imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Revitalizácia námestia, súčasťou ktorej bolo aj nové zastrešenie zastávok autobusov, stála 27,5 mil. €, čo je dvakrát toľko ako sa pôvodne plánovalo
#7348, BI MO 7348, linka 26, Jahnplatz
Prestavba Jahnplatz trvala 2 roky (2020 - 2022)
Vstup do Stadtbahnu v rámci prestupného uzla
Pôsobivé zastrešenie autobusových zastávok vynikne najmä v noci
Zbrusu nové zastrešenie prestupnej zastávky Jahnplatz nachádzajúcej sa nad stanicou Stadtbahnu
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Informačný systém v električke Vamos
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Skladacie schody v električke Vamos
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Interiér električky M8D
Pevná jazdná dráha na betónových pásoch so zatrávneným zvrškom
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Interiér električky M8C aj so stolíkom
Interiér električky M8C
Električky M8D boli dodané v rokoch 1994 a 1998
Prestupný terminál Senne
Prestupný terminál Senne
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Výstupište električiek v termináli Senne
#7327, BI MO 7327, Senne
Niektoré nástupištia sú vybavené dvoma typmi elektronických tabúľ
Trať Stadbahnu s vysokými nástupišťami vytvorila bariéru na námestí pred historickou radnicou a divadlom
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Súprava električiek M8D
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
Kompaktný napínač trolejového vedenia Pfisterer Tensorex
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
Interiér električky Duewag M8C
#6297, BI MO 6297, linka 29, Jahnplatz
#7366, BI MO 7366, linka 25, Jahnplatz
#GT FS 84, linka 62, Friedrich-Ebert-Straße
#GT TD 1032, linka 62, Herforder Str.
Citará pred železničnou stanicou v Bielefelde
#1273, BO GE 1273, linka 350, Kurt-Schumacher-Platz
#115, linka 306, Bochum Hbf
Stadtbahn pod Hlavnou stanicou
#1273, BO GE 1273, linka 350, Kurt-Schumacher-Platz
20 elektrobusov BYD K9UB-DW bolo zakúpených v roku 2020
#1268, BO GE 1268, linka 353, Kurt-Schumacher-Platz
Súprava Stadtbahnu typu B80D #6025+6015 z prelomu 1980. a 1990. rokov
Posledný Variobahn z 2. bochumskej série z roku 2015
Prvý bochumský Variobahn z roku 2008
#105, linka 308, Bochum Hbf
Variobahn z 3. série dodanej do mesta Bochum
Pohľad na železničnú stanicu Østerport
Stanica Østerport
Elektrický autobus VDL Citea SLFA-180
Nálepka simulujúca riadiaci panel na čele automatického metra
#B13, linka M1, Ørestads Boulevard
Označník na zastávke Ørestads St.
Volvo 8900LE
Regionálne autobusy a metro v stanici Ørestads
Elektrobus pri parkovej železnici
VDL Citea SLF-120 Electric pri železničnej stanici Messe/Deutz
#2459, DKA 414, linka 10, Drakagatan
#3688, YHG 623, linka 10, Pildammsvägen
#3757, RBM 865, linka 7, Citadellsvägen
Volvo 7700A CNG na linke 10
Konečná električiek Weiden West pod železničnou stanicou
Zberač sa netrafil do nabíjačky
#4427, KHF 30B, linka 3, Stora Varvsgatan, zastávka Propellergatan
#6035, K VB 6035E, linka 149, Aachener Straße, Weiden Zentrum
#K VB 6038, K VB 6038E, Aachener Straße
#6057, K VB 6057E, Aachener Straße
#4108, linka 1, Aachener Straße
Krátke nabíjanie elektrobusu v rámci prestupného uzla
#6027, K VB 6027E, Aachener Straße, Weiden Zentrum
#BM RE 9054, Aachener Straße, Weiden Zentrum
Autobusy pred hlavnou stanicou v Malmö
Vnútorné LCD displeje zobrazujúce možnosti prestupu na regionálne autobusy zo zastávky Centralen
Vyčkávacia plocha v obratisku stadtbahnu
Nenastupovať a nenastupovať
Volvo 7900 Electric #UCJ 465
Dve verzie nízkopodlažných vozidiel Flexity Swift používané v Kolíne: K4000 a K4500
Šikmý priechod cez električkovú trať
Súprava Bombardier Flexity Swift K4500 #4549+4505
Mercedes-Benz Citaro C2 G CNG v "metro-dizajne"
#YCO 330, Kulthusgatan
Pôvodné električkové obratisko nahradilo nabíjacie miesto pre elektrobusy
V Kolíne jazdia vozidlá Flexity Swift vo vysokopodlažnej aj nízkopodlažnej verzii (na fotografii)
Naftový autobus pod nabíjačkou
Informačný RGB LED displej na zastávke
Informačné RGB LED displeje na zastávke
Sociálne zariadenie pre vodičov
Hlavové obratisko Zollstock Südfriedhof nahradilo pôvodnú električkovú slučku na rovnakom námestí
Interiér električky Flexity Swift K4000
Interiér električky Flexity Swift K4000
Nízkopodlažné a vysokopodlažné vozidlo stadbahnnu na rovnakom nástupišti s dvoma úrovňami
Nástupištia v dvoch rôznych výškach sú výsledkom vývoja mestskej koľajovej dopravy v Kolíne
Modernizované vozidlo B100S schopné dosiahnuť rýchlosť 100 km/h
#2207, 5211, linka 18, Riehler Straße, Boltensternstraße
Segregovaná trať stadtbahnu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie