imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Rozpájanie súpravy DT 8.6 po 21. hodine
Súprava DT 8.6 na konečnej Remseck pri rovnomennom meste za hranicou Stuttgartu
Striedavé umiestnenie lavíc na zastávke pre oba smery jazdy
Informácie pre cestujúcich a automat na cestovné lístky sú súčasťou každej zastávky mestskej dráhy
Opustená trať na ulici Friedhofstraße, ktorej využívanie skončilo v roku 2017 po otvorení nového prepojenia na Hlavnú stanicu
Na takmer každej zastávke v Stuttgarte (vrátane najnovších) sú umiestnené zábradlia usmerňujúce pohyb chodcov
Súprava Bombardier DT 8.11 na novej trati s duálnym rozchodom
#7274, S SB 7274, linka 44, Schlossplatz
Informácie a automat na cestovné lístky v centre mesta
Cestovné poriadky nočných liniek s intervalom 70 resp. 30/40 minút
#7715, S SB 7715, linka 42, Schlossplatz
Nová trať sprevádzkovaná v roku 2017 má duálny rozchod a samostatné nízke nástupištia, aby na nej bolo možné prevádzkovať historickú električkovú linku 23
Zastávka Budapester Platz na novej trati otvorenej v roku 2017
Jednotka DT 8.9 po rekonštrukcii
Trolejbusy z Esslingenu zachádzajú až na okraj Stuttgartu
#503, ES VE 503, linka 113, Bahnhofplatz, ZOB
#216, ES 2184, linka 101, Bahnhofplatz, ZOB
#ES ST 7900, ES ST 7904, linka 131, Bahnhofplatz, ZOB
Farebné poťahy v trolejbuse Van Hool AG300T
Zadná časť trojdverového trolejbusu Van Hool AG300T
Konečná linky 101
#CW LL 1682, linka 110, Bahnhofplatz, ZOB
Najdlhšie Trolliná jazdia v Esslingene
Na linke 113 sú nasadené trolejbusy s pomocným batériovým pohonom, pretože časť jej trasy vedie mimo trolejového vedenia
Zastávkové informačné tabule v prestupnom uzle pred železničnou stanicou
#ES ST 7902, linka 131, Bahnhofplatz, ZOB
Jednotka S-Bahnu s pracovníkom urýchľujúcim nástup cestujúcich počas špičky
Zastávka Bottroper Straße otvorená v roku 2017
Zastávka Bottroper Straße otvorená v roku 2017
Súprava jednotiek Bombardier DT 8.11 na trati otvorenej v roku 2013
Výhybky pre rozchody 1000 a 1435 mm
Siemens DT 8.10 odchádza do podzemnej časti
Reklama na ročný predplatný cestovný lístok
Pohľad cez kabínu vodiča na zastávku mestskej dráhy
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Siemens DT 8.10 na konečnej pri štadióne
Interiér jednotky Siemens DT 8.10
Interiér jednotky Siemens DT 8.10
Hybridný autobus na novej expresnej linke X1
Jedna z najstarších jednotiek mestskej dráhy v prevádzke - Duewag / BBC / AEG / Siemens / SGP DT 8.4 #3009
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Zelená križovatka mestskej dráhy s jednotkou Siemens DT 8.10
Historické električky v múzeu
Električka z roku 1929 je v múzeu v stave po výmene karosérie
Električka GT4 z roku 1961
Vozovňa električiek, ktorá slúži ako múzeum
Jednotky DT 8 pri konečnej linky U34
Spodná stanica pol kilometra dlhej lanovej dráhy s rozchodom 1000 mm a maximálnym stúpaním 282 ‰
Linka U3 bola prvou linkou stadtbahnu
Citaro v prestupnom uzle Vaihingen Bf, kde sa stretáva železnica, mestská dráha a autobusy
Vľavo jedna z prvých sériovo vyrábaných jednotiek DT 8 (8.4 z rokov 1985 - 1986), vpravo naopak jedna z posledných jednotiek tohto vzhľadu (8.11 z rokov 2003 - 2005)
Prvá jednotka Stadler DT 8.12 z roku 2012
Šikmý Z-priechod cez trať mestskej dráhy
Bombardier DT 8.11 z poslednej série s týmto vzhľadom čiel (z rokov 2003 - 2005)
Pohľad na kabínu vodiča jednotky Stadler DT 8.14
Jedna z najnovších jednotiek Stadler DT 8.14 na konečnej linky U12
Interiér jednotky Stadler DT 8.14 zo série vyrobenej v rokoch 2017 - 2018
Ozubnicová železnica umožňuje prepravu bicyklov na samostatnom vozíku
Interiér vozňa zubačky MAN / SLM / AEG ZT 4
Ozubnicová železnica v Stuttarte bola otvorená v roku 1884, má rozchod 1000 mm a napájanie 750 V = (pôvodne 600 V)
Jeden z vozňov typu MAN / SLM / AEG ZT 4 z rokov 1982 - 1983 predstavoval v roku 2018 najnovšiu generáciu vozidiel ozubnicovej železnice
800-metrový vyhradený pruh pre autobusy expresnej linky X1 v protismere smerovo oddelenej komunikácie
Mikrobus Mercedes-Benz triedy V v rámci dopravy na zavolanie
Autobusy expresnej linky X1 dostali "gepardiu kožu"
Dopravný podnik spustil v októbri 2018 expresnú linku X1, ktorá spája časť Bad Cannstatt s centrom mesta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie