imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električková linka mimoriadne ukončená na odstavnej koľaji počas konania demonštrácie
Označenie električkovej linky A sa v praxi na vozidlách ani zastávkach nepoužíva
Upozornenie na zmenu prevádzky električiek na LCD displeji na zastávke
Lanovka ponúka pekné výhľady na Bilbao
Horná stanica lanovej dráhy
Horná stanica lanovej dráhy
Spodná časť trate vedie v tuneli
Interiér vozňa lanovky s historickými fotografiami
Lanovka slúži od roku 1915, hoci s prestávkami
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na kopec Artxanda
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na kopec Artxanda
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Turnikety vedúce k regionálnym vlakom
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Interiér jednotky CAF EMU radu 950
Interiér jednotky CAF EMU radu 950
Úvraťová stanica Sondika, kde vlaky z/do Bilbaa menia smer jazdy, a kde tiež začína prepojovacia železničná trať do stanice Lutxana
Interiér úzkorozchodnej jednotky CAF EMU radu 950
Vlaková linka spája metro s ďalšou úzkorozchodnou železničnou traťou vedúcou z Bilbaa
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Linka 1 metra využíva časti bývalej železničnej trate do mestečka Plentzia
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
V niektorých prípadoch šikmé výťahy prekonávajú len malý výškový rozdiel
Šikmý výťah zo stanice metra Aiboa
Šikmý výťah zo stanice metra Aiboa
Konečná metra ďaleko za Bilbaom v Plentzii
#5241 LGZ, 777, linka 71, Agirre Lehendakariaren Etorbidea
#5878 LGZ, 723, linka 18, Agirre Lehendakariaren Etorbidea
Šikmý výťah Funicular arangoiti
Súčasťou verejnej dopravy v Bilbau sú aj šikmé výťahy, ktoré sa tu nazývajú lanovkami - na fotografii Funicular arangoiti
#1953, 8AP 0643, linka 164, Čistovická ul.
#1953, 8AP 0643, linka 164, Čistovická ul.
Informácie pre cestujúcich v stanici metra
Stanica úzkorozchodného metra San Namés
Vyvýšená časť v električke CAF Urbos 1
Obe konečné električkovej linky sú jednokoľajné
Interiér električky CAF Urbos 1
Dvojjazyčný cestovný poriadok - v baskičtine a španielčine
Dizajn električkovej zastávky Pio Baroja
Aj vzhľadom na jednokoľajné úseky má električková linka najlepší interval 10 minút
Jediná električková linka mala v roku 2021 dĺžku 5,6 km
Električková linka v Bilbau má v centre mesta jednokoľajné úseky
Miesto pre bicykle a surfy v metre
Larreinetako funikularra pôvodne slúžila aj pre nákladnú dopravu
Nadväzný minibus pri hornej stanici lanovky Larreinetako funikularra
Horná stanica lanovky Larreinetako funikularra
Pozemná lanovka je dlhá 1198 metrov s výškovým rozdielom 342 metrov
Larreinetako funikularra bola otvorená v roku 1926, aktuálne kabíny vyrobila firma Irizar
Na rozdiel od väčšiny pozemných lanoviek má lanová dráha Larreinetako funikularra jednu stranu kabíny umiestnenú na podpere stojacej na podvozku, vďaka čomu je celá podlaha kabíny v jednej úrovni
Bezbariérový interiér vozňa lanovky
Bezbariérový vstup do vozňa lanovky
Konečná autobusov pod pozemnou lanovou dráhou Larreinetako funikularra
Cestovné poriadky regionálnej dopravy obsahujú intervaly medzi spojmi
Zastávkový označník regionálnych autobusov
#6415 KXW, 7844, linka 3115, Portugalete, Calle Gral. Castaños Kalea
Citaro vychádza z paralelnej ulice, aby prekrižovalo protismer a zaradilo sa do pravého jazdného pruhu
Zástavba na západe Bilbaa plynulo prechádza do mesta Portugalete, kde mestskú dopravu zabezpečujú regionálne autobusy
Upevnenie lán piliera gondolového mosta
Strop priestoru pre pasažierov ponúka historické fotografie na tento jedinečný most vrátane pohľadu na starú gondolu
Gondolový most je 160 m dlhý a 45 m vysoký a je súčasťou verejnej dopravy, hoci naň neplatia niektoré druhy cestovných lístkov
Pilier gondolového mosta v Getxo
Interiér priestoru pre pasažierov
Najstarší gondolový most na svete, ktorý bol postavený v roku 1893
Gondola denne absolvuje cestu cez Biskajský záliv približne 300-krát
Kapacita gondoly je 200 pasažierov, 6 bicyklov alebo motoriek a 6 automobilov
Dva oddelené vstupy do gondoly pre peších a jeden pre bicykle, autá a motorky
Jednotka metra CAF sa blíži do konečnej stanice Kabiezes otvorenej v roku 2014
Bilbao sa vydalo cestou nadčasového prvotného návrhu vzhľadu staníc, ktorý sa aplikuje aj po takmer 25 rokoch od otvorenia prvej linky
Typický vstup do podzemnej stanice metra
Podzemné stanice metra majú jednotný dizajn navrhnutý architektom Normanom Fosterom
Metro CAF v stanici Kabiezes
Interiér jednotky metra CAF
Interiér jednotky metra CAF so sklápacími sedadlami
Interiér jednotky metra CAF
Štandardný vstup do stanice metra v Bilbau s automatmi na cestovné lístky a turniketmi
Volvo B12B / Sercar ako pojazdné miesto na odber krvi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie