imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Umelecké diela na konečnej linky 5
Interiér jednotky CAF radu 2000B
Interiér jednotky CAF radu 2000B
Stretnutie jednotiek CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 v stanici linky 2
UNVI Urbis 2.5 DD slúži na vyhliadkové jazdy
Irisbus Citelis 12M / Noge Cittour II
Vstup do jednej z prvých staníc metra v Madride
MAN NL273F / Noge Cittour 12M v predvianočnom Madride
Podsvietený zastávkový označník s výveskou pre dve linky
Informácie na autobusovej zastávke
Stanica metra vtesnaná medzi domy a cestu
Staničná budova železničnej stanice Atocha z roku 1892 bola v roku 1992 presunutá do nových priestorov a pôvodné koľajisko bolo zmenené na tropickú záhradu
Úzka jednotka CAF radu 2000A z druhej polovice 1980. rokov
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
"Široké" metro CAF / Alstom radu 8000 na stanici s obojstranným nástupišťom
Niektorí cestujúci v metre prepravujú aj tovar
Navigácia k nástupištiam okružnej linky metra
Grafika propagujúca metro
Úzke metro CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Interiér úzkeho metra CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Objemné automaty na cestovné lístky
Prestup na hrane medzi linkami metra 10 a 5
Jednotky CAF radu 2000B sa dodávali v rokoch 1995 - 1997
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Linky ML2 a ML3 začínajú v rámci stanice metra Colonia Jardín
Grafika propagujúca metro
Električka vychádza zo staničnej budovy
Konečná linky ML1 pri stanici metra
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Vybavenie zastávky po 14 rokoch prevádzky
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
Historická električka vyrobená firmou La Croyére v roku 1908 je vystavená v stanici metra Pinar de Chamartín
Jednotky CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 sú široké 2,30 m a jazdia na koľajách s rozchodom 1445 mm
Interiér vozňa CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 širokého 2,3 metra
Prepravný poriadok v podobe piktogramov
Úzkoprofilová súprava CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 z roku 2006
Stanovené rozostupy v madridskom metre
Metro CAF / Alstom radu 8000
Metro CAF radu 5000 (4. séria) z roku 1993
#532, 6171 HPG, Plaza Castilla
#2063, 2257 KFF, linka 107, Plaza Castilla
Vľavo jedna z prvých súprav madridského metra - Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos M-6 + R-6 z roku 1919 - vpravo súprava typu Legazpi-5 z roku 1956
Súprava Ansaldobreda radu 9000 z roku 2002
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Súprava Ansaldobreda radu 7000 z roku 2002
Súprava CAF / Cenemesa radu 1000 (M-1121 + R-1122 z roku 1965) a vedľa nej stojaca súprava C.A.F. Salamanca (M-65 + R-65 z roku 1946)
Vozeň CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Súprava typu Legazpi-5 (M-505 + M-504) z roku 1956, výrobcom ktorej bola Compañía Metropolitano de Madrid y Material Móvil y Construcciones
Historické súpravy metra: C.A.F. Salamanca z roku 1946 a CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Historické vozne metra vystavené v stanici Chamartín
Regionálny vlak širokorozchodnej železnice
Hlavová stanica Abando Indalecio Prieto
Regionálny vlak odchádza smerom z Bilbaa
Regionálne vlaky v stanici Abando Indalecio Prieto, ktorá je ústrednou železničnou stanicou v Bilbau
Železničná stanica Bilbao-Concordia slúži pre časť úzkorozchodných vlakov
Citaro pred stanicou Bilbao-Concordia
#405, linka A, Areatzako zubia
Veža kostola San Nikolas eliza a vedľa nej veža výťahu Ascensor de Begoña
#0151 LRB, 3238, 5784 HLZ, 919, linka A1, 3622, Arriaga Plaza
Železničná stanica Bilbao-Concordia postavená v roku 1902 v modernistickom šýtle sa nachádza v tesnej blízkosti väčšej stanice Abando Indalecio Prieto
Citaro smeruje ke Arabelle
#0242 KGK, 3310, linka 3917, Arriaga Plaza
Jeden z troch typov elektrobusov v MHD v Bilbau
Linka 77, Arriaga Plaza
#5761 LGZ, 791, linka 30, Arriaga Plaza
Verejný výťah Ascensor de Begoña z roku 1943 toho času mimo prevádzky
Vstup do bývalej podzemnej stanice Zumalakarregi, ktorá slúžila v rokoch 1996 - 2010 a po prestavbe podzemnej železnice bola nahradená stanicou Uríbarri
Výťah z bývalej stanice metra Zumalakarregi
Jednotka metra v stanici Zurbaranbarri
Šikmý výťah pri parku Zurbaranbarri
Jedna zo staníc metra linky L3, ktorá využíva prvky dizajnu staníc liniek L1 a L2
Keďže metro linky 3 využíva regionálne vlakové jednotky, niektoré spoje sú vykonávané vlakmi s WC
Horná stanica dvojice šikmých výťahov v Etxebarri
Šikmé výťahy k stanici metra Kukullaga
Dvojica dlhých šikmých výťahov zo stanice Kukullaga
Konečná stanica linky 3 metra
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie