imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
KTNF6 na konečnej Sachsendorf
KTNF6 #135 na konečnej liniek 2 a 4
Križovatka s električkovou traťou so svetelnou signalizáciou
#017 na konečnej zastávke Schloss Traun
#017 pred konečnou Schloss Traun
#017 pred konečnou Schloss Traun
Svetelná signalizácia na konečnej Schloss Traun
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
Interiér KTNF6 #136 po prvej modernizácii
#076 vyčkáva na signál "voľno"
KTNF6 #136 na konečnej Madlow
Flexity Outlook 2 #076
#076 na konečnej Schloss Traun
Pohľad na obratisko Schloss Traun
Záverečný úsek linky 3 vedie po jednokoľajnej obojsmernej trati po ceste
Informácie na zastávke Schloss Traun
Nová električková trať z roku 2016
Moderná architektúra oproti zámku
#063 na trati s rozchodom 900mm
#063 na zastávke Traun Hauptplatz
#063 pred radnicou obce Traun
Obojsmerná električková zastávka
Priestor pred bývalým depom Madlow slúži ako výstupište linky 3
Jednokoľajná obojsmerná trať
Malé depo v Madlow slúžilo električkám, neskôr autobusom a do roku 1998 neprevádzkovým električkám
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
Interiér električky KTNF6 #170 po druhej modernizácii
Konečná linky 3 s električkou KTNF6
#HE-835CD, linka 3, Družstevná ul.
Cestovný poriadok a mapa okolia
Označník v obratisku Trauner Kreuzung
Ex brnianska Karosa B 951E #HE-016CE na linke 4
#073 vychádza z obratiska Trauner Kreuzung
#073 odchádza z nástupnej zastávky Trauner Kreuzung
Palubný počítač vo Flexity Outlook 2
Stanovište vodiča v #073
Pracovisko vodiča Flexity Outlook 2 #073
Vjazd do obratiska Trauner Kreuzung
#073 v obratisku Trauner Kreuzung
#HE-840BX, linka 702406, Humenné, Družstevná ul.
Podvečerná nálada v železničnej stanici Humenné
#356 na zelenom predmestí Linzu
#224 v stúpaní na kopec Froschberg
#230 na zastávke Johann-Strauß-Straße
Interiér plný dopytových tlačidiel
Interiér Van Hool Exqui.City 24T #230
Interiér Van Hool Exqui.City 24T #230
#230 na konečnej Froschberg
#373 prechádza mestskou časťou Froschberg
Pracovisko rušňovodiča
#358 na zastávke Ziegeleistraße
Parková železnica má dĺžku 3,2 km a rozchod 600 mm
Mercedes‑Benz Sprinter na minibusovej linke 107
Mercedes‑Benz Sprinter na minibusovej linke 107
#222 pred konečnou Froschberg
#222 prechádza zákrutou
#412 vychádza zo zastávky Ziegeleistraße
#310 na zastávke Ziegeleistraße
Na parkovej železnici pomáhajú deti, vozidlá obsluhujú dospelí
Citaro v mestskej časti Froschberg
Dieselmotorová jednotka "ICE" parkovej železnice z roku 1996
#213 pres konečnou Froschberg
Volvo B7LA prechádza zákrutou
#213 na zastávke Ziegeleistraße
Náhradná doprava za električky v podobe mimoriadnej linky, ktorá spája dve trate, na ktorých prebiehajú stavebné práce
Prístrešok na zastávke Froschberg
Trolejbus Van Hool Exqui.City 24T #228
#228 na konečnej Froschberg
#228 neďaleko konečnej Froschberg
#319 na zastávke Ziegeleistraße
#224 schádza z kopca Froschberg
Van Hool Exqui.City 24T #224 opúšťa zastávku Froschberg
#224 na konečnej Froschberg
Trolejbus Van Hool Exqui.City 24T #224
#224 na konečnej Froschberg
#408 vykonáva zácvik vodičov
Citaro #409 sa otáča pri štadióne
Čistenie zastávkového prístrešku
KTNF6 #170 v 20 km dlhej sieti tratí s rozchodom 1000 mm
KTNF6 prechádza cez električkovú križovatku v centre mesta
#230 na zastávke Stadion
#230 prichádza do zastávky Stadion
Električky v Cottbuse jazdia od roku 1903
KTNF6 pri mestskom opevnení
#313 v stúpaní do vrchu Froschberg
Zadná stena zastávkového prístrešku s električkovým motívom
#222 schádza z kopca Froschberg
#222 schádza z kopca Froschberg
#230 smeruje na Froschberg
Van Hool Exqui.City 24T #230 v jesennom Linzi
Jedna z 21 prevádzkovaných električiek KTNF6, ktorý je jediným nasadzovaným cottbuským typom
Prvým nemeckým mestom s kompletne nízkopodlažnou električkovou dopravou sa stal v roku 2004 Cottbus vďaka prestavbe československých električiek KT4 na typ KTNF6 vložením stredného nízkopodlažného článku
#350 v stúpaní na vrch Froschberg
Náhradná doprava za električky
Setra S 415 NF na mestskej linke
Vybrané spoje linky 4 zachádzajú do vozovne
Depo s odstavenými električkami KT4, KTNF6 a Gotha a autobusmi Mercedes-Benz Citaro
Depo dopravného podniku
KTNF6 #148 na konečnej linky 1
Interiér električky KTNF6 po 2. modernizácii
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie