imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#F VG 2287, linka 78, Triftstraße
Moderus Gamma ako záložné vozidlo
Rekonštrukcia električkovej trate pred hlavnou stanicou
Rekonštrukcia električkovej trate pred hlavnou stanicou
8MGT pod vodnou vežou, ktorá je jednou z mála zachovaných pamiatok v Mannheime
Električka 6MGT vchádza do jediného električkového tunela v Mannheime
Asfaltom vyplnený priestor medzi hranou nástupišťa a koľajnicou
51-ročná tunelová zastávka
Tunel pod ulicou Luisenring bol sprevádzkovaný v roku 1971 a aj v roku 2022 bol jediným električkovým tunelom v Mannheime
#5642, linka 3, Bismarckstraße
Čalúnenie sedadiel v Citare
Oprava električkovej trate
Konečná zastávka náhradnej električkovej dopravy
#4128, linka 9, Bad Dürkheim, Mannheimer Str.
Variobahn na konečnej regionálnej električkovej trate do Bad Dürkheim
#1110, linka 6, Bayernstr., zastávka Doku-Zentrum
Vstup do stanice metra Bärenschanze
6MGT pri bývalom električkovom depe
Historická električka s historickými reprofotkami na oknách
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
#2219, linka 7, Berliner Platz
#2204, linka 6, Berliner Platz
Prestupný uzol Berliner Platz
Trvalé "provizórne" riešenie s premávkou električiek v tuneli pod radnicou funguje od roku 1975
"Dočasne" znížená nástupná hrana pre električky namiesto plánovanej nástupnej hrany vo výške 90 cm pre metro, čo ilustrujú schody od eskalátorov
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Električkový tunel B so zastávkou na mieste pôvodnej hlavnej stanice
#5639, linka 7, Oppau (BASF Tor 12 + 13)
Prestupný uzol pri chemičke BASF
Električková linka 7 prechádza popri 13 bránach závodu BASF a končí na prestupnom termináli
Výcviková električka s autobusovým polepom
Vstup do stanice metra Bärenschanze, stanica sa nachádza blízko priestorov, v ktorých prebiehal Norimberský tribunál
Čiernobiely pásik na tretej koľajnici označuje priestor, kde zastavuje skrátený vlak
Stolík pri zadných sedadlách električky 6MGT
#5620, linka 6A, Paradeplatz
#1042, linka 1, Planken
#5626, linka 3, Kurpfalzstraße
Kiosk norimberského dopravného podniku vo vestibule stanice metra Plärrer
Prestup na hrane na konečnej regionálnej električkovej linky 5A
Historické električky Duewag GT8 (vľavo) GT8K (v strede) a Waggonfabrik Rastatt T4 (vpravo) v rôznych náteroch, z ktorých ľavý je predošlý náter medzimestských električiek
#6286, MA RN 6286, Käfertal Bahnhof
#6286, MA RN 6286, Käfertal Bahnhof
Stanica Schriesheim OEG Bahnhof nesie názov podľa pôvodnej spoločnosti OEG, ktorá prevádzkovala medzimestské električkové trate medzi Mannheimom a Heidelbergom
Na medzimestskom úseku električkovej trate sa jazdí rýchlosťou 80 km/h
Hoci bežne na okružnej medzimestskej linke 5 môžu jazdiť jednosmerné električky, počas letnej výluky v roku 2022 to nebolo možné
Električkové prieceste pri vjazde na odstavné koľaje obratiska
#4153, linka 5, Dossenheimer Landstraße
MAN na linke 36 v pešej zóne v centre Norimbergu
Linka 36 zabezpečuje povrchovú obsluhu pomerne rozsiahleho stredovekého jadra Norimbergu
Pracovný vozeň so self promo
Duewag GT6 #3200 (ex 200 ex 214) z roku 1964 slúži od roku 1997 ako pracovné vozidlo
Priebežná konečná zastávka liniek 24 a 26 s výdržou
Navigácia na eskalátor vedúci do stanice metra
Razená stanica Lorenzkirche sa nachádza pod stredovekým centrom mesta
Linka U1, Aufseßplatz
#1113, linka 5, Wölckernstraße
Vestibul stanice Aufseßplatz
Vstup do stanice Aufseßplatz
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie