imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zo 173 km dlhej siete električiek v roku 1947 zostalo do roku 2021 len necelých 12 km
Nové Crosswaye slúžiace regionálnej doprave v Kampánii pred stanicou regionálnej železnice Circumvesuviana
Drvivá väčšina električkových tratí je zdieľaná s autobusmi
Interiér trolejbusu AnsaldoBreda F19
Interiér trolejbusu AnsaldoBreda F19
Minimalistické obratisko trolejbusov prímestskej linky 254
Trolejbus sa pripravuje na vykonanie skráteného spoja
Konečná prímestskej trolejbusovej linky 254
Midibusová linka na konečnej trolejbusov
Všetky neapolské trolejbusy prevádzkované v závere roka 2021 boli vybavené dieseagregátom a na ceste do depa sa pohybovali mimo trakčného vedenia
Minibus Indcar Mobi
Trolejbus uviazol v dopravnej zápche
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Výhybňa pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Lanovka Centrale má dĺžku 1234 m a prekonáva výšku 170 m s malým priemerným sklonom 130 ‰
Historický vozeň lanovky Funicolare Centrale, ktorá bola pôvodne navrhnutá tak, aby mohla premávať aj hodinu po výpadku prúdu, a to vďaka batériám
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Funicolare Centrale má najviac zachovaný pôvodný vzhľad spomedzi všetkých neapolských lanoviek
Vestibul hornej stanice pozemnej lanovky Funicolare Centrale
Lanovka Funicolare Centrale bola sprevádzkovaná v roku 1928, čomu zodpovedá aj zachovaný interiér
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Interiér vozňa lanovky Chiaia
Lanovka Chiaia má dĺžku 536 m a prekonáva výšku 161 m s maximálnym sklonom 292 ‰
Lanovka Chiaia bola postavená ako prvá z neapolských lanoviek, a to v roku 1889 ešte s parným pohonom
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare di Chiaia
Na linke 2 metra premávajú dvojpodlažné jednotky
Vlak na linke metra 2, ktorá je prevádzkovaná celoštátnym dopravcom Trenitalia
Stanica metra a prímestských vlakov Mergellina
Linka 2 metra vznikla pôvodne ako prvá mestská železnica v Taliansku, čomu zodpovedá aj staničná budova
Dopravný podnik ANM prevádzkuje nové autobusy Citymood 10 v troch rôznych farebných schémach
Keďže metro 2 vzniklo pôvodne ako mestská železnica, má aj klasickú železničnú staničnú budovu
Lanovka Mergellina ponúka výhľad na Castel dell'Ovo a sopku Vezuv
Lanovka Mergellina bola otvorená v roku 1931 ako posledná zo štvorice neapolských lanoviek
Lanovka Mergellina nefunguje od roku 2020, oficiálne kvôli pandémii COVID-19
Horná stanica lanovky Mergellina toho času mimo prevádzky
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Mergellina (Funicolare di Mergellina) sa nanešťastie ocitla mimo nosných druhov MHD
Midibus na regionálnej doprave
Autobus prechádza po neprevádzkovanej električkovej trati vedľa staveniska metra linky 6
Vstup do budúcej stanice metra Chiaia linky 6
Opustená obojsmerná električková trať dnes slúži ako jednosmerná dvojpruhová cesta
#FT 261FP, N099, linka R7, Riviera di Chiaia
Opustená obojsmerná električková trať dnes slúži ako jednosmerná dvojpruhová cesta
#GC 091PN, U4650, Riviera di Chiaia
Minibus prechádza okolo opustených koľajníc, na ktoré sa možno ešte električky vrátia
#GC 000NL, S4620, Via Partenope
#GC 218JF, LM003, linka 151, Via Partenope
#DR 035LJ, V840, linka 154, Via Partenope
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
#EV 781NP, P004, linka E6, Piazza Trieste e Trento
Výstavba konečnej stanice metra linky 6 Municipio
Neapol tvrdí, že jeho metro je alebo bude najkrajšie na svete
Dočasná konečná električiek na nábreží
#1109, linka 1, Piazza Nazionale
Citaro na konečnej v danom čase nepremávajúcej električkovej linky 2
#1102, linka 1, Piazza Nazionale
Jediný trávnatý úsek električkovej siete v Neapole
Výstavba stanice metra linky 1 Poggioreale prebieha od roku 2015
#EF 170NL, U002, linka C90, Via Nuova Poggioreale
Interiér električky Sirio
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie