imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#32, linka 12, Kramgasse, Zytglogge
Zákaz vstupu do priestoru okolo kabíny vodiča počas pandémie COVID-19
#21, linka 12, Nydeggasse, Nydegg
Gurtenbahn premáva do 20. hodiny a ponúka aj nočný pohľad na Bern
Vozeň v hornej stanici
Pozemná lanová dráha Gurtenbahn bola sprevádzkovaná v roku 1899 a kompletne prestavaná v roku 1999
Interiér panoramatického vozňa lanovky z roku 1999
Vozeň pozemnej lanovej dráhy Gurtenbahn v spodnej stanici
Vnútorný informačný displej v režime medzi zastávkami po stlačení tlačidla Stop
Vnútorný informačný displej v režime medzi zastávkami
#850, BE 671850, linka 10, Bundesplatz
Celoštátna kampaň počas pandémie COVID-19
Unifikovaná švajčiarska navigácia s farebným vyznačením nosných liniek MHD
#352, FR 300403, linka 4, Gare Routière
Citará v autobusovom termináli pod železničnou stanicou
Batériový trolejbus Hess lighTram 19 DC z roku 2020 s nabíjaním pod trakčným vedením
Jeden z 10 hybridných trolejbusov dodaných do Fribourgu v roku 2020
#517, FR 300397, linka 2, Avenue de la Gare
Autonómny autobus má zatiaľ rezervy v pristavovaní blízko obrubníka zastávky
Autonómny autobus zatiaľ jazdí rýchlosťou najviac 10 km/h, jeho pokusná trasa vedie aj cez stavenisko
Vyhýbanie sa dvoch autonómnych autobusov jazdiacich na pokusnej trase
Dvere v autonómnom autobuse Navya Arma
#212, NE 89212, linka 109, Fbg de la Gare
Vnútorné informačné displeje od firmy init zobrazujúce čas na najbližšie zastávky
#142, linka 101, Rue du Seyon
#116, linka 102, Rue du Clos-de-Serrières
Obojstranný vnútorný informačný displej od firmy init zobrazujúci čas na najbližšie zastávky
Stadler GTW Be 4/8 pôvodom z Trogenerbahn (Appenzeller Bahnen)
Automat na cestovné lístky a cestovný poriadok na zastávke
Informácia o výluke
Stadler GTW Be 4/8 v predposlednej zastávke pred konečnou Boudry
Viacero dopravcov vo Švajčiarsku začalo používať portálové zvýraznenie priestoru dverí
Depo električiek v Boudry
Stadler GTW Be 4/8 na konečnej v Boudry
Regionálna električková trať Neuchâtel - Boudry získala v roku 2019 päť električiek Stadler GTW Be 4/8 z druhej ruky - pôvodne jazdili na Trogenerbahn
#232, NE 195232, linka 109, Place Pury
#114, linka 101, Avenue du Premier-Mars
#362, NE 145362, linka 304, Place de la Gare
#341, 352, 374, NE 145341, NE 146374, NE 95352, linka 301, 304, 310, Place de la Gare, La Chaux-de-Fonds, gare
#352, NE 95352, linka 310, Place de la Gare
#341, NE 145341, linka 304, Place de la Gare
#42, NE 143042, linka 312, Place de la Gare
#302, 42, NE 112302, NE 143042, linka 311, Place de la Gare
Zaradenie vozňov Stadler Be 4/4 predstavuje garanciu nízkopodlažnosti v každom vlaku
Vlak vedený vozňom Stadler Be 4/4 v stanici Le Noirmont, kde sa spájajú dve z vetiev železnice
Stadler / ADtranz GTW ABe 2/6 z roku 2001
Elektrický motorový vozeň Stadler Be 4/4 na konci trate s rozchodom 1000 mm a napájaním 1500 V =
Riadiaci vozeň FFA / BBC Abt z roku 1985 vo vlaku na konci úzkorozchodnej železnice v Tavannes
Elektrický motorový vozeň SIG / SAAS Gem 4/4 z roku 1952
Druhá hala depa v stanici Tramelan
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Ukončenie trate Ins - Biel/Bienne je od roku 1975 pod železničnou stanicou Biel/Bienne
Jednotka Stadler Be 2/6
Jednotka "NExT"
Jednotka "La Prima"
Jednotka "Worbla" z roku 2018
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie