu
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Konečná stanica Tateyama sa nachádza pod lanovkou
Železnica Chitetsu zabezpečuje jeden z prístupov do Japonských Álp
Trate Chitetsu majú rozchod 1067 mm
Pokladňu pri dverách obsluhuje strojvodca, ktorý na každej stanici musí vyjsť z kabíny a zúčtovať cestujúcich
7 jednotiek radu 14760 bolo dodaných v rokoch 1979 - 1981 firmou Nippon Sharyo
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie