imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#1021, linka S1, Am Hauptbahnhof, zastávka Hauptbahnhof
#HOM GR 708, Am Hauptbahnhof, zastávka Hauptbahnhof
MAN 12C pred divadlom
#SB SB 2597, linka 106, Betzenstraße, Rathaus
Tram-train v centre Saarbrücken
Tram-train v Saarbrücken zabezpečuje aj mestskú dopravu, interiér a počet dverí však zodpovedá prímestskému využitiu
Spoločné nástupište autobusov a električiek pred hlavnou stanicou
Tram-train v termináli pred hlavnou stanicou v Saarbrückene
#776, MZ SW 776, linka 51, Bahnhofplatz, Hauptbahnhof
Záverečný úsek trate na Am Schinnergraben je jednokoľajný a utopený v zeleni
Jednokoľajka na konci linky 52 vedie v tesnej blízkosti zelene
Zo slučkového obratiska Hechtsheim, Am Schinnergraben sa vďaka obojsmerným električkám využíva už iba časť po nástupište
Variobahn v električkovom obratisku vybavenom sociálnym zariadením pre vodičov s maľbou električky
Konečná Hechtsheim, Bürgerhaus
#207, linka 53, Am Gautor
Električka po prekonaní jedného z najväčších stúpaní električkových tratí v Nemecku (9,55 %), ktoré sa nachádza práve v centre Mainzu
#229, linka 53, Münsterplatz
Súprava vlaku Hurricane Turn Train odstavená v mestečku Talkeetna
Súprava vlaku Hurricane Turn Train odstavená v mestečku Talkeetna
Odstavené turistické autobusy v mestečku Talkeetna
Časti Mainzelbahn vedú cez polia a lúky
Zastávka električiek je pod železničnými koľajami, železničná zastávka je však o niečo ďalej
#PU-452CI, linka 5, Hoštiná
Mainzelbahn je pomerne dynamická - je na nej viacero úsekov s prudkými stúpaniami a klesaniami, mostami a dlhými oblúkmi
Záverečný úsek Mainzelbahn
#229, linka 53, Lerchenberg, Hindemithstraße
Jednoduché ukončenie linky 52 na konci jednokoľajného úseku
#749, MZ SW 749, Bahnhofstraße
#2045, 5158, GA 358FY, GA 539FH, linka 190, W, Władysława IV, zastávka Armii Krajowej
#PU-138BS, linka 5, Hoštiná
#5159, GA 359FY, linka 133, Wójta Radtkego, zastávka Gdynia Dworzec Gł. PKP - Hala
#3090, GA 2075Y, linka 29, Plac Konstytucji, zastávka Gdynia Dworzec Gł. PKP
#2081, 2207, 2266, GA 4327F, GA 469FH, GA 7350V, Plac Konstytucji, zastávka Gdynia Dworzec Gł. PKP
#3256, GA 017FY, linka 27, Warszawska, zastávka Gdynia Dworzec Gł. PKP - Wolności
Nerobergbahn je dnes kultúrnou pamiatkou
Rozchod lanovej dráhy je 1000 mm, maximálna kapacita vozňov 40 osôb
Dĺžka lanovej dráhy je 438 m, maximálny sklon 260 ‰ a výškový rozdel 83 m
Nerobergbahn nemal vo svojej histórii (k uzávierke tohto opisu v roku 2022) ani jednu nehodu
Lanovka slúži s prestávkami od roku 1888
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
Vozeň sa v hornej stanici nasunie na vodovodnú rúru
Vodná nádrž už čaká na naplnenie vozňa
Horná stanica lanovej dráhy
Nerobergbahn nemala vo svojej histórii (k uzávierke tohto opisu v roku 2022) ani jednu nehodu
Prevádzkovateľ Nerobergbahn umožňuje priamo na lanovke uzavrieť manželstvo, hoci nie za jazdy, pretože tá by bola na tento účel prikrátka
Z dôvodu použitia Riggenbachovej ozubnice na brzdenie je lanová dráha troj- resp. štvorkoľajnicová
Riggenbachova ozubnica slúži iba na brzdenie
Vypúšťanie vody po dorazení do spodnej stanice
Lanovka pracuje na princípe vodnej protiváhy, kedy vozeň idúci zhora vytiahne spodný vozeň nahor
Neobergbahn je posledná vodná ozubnicová lanovka v Nemecku
Spodná stanica lanovej dráhy na Neroberg
#4505, F TD 4505, linka M60, Heddernheim
#4505, F TD 4505, linka M60, Nassauer Straße, Dillenburger Straße
#4525, F TD 4525, linka M60, Dillenburger Straße
#4509, F TD 4509, linka M60, Heddernheim
Do roku 1971 do Bad Homburgu pokračovali električky, po ich náhrade U-Bahnom bol tento úsek zrušený
#F IC 8464, linka M34, Marbachweg
#F IC 8435, linka M34, Marbachweg, Kaiser-Sigmund-Straße
#203, F IC 8203, linka 63, Gießener Straße, Preungesheim
#873, linka U4, Am Erlenbruch
U-Bahn v týchto miestach nahradil električky
#606, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#911, linka U4, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#611, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#919, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#864, 902, linka U7, U4, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
Úrovňová križovatka tratí U-Bahnu so súpravou #901+902
Úrovňové priecestie U-Bahnu poukazuje na skutočnosť, že viaceré trate U-Bahnu vo Frankfurte vznikli transformáciou elekričkových tratí
Interiér vyskopodlažnej jednotky Flexity Swift
Interiér vyskopodlažnej jednotky Flexity Swift
Vstup do terminálu Enkheim
#125, F VG 2125, linka 42, Borisgallee, Enkheim
#122, F VG 2122, linka 42, Borisgallee, Enkheim
Autobusy čakajúce na pasažierov z U-Bahnu
#882, linka U7, Borisgallee, Enkheim
Električku na ulici Borisgallee nahradil v roku 1992 U-Bahn
Terminál Enkheim slúži na prestup medzi U-Bahnom a autobusmi
#266, linka 14, Alfred-Brehm-Platz
#241, linka 11, Paulsplatz
#264, linka 11, Paulsplatz
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie