imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Do stanice metra Garibaldi sa vchádza z čiastočne krytého nákupného centra
Eskalátory v stanici metra Garibaldi
Stanica metra Garibaldi s cestujúcimi nalepenými na zrkadlách
Stanica metra Garibaldi
Farba na okne vozňa nie je ďalší dizajnový prvok metra, ale graffiti
Interiér jednotky metra radu M1
Stanovené miesta na státie v metre
Mapa umeleckých diel v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Stanica metra Quattro Giornate
Reklama v dizajnovej stanici metra
Stanica Quattro Giornate
Súprava radu M1, ktorý vyrobili firmy Fiore a Ansaldo Trasporti v rokoch 1991 - 1992 a vlaky boli uvedené do prevádzky v roku 1993
Z neapolskej trolejbusovej dopravy zostal len fragment
Umelecké dielo na stanici Dante
Interiér stanice Dante
Interiér stanice Dante
Navigácia na stanici metra
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Ružový interiér stanice Salvator Rosa
Súpravy metra sú posprejované
Niektoré stanice metra majú jednotný vzhľad, iné, ako aj Materdei, majú aj v rámci jednej stanice použité rôzne štýly
Interiér stanice Materdei
Interiér stanice Materdei
Interiér stanice Materdei
Stanice metra budované po roku 1993 majú rôzne výtvarné stvárnenia, ktoré navrhli umelci
Interiér stanice Materdei
Zatiaľ čo linka 1 sa od roku 1993 podstatne rozšírila, v roku 2021 ju ešte stále obsluhovali výlučne pôvodné vozidlá dodané v roku 1993
Výstavba linky 1 neapolského metra pre zemetrasenie aj finančné problémy trvala od roku 1976 do roku 1993, odvtedy sa trasa predlžuje
Vyhliadkový autobus Ankai HFF6110GS-1
Socimi T8000 prichádza na konečnú pred železničnou stanicou Termini
V regionálnych vlakoch je aplikovaný usmernený pohyb cestujúcich - jednými dverami sa nastupuje, dverami na opačnej strane vozňa sa vystupuje
Čiastočne nízkopodlažná električka Socimi T8000
Ostré ranné slnko mieri na električku Socimi T8000
Ranné slnko pichá do dvojice električiek Socimi T8000
Električka Stanga radu 7000
Socimi T8000 prechádza popri odbočke do (linkami) nepoužívanej trate na Via Emanuele Filiberto
Stav viac ako 70-ročných električiek Stanga nie je práve najlepší, z viacerých vykukuje hrdza
Električka Socimi T8000 prechádza popri aute zaparkovanom v zákaze vjazdu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie