imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#1012, Hiroshima Port
Skyrail už spieva svoju labutiu pieseň - v čase fotografovania mu zostával necelý rok prevádzky
Pohľad na úvodný úsek zo spodnej stanice, kde dráha nadväzuje na železničnú dopravu
Strata ziskovosti systému bude v roku 2024 viesť k jeho náhrade elektrobusmi
Ťažné lano nad koľajnicou visutej dráhy
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Interiér gondoly pre 37 pasažierov
Celková dĺžka dráhy je 1,3 km
Kabína prichádza do stanice a je tu poháňaná lineárnymi motormi
Trať pripomína horskú dráhu a vedie cez obytnú štvrť
Horná stanica hybridného monorailu/lanovky
Gondola prichytená o koľajnicu a ešte neprichytená o lano
Dráha má celkovo tri stanice, toto je horná
Systém bol otvorený v roku 1998 pre development vo svahu nad železničnou stanicou
Gondoly dosahujú rýchlosť 25 km/h
Kombinácia zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy umožňuje prevádzku v sklone až 263 ‰ a súčasne v ostrých oblúkoch s minimálnym polomerom 30 m
Gondoly sú poháňané/brzdené ťažným lanom, ktorého obeh sa zapína len v určitých intervaloch podľa cestovného poriadku
Presúvanie gondoly v útrobách hornej stanice
Brána pri vstupe do gondoly
Na dráhe sú prevádzkované gondoly, ktoré sa v staniciach pripájajú na ťažné lano
Stredná stanica Midorinakamachi, kde sa gondoly odpájajú od ťažného lana a pohon zabezpečujú lineárne motory
Skyrail Midorizaka je kombináciou zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy
Vozidlový informačný displej s informáciou o vozni, v ktorom sa cestujúci nachádza, a o prístupoch na nástupište
#1901 od firmy Naniwa Kōki z roku 1957 bola presunutá do Hirošimy z Kjóta po zrušení tamojšej električkovej dopravy
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električka radu 700 z roku 1982
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
Električky Combino odstavené v depe
Priecestné signalizačné zariadenie a "odrezané" návestidlo, aby nezasahovalo do jazdného profilu električiek
Informácia o obmedzeniach dopravy počas summitu krajín G7
Informácia o tom, že personál električiek a autobusov môže od 8. mája 2023 (vzhľadom na ustupujúcu pandémiu COVID-19) nosiť rúška podľa vlastného uváženia
Informácie o rozsiahlych obmedzeniach električkovej dopravy počas summitu krajín G7
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Pohľad z vysokej časti nástupišťa
Profil rozširujúci nástupište s cieľom znížiť medzeru medzi vozidlom a nástupišťom; vzadu pôvodná výška nástupišťa pre staré vysokopodlažné električky
Dvojité priecestie - najskôr cez električkovú trať, potom cez železničnú
Podvaly sa vymieňajú selektívne
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Dva typy kĺbových električiek z 1980. rokov (#3801 z roku 1987, #3701 z roku 1984)
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie