imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Model metra na pneumatikách vyrobený z lega je vystavený v rámci najdôležitejšej stanice metra Ōdōri
Model metra na pneumatikách vyrobený z lega je vystavený v rámci najdôležitejšej stanice metra Ōdōri
Keď do metra zateká, voda je zvedená sáčkami a rúrkami do kanalizácie
Šípky usmerňujú cestujúcich pri vystupovaní a nastupovaní; zelené šípky smerujú k zelenej linke metra
Minibus na kyvadlovej doprave medzi spodnou stanicou lanovky a električkovou zastávkou
Každá z kabín visutej lanovej dráhy na horu Moiwa má svoju farbu podľa farby zvierat žijúcich na hore
Šikmý výťah v úvode stúpa cez tunel
Dvojkabínka z roku 2011
Šikmý výťah s názvom Morris Car pozostáva z dvoch gondol zavesených na konštrukcie, ktoré sú pripevnené na podvozok a ten na ťažné lano
Výrobný štítok šikmého výťahu od firmy Nippon Cable, ktorý premáva od roku 2011
Hora Moiwa sa týči nad dvojmiliónovým Sapporom a ponúka zaujímavý výhľad aj z konečnej stanice šikmého výťahu
Pohľad na interiér kabínky a výhľad na Sapporo
Tunel šikmého výťahu od svätyne na vrchol Moiwa
Lanovka na horu Moiwa bola otvorená v roku 1958 s malými gondolami, ktoré boli v rokoch 1970 - 1971 nahradené za dve veľké kabíny a tie napokon v rokoch 2010 - 2011 za novšiu generáciu
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na horu Moiwa
Dve električky Kawasaki radu 8510 v roku 1987 nahradili dve staré vozidlá
#247 z roku 1960 so "sapporským štýlom", ktorý spočíva v zaoblenom tvare karosérie, na vtedajšie japonské pomery netradičnom
Nízkopodlažné spoje sú vyznačené v cestovnom poriadku
Pôvodne boli nástupištia otvorené, v roku 2009 na ne pribudli brány
Interiér jednotky radu 8000
Vozidlá na pneumatikách sú na Tōzai Line vedené stredovou lištou
Jednotky radu 8000 sú v poradí druhou generáciou vozidiel Tōzai Line od jej otvorenia
Takmer celá trať konky vedie v miernom sklone, a tak sa v jednom smere kone zapotia a v druhom smere je potrebné brzdiť vozeň, aby "nepredbehol" koňa
Konka je súčasťou skanzenu Historická dedina Hokkaidó
Isuzu Erga mieri do areálu s parkom, múzeom a skanzenom
#537‐3980, 727, 札幌200か35-90, linka 27, Atsubetsu Higashi 4 Jō
Označníky dvoch dopravcov
Isuzu Erga pri rozkvitnutej čerešni
Smutný vodič informuje, že autobus je mimo prevádzky
Informačný panel vo vozidle radu 8000 aj s obrázkom v pravej časti displeja
Informačný panel vo vozidle radu 8000
V čase fotografovania disponovalo Sapporo deviatimi nízkopodlažnými električkami Little Dancer S, ktoré sú dodávané od roku 2018
#札幌200か21-91, Chūō-Kuyakusho-Mae
Zastávky električiek sú v Sapporo extrémne úzke a prístrešok má len veľmi obmedzenú účinnosť
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie