imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Modré metro bolo otvorené v roku 1972
Konečná Seaside Line sa nachádza nad ulicou
Definitívna podoba stanice Kanazawa-Hakkei bola dokončená až 20 rokov po otvorení systému; dovtedy fungovalo provizórne riešenie
Vstup do vlaku z nástupišťa
Interiér vozidla automatizovaného navádzaného systému
Predná časť vozidla automatizovaného navádzaného systému
Predná časť vozidiel, kde sa dá sedieť, pokiaľ vozidlá nie sú ovládané manuálne vodičom
Koniec trate na železničnej stanici Kanazawa-Hakkei
Systém Seaside Line bol otvorený v roku 1989, je dlhý 10,6 km a vozidlá tu dosahujú maximálnu rýchlosť 60 km/h
Vozidlá radu 2000 sú druhou generáciou na Seaside Line a začali jazdiť v roku 2011 a do roku 2014 nahradili pôvodné jednotky radu 1000
Konečná stanica Shin-Sugita automatizovaného navádzaného systému (AGT) na pneumatikách
Midibus pod masívnou dráhou visutého monorailu
Jednotky radu 1000 by podľa plánu mali dojazdiť do roku 2028
Nevýhodou visutého monorailu sú masívne konštrukcie nad ulicami
#1035+1036 pri križovaní dráhy so železnicou
Chiba Urban Monorail bol postavený medzi rokmi 1979 a 1999
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Konečná stanica Kenchō-mae
#003+004 na úseku so štyrmi dráhami
Koniec dráhy visutého monorailu; dole je možné vidno ochranné zábradlie, aby cestujúci, ktorí by sa dostali na koniec nástupišťa, nespadli dole na ulicu
Obe linky monorailu končia v stanici Chiba-Minato
Crossway LE má namierené do mestskej časti Kňažia
Deti sa na prvej stanici môžu odfotiť ako vodiči linky Yūkarigaoka
Maskotom systému Yūkarigaoka Line je koala, keďže koaly pojedajú eukalyptové listy a Júkarigaoka v prekladé znamená "Eukalyptové vŕšky"
Niektoré z domov sa nachádzajú v tesnej blízkosti navádzaného systému na pneumatikách
Dĺžka linky Yūkarigaoka je 4,1 km a trasa prechádza cez rovnomenné štvrte
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
Cestovný poriadok je prispôsobený dopytu aj možnostiam križovania vlakov
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Výhybka systému VONA
Výhybka systému VONA
Interiér jednotky #53 z roku 1982
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
#53 na výhybke systému VONA
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Na linke Yūkarigaoka je použitý systém typu VONA (Vehicle Of New Age) so stredovou vodiacou koľajnicou
Automaty na cestovné lístky s informáciami výlučne v japončine
SOR C 10,5 z Oravskej Lesnej vypomáha na výkonoch MHD Dolný Kubín
Konečná navádzaného systému na pneumatikách na železničnej stanici Yūkarigaoka
Rekonštrukcia zastávkového prístrešku MHD
Výkony MHD Dolný Kubín okrem kmeňových vozidiel zabezpečuje aj 15+ prejazdov z prímestských liniek. Na niektorých MHD spojoch sa tak objavujú aj najnovšie autobusy SOR ICN 12,3. Zachytený je žaškovský #RK-213CZ
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie