imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Belgický a holandský autobus sa stretli v termináli MHD v Maastrichte
Protiepidemické opatrenia na zastávke
#5134, YJD-768, linka 62, Stationsplein, Station
Autobus Jonckheere Transit 2000 na linke z Maastrichtu do Belgicka
Holandská "služobná jazda" je spätá s kódom "linky" 999
#172-D-21441, SG317, linka H3, Thormaby Road, zastávka Howth Summit
#ZK-574-K, linka 8, Boschstraat, Markt
#6572, KT-804-S, Boschstraat, Markt
#35-BLR-3, 9616, linka 5, Boschstraat, Markt
#58-BNK-8, 9718, linka 7, Markt
#26-BLR-3, 9610, linka 3, Markt
#45-BLR-3, 9626, linka 5, Wilhelminasingel
#28-BLR-3, 9611, linka 3, Stationsstraat
Belgický hybridný Van Hool zavítal do holandského Maastrichtu
Do Maastrichtu premávajú aj autobusy z Belgicka
Elektrobus pred historickou budovou železničnej stanice
Čiastočne šikmé, čiastočne priame nástupištia v termináli MHD pred železničnou stanicou
Oprava defektu
#74-BHT-7, 7402, linka 350, Stationsplein, Station
Schéma liniek MHD v Maastrichte
Zastávkové cestovné poriadky a mapa širšieho okolia
#44-BNK-8, 9710, linka 4, Stationsplein, Station
Dva dĺžkové typy elektrobusov VDL Citea
Wright Eclipse Gemini 2 #SG317 schádza do centra Howthu
Jedna obrazovka funkčná, druhá prelepená duct-tape-om
#172-D-22763, SG364, linka 6, Howth Road, zastávka Howth
#67-BHP-5, 9002, linka 1, Godsweerdersingel
#24-BHV-8, 6164, linka 2, Godsweerdersingel
#08-BHP-6, 9026, linka 68, Willem II Singel
#8321, Stanica Connolly
Dieselová jednotka radu 2900 na regionálnom vlaku
Nové autobusové nástupištia v Roermonde boli vybavené borovicami
Alstom Citadis 301 #3014
#47-BHX-1, 8429, 9502, BX-TV-72, linka 2, Kennedyplein, Centraal Station
#84-BHX-1, 9524, linka 400, Kennedyplein, Centraal Station
Cestujúci pred železničnou stanicou na MHD nečakajú na nástupištiach, ale pri staničnej budove
#47-BHX-1, 9502, linka 2, Kennedyplein, Centraal Station
Letisková linka 401 obsluhovaná elektrobusmi
Neorganizované parkovisko bicyklov pri termináli MHD pred železničnou stanicou
#1257, 51-BHS-3, Keizersgracht
Aj menšie stanice môžu mať široké nástupištia
Wright Eclipse Gemini 2 #SG609 upozorňujúci na nutnosť nosenia ochrany tváre vo vozidlách MHD
Vzdušný priestor pod koľajami a ostrovným nástupišťom
Parkovisko K+R pred železničnou stanicou, vľavo miesta pre zdravotne postihnutých
120-miliónový projekt nahradil pôvodnú stanicu novou s ostrovným nástupišťom, zrušené bolo železničné priecestie a križovanie trate bolo umiestnené pod povrch
Navigácia pre nevidiacich bez vodiacich čiar na vozovke terminálu
Navigácia pre nevidiacich bez vodiacich čiar na vozovke terminálu
Súčasťou autobusového terminálu je aj zeleň
Mnohé holandské autobusové terminály majú zníženú vozovku v mieste nástupíšť, čím sa dosahuje prístup cestujúcich na nástupištia bez prekonávania výškových rozdielov
Nový autobusový terminál zatiaľ bez elektronických tabúľ nad nástupišťami
Nový autobusový terminál bol vybudovaný ako súčasť veľkej úpravy železničnej stanice
Sociálne zariadenie pre vodičov v rámci autobusového terminálu
Autobusový terminál z roku 2020
Plnofarebný zastávkový displej s vysokým rozlíšením s označníkom upevneným o rovnaký stĺp
#191-D-43251, SG571, linka 7A, George's Street Upper
Napriek tomu, že električkové trate v Utrechte sú fyzicky prepojené, linky prepojené neboli a medzi dvoma časťami siete bolo potrebné absolvovať pomerne dlhý peší presun cez centrálnu stanicu
Autobusové depo s 36 miestami na nabíjanie elektrobusov
Veľkokapacitné dieselové autobusy v depe pod stožiarmi na budúce upevnenie nabíjacích bodov
Dieselové autobusy v depe
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
V Holandsku sa vo verejnej doprave využívajú výlučne čipové karty a elektronické cestovné lístky, pričom v prípade utrechtských električiek je potrebné vykonať check-in a check-out na zastávke
Konečná električiek s technickým zázemím v meste IJsselstein
#11506, 142-D-15770, Harbour Road
Hoci v Holandsku platí rovnaké nariadenie GDPR ako na Slovensku, jeho výklad je zjavne iný a piktogram pre cestujúcich nie je doplnený o ďalšie texty
Najbližšie zastávky na trase vrátane trojitého zobrazenia konečnej zastávky
Najbližšie zastávky na trase vrátane trojitého zobrazenia konečnej zastávky
Výlukový oznam v električke prekrýva ostatné informácie
Informačný systém v novej električke zobrazuje najbližšie odchody z nasledujúcej zastávky, a to aj opačným smerom
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
Propagácia úpravy električkovej trate v meste Nieuwegein, ktorá si vyžiada 4-mesačnú výluku
Interiér električky CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Utrecht bol prvým mestom, ktoré začalo prevádzkovať 25-metrové autobusy Van Hool AGG300
COVID-opatrenia na nástupišti električiek
Elektrobusy v jednom z terminálov MHD pri centrálnej stanici
#16-BRN-9, 4308, linka 2, CS Centrumzijde
Zhruba 10-minútové nabíjanie elektrobusu pred centrálnou stanicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie