imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Historická električka ako turistické informačné centrum v historickom centre
Spomienka na električkovú trať vedúcu do historického centra mesta
#A215, CB 088CV, linka 53, Wojska Polskiego, Szarych Szeregów
#143, linka 9, Wojska Polskiego, Szarych Szeregów
#A217, CB 087CV, linka 53, Wojska Polskiego
#364, linka 8, Szarych Szeregów
Interiér električky Tramicus so zákazom vstupu do oblasti predných dverí
Interiér električky Tramicus
Tramicus a Swing v obratisku Kapuściska
Swing s vodou tečúcou z vývodov klimatizácie po daždi
Obratisko Glinki
Vozovňa Łoskoń sprevádzkovaná v roku 2016
Električky na úseku medzi konečnou zastávkou a obratiskom vo vozovni
#322+323 po obslúžení konečnej zastávky pokračuje ďalej niekoľko stoviek metrov do obratiska v rámci električkovej vozovne
Zastávkový informačný displej s nie vždy správnymi informáciami
#667, CB 9544W, linka 81, Geodetów
#875, CB 779ES, linka 81, Geodetów
Interiér 30-metrovej verzie Swingu
#111, linka 3, Wilczak
Informácie na vnútornom LCD displeji za kabínou vodiča
Informácie na veľkom interiérovom LCD displeji umiestnenom na bočnej strane
#115, Las Gdański
Dlhá a krátka verzia bydhostských Swingov
#144, linka 2, Las Gdański
Interiér električky Pesa Swing
Subtilný automat na cestovné lístky, bohužiaľ v danom momente aj nefunkčný
Znázornenie trasy linky 6
Zákaz vstupu do priestoru predných dverí počas pandémie COVID-19
Súpravy Konstalov v obratisku Bielawy
Interiér električky Konstal 805Na
Interiér električky Konstal 805Na
Oznam o prestupoch medzi autobusmi a električkami na vybraných konečných
#350, linka 2, Gdańska
#321, linka 4, Gdańska
Krátka verzia Swingu (Pesa 121NaB)
Krátka verzia Swingu (Pesa 121NaB)
Swing prichádza do zastávky s pojazďovaným zastávkovým mysom
#248, linka 3, Marszałka Focha
#643, CB 6533T, linka 77, Zygmunta Augusta, zastávka Dworzec Główny
#135, linka 8, Zygmunta Augusta, zastávka Dworzec Główny
#120, Zygmunta Augusta, zastávka Dworzec Główny
Dielenský (pol)Ikarus 280.26
Slepá koľaj na trianglovom obratisku električiek pri železničnej stanici
Zákaz obsadzovania každého druhého miesta v autobuse počas pandémie COVID-19
#301, CG 29441, linka 3, Aleja 23 Stycznia
Úprava trakčného vedenia počas prestavby koľajového triangla všetkých troch tratí v meste
Koľajová splietka v centre mesta
#353, CG 5053A, linka 18, Henryka Sienkiewicza
Modernizácia električkovej trate bez úplnej uzávierky ulice pre ostatnú dopravu
Postupné upevňovanie koľajníc na podvaly
Postupujúca modernizácia električkovej trate
#341, CG 96441, linka 19, Konstytucji 3 Maja
Prefabrikované panely na upevnenie koľajníc rozchodu 1000 mm
Modernizácia električkovej trate - na segregovanej trati sa v priestore priecestí používajú panely, inde podvaly
Solaris prechádza okolo chránenej signalizácie
Konečná náhradnej dopravy za električky v podobe dvojdverového Solarisu pôvodne vyrobeného pre francúzsky Montpellier
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
#350, CG 5050A, linka 18, Henryka Sienkiewicza
Urbino, ktorý po 8 rokoch prevádzky v Montpellieri prešiel cez výrobný závod a v roku 2021 bol odpredaný do mesta Grudziądz
Cestovné poriadky na zastávke
Prestupný uzol medzi autobusmi a električkami (v tomto prípade autobusmi počas výluky električiek)
Náhradná doprava za električky zastavuje na rovnakom nástupišti obratiska Tarpno
#358, CB 165LK, linka 22, Tarpno, Legionów
Úprava trakčného vedenia počas prestavby koľajového triangla všetkých troch tratí v meste
O úplnej výluke električiek sa cestujúci dozvie skôr z pohľadu na nepoužívané koľajnice než z oznamu na zastávke
Električky pred halou vozovne počas celosieťovej výluky električiek
Duewag GT8 (ex Krefeld #828) a modernizovaný Konstal/ZNTK 805Na-MM pred halou depa
Autobusy pred železničnou stanicou čakajúce na výkon
Urbino na koľajovom triangli pred železničnou stanicou
Konečná električiek pri hlavnej stanici
#3004, linka 2, Plac Konstytucji 3 Maja, Dworzec Główny
#117, NO 4964L, linka Z-3, Tadeusza Kościuszki, Skwer Wakara
Dlhý prístrešok na prestupnej zastávke
Zúženie nástupišťa združenej zastávky električiek a autobusov v koncovej časti z dôvodu odbočovania autobusov do/z vedľajšej ulice
#2028, NO 5629P, linka 111, Tadeusza Kościuszki, Skwer Wakara
#3007, linka 1, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego, zastávka Centrum
#A819, SK 033HX, linka 109, 11 Listopada
MAN NM 223.2 zo Saarbrücken v spoločnosti MANu NG 323 Lion's City G z Düsseldorfu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie