imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Ukončenie električiek neďaleko Castel Nuovo z dôvodu výstavby metra linky 6
Medziľahlé stanice obsluhujú len niektoré spoje lanoviek
Výhybňa lanovky Centrale
Interiér vozňa lanovky Centrale
Umelecké diela v stanici metra Vanvitelli
Nefunkčné travelátory v stanici metra Vanvitelli
Stanica metra Vanvitelli
Stanica metra Vanvitelli
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Dizajn staníc neapolskej linky 1 metra je zaujímavý, avšak navigácia má svoje rezervy
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Stanica metra Vanvitelli
Stanica metra Vanvitelli s Fibonacciho postupnosťou
Stanica metra Vanvitelli
Stanica metra Vanvitelli
Metro radu M1 v jednej z prvých staníc linky 1
Stanica metra Università s nerezovou mozaikou a neaktuálnym zoznamom zastávok
Stanica metra Università má na stenách nástupíšť umiestnené lentikulárne obrazce, ktoré sa menia ako popri nich prechádzajú cestujúci
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Vchod z povrchu do stanice metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Università z roku 2011
Stanica metra Università
Stanica metra Università
Stanica metra Toledo
Stanica Toledo síce získala cenu za dizajn, ale navigácia pre cestujúcich vyzerá takto
Stanica Toledo
Stanica Toledo
Stanica Toledo
Stanica Toledo
Stanica Toledo
Stanica Toledo hrá farbami - spodná časť je modrá, stredná žltá
Stanica Toledo s vykopávkami
Stanica Toledo
Stanica Toledo
Stanica Toledo získala viaceré ocenenia za dizajn
Stanica Toledo z roku 2012 získala viaceré ocenenia za dizajn
Stanica Toledo
Stanica Duomo v modrom
Stanica metra linky 1 Duomo bola otvorená v roku 2021, ale naďalej prebieha jej dokončovanie
Lanovka Montesanto má ako jediná z neapolských lanoviek kľukatejšiu trasu
Medziľahlá stanica lanovky Montesanto
Výhybňa lanovky Montesanto pri pohľade z nikdy nedostavanej plánovanej stanice pod hradom
#F9098, NA 098, linka 201, Via Enrico Pessina
#F9098, NA 098, linka 201, Via Enrico Pessina
Natrolejovacie striešky počítajú s tým, že na zastávke parkujú osobné autá
Nová trolejbusová linka 204 má krátky úsek na moste Ponte Maddalena Cerasuolo bez trakčného vedenia
Vstup do metra Rio Alto sa podobá na unifikované vstupy do metra v Bilbau
Zastávkové tabule majú síce zaujímavý dizajn, no nie sú udržiavané a zobrazujú aj nepravdivé údaje
Konečná novej linky 204 zriadenej v roku 2021
Ruiny ako súčasť stanice metra Municipio, kde sa budú stretávať linky metra 1 a 6
V roku 2021 množstvo turniketov v metre nefungovalo
Metro 1 má kľukaté vedenie a v jednom bode dokonca mimoúrovňovo križuje samé seba
Stanice metra linky 1 nemajú zjednotené grafické prvky vrátane fontu, veľkosti a farby základnej navigácie
Stanica metra Municipio
Stanica metra Municipio
Regionálny autobus v centre Neapolu
ProtiCOVIDové opatrenia v električke
Kaviareň umiestnená priamo na nástupišti umožňuje dopiť kávu a nastúpiť do električky, trolejbusu alebo autobusu
ELektrička OFM CT139K Peter Witt z roku 1935 v depe
Električky OFM CT139K Peter Witt z roku 1934 v spoločnosti nízkopodlažnej električky Sirio
Jediné električkové depo, ktoré v Neapole zostalo
Trolejbus smeruje do mesta Portici
Trolejové vedenie vedúce cez lešenie
Trolejové vedenie vedúce cez lešenie
Budova s narušenou statikou znamenala v roku 2012 koniec premávky trolejbusov v tejto časti mesta
Trolejbusová doprava na tejto ulici už skončila
Malé autobusovo-trolejbusové depo na hraniciach Neapola s minimalistickým vstupom
Konečná jedinej zostávajúcej prímestskej trolejbusovej linky, a to priamo pod sopkou Vezuv
Električková linka 4 v celej svojej dĺžke kopíruje časť trolejbusovej linky 254 a električkovej linky 1
Otokar Territo U pod zložitou trolejovou križovatkou električiek a trolejbusov
Zo 173 km dlhej siete električiek v roku 1947 zostalo do roku 2021 len necelých 12 km
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie