imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Historická stanica Stanmore slúži prímestskej železnici
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah
Informačný displej s najbližšími odchodmi vlakov a ich zastávkami
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah v jednej z podzemných staníc v centre Sydney
Interiér vozňa EDi Rail Millennium prímestského vlaku
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Električková trať oddelená od cesty pozdĺžnymi prahmi
Rozsvietené pásy na čele električky Alstom Citadis 305
19-ročné Citaro na podvozku MB O 405 NH
Zástup autobusov v buspruhu v popredí s vozidlami poháňanými CNG
#2533, 2533-ST, Elizabeth St
Vstup do historickej podzemnej stanice prímestskej železnice St James Station
#2300, 2300-ST, linka 304, Elizabeth St
Kombinácia autobusov Mercedes-Benz O 405 a Citaro na austrálsky spôsob
Všetkých 60 električiek Alstom Citadis 305 je prevádzkovaných vo dvojiciach dĺžky 67 metrov
Výhybka na trati s pozemným napájaním Alstom
Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady
Zastávka električiek v pešej zóne
Súprava 010+009 na ulici pôvodne s rušnou cestnou dopravou
Súprava električiek pred radnicou
Električky liniek L2 a L3 využívajú v časti centra napájanie zospodu vyvinuté firmou Alstom
Súprava električiek pred luxusným nákupným centrom Queen Victoria Building
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
Dĺžka tratí liniek L2 a L3 je spolu 12 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Honosná budova Centrálnej stanice
Električka pod prímestským vlakom
Koľajová doprava pri Centrálnej stanici premáva na viacerých úrovniach
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
Budova centrálnej stanice
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
#4925, M/O-4925, linka 311, Eddy Ave
Električky Alstom Citadis 305 pre Sydney sú dlhé 33 m a široké 2,65 m
#3096, 3096-ST, linka 309, Eddy Ave
24-ročný autobus Scania L113CRL / Ansair Orana
Vyhradené jazdné pruhy pre MHD je možné nájsť na mnohých uliciach v Sydney
#2195, 2195-ST, linka M10, Eddy Ave
Budova centrálnej stanice
Šesť z nových električiek Alstom Citadis 305 bolo vyrobených vo Francúzsku, zvyšných 54 v Španielsku
#1570, M/O-1570, Elizabeth St
Upozornenie pre chodcov na električku a vodičov električiek na chodcov
Konečná električiek linky L2 Randwick
Konečná električiek linky L2 Randwick
Vnútorný displej v električke so zoznamom najbližších zastávok
Displeje s odchodmi jednotlivých vlakových liniek
Zatiaľ čo prvá novodobá električková linka sa v Sydney teší úspechu, s linkou L2 je to inak
Nové električkové linky L2 a L3 premávajú v súpravách, pričom celková dĺžka vlakov je 67 metrov
Pokyny pre cestujúcich v električke Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Vnútorný informačný displej v električke Alstom Citadis 305
Trasa električkových liniek L2 a L3
Interiér električky Alstom Citadis 305
#4838, M/O-4838, linka 373, Alfred St, Circular Quay
Konečná autobusov pri stanici prímestských vlakov, električiek a prístave lodí verejnej dopravy
#2206, 2206-ST, linka 333, Young St
Navigácia pre cestujúcich šetrne pripevnená o mramorový pilier
V decembri 2019 bola otvorená druhá novodobá električková linka v Sydney
Kovové pásy pred vozovňou majú pripomínať koľajnice, ktoré kedysi ústili do depa
Posledná električka, ktorá jazdila v Sydney pred ukončením prevádzky starých električiek v roku 1961
Bývalá električková vozovňa Rozelle upravená na nákupné centrum
Bývalá električková vozovňa známa fotkami odstavených posprejovaných električiek sa zmenila na nákupné centrum Tramsheds
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie