imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Turistická električka prestavaná v roku 1997 z vozňa KTM-2
#5347 na zastávke pri veľkom Mku
Električkové trate v centre mesta
Basilica di Santa Maria Novella s reklamou na električkovú linku
Rekonštrukcia električkovej trate pri železničnej stanici
V čase fotenia jediný prevádzkovaný trolejbus typu ZiU 10 na Ukrajine
ZiU-620520 mieri do vozovne
Jeden z dvoch kĺbových trolejbusov ZiU 10 dodaných v roku 2016
Kĺbový trolejbus ZiU-620520 so záclonkami
Ikarus 256.51
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
#649, проспект Металургів
Ruta 25 z roku 2017
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Ikarus 256 s upravenou maskou
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
Interiér trolejbusu BredaMenarinibus Avancity+ HTB
Vzhľad vozňov KTM-8 po "kapitalnom remonte"
Trolejbus BredaMenarinibus Avancity+ HTB zozadu
Modernizovaná električka KTM-8K
Modernizovaná električka KTM-8K
Predná a zadná časť trolejbusu BredaMenarinibus Avancity+ HTB
Motorový priestor trolejbusu BredaMenarinibus Avancity+ HTB
Interiér trolejbusu BredaMenarinibus Avancity+ HTB
BredaMenarinibus Avancity+ HTB
Trolejbusy v obratisku Largo Labia
Autobus zamestnaneckej dopravy do závodu ArcelorMittal
KTM-5 z roku 1991
Štvordverová električka KTM-8KM
Trolejbus BredaMenarinibus Avancity+ HTB s priestorom motoru zaberajúcim polovicu zadného článku vozidla
#8626 smeruje ku Hlavnej stanici
Irisbus Citelis 12M #3152
Iveco Urbanway #3402 z roku 2016
Iveco CityClass a Irisbus Citelis 12M
Trolejbus Avancity+ HTB #8631
Solaris-Ganz Trollino 18 #8516
Mastná reťaz zabezpečuje pohyb dverí
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Sprievodkyňa v električke KTM-5M3, kde má aj vyhradené miesto na sedenie vpravo pri dverách
#484, linka 4, вул. Буковинська
Iveco Cityclass na moste nad cestným obchvatom
KTM-8KM na konečnej linky 2
Na odľahlom obratisku sa otáča päť liniek, z nich štyri jazdia len 2 - 3-krát za deň
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Držiak na POS terminál v električke
KTM-8KM pri historickej časti Krivého Rohu
CAF MA 300 vchádza do stanice Ponte Mammolo
Súprava metra CAF MA 300
Ruta 25 D z roku 2011 a Mercedes-Benz O 405N
Mercedes-Benz O 405N
Príchod rýchlej zásahovej jednotky DP alias pojazdnej dielne #6686
#609, linka 20, Сквер Визволителів
Prichádza autobus náhradnej dopravy za električky
Stanga #7087 počas prestoja
#AE 2539 AB, linka 302, площа Визволення
Stanga #7087 počas prestoja električiek
Diaľková doprava v podaní midibusu BAZ A081
Električka Socimi pod mohutnými stromami na Via Prenestina
#7087 uviazla v kolóne električiek
Mercedes-Benz Citaro #8183
Električka Stanga #7017 zozadu
Koncové svetlá električky Stanga
Električka Stanga #7017 zozadu
Stanga #7017 v sprievode dispečerského vozidla
Interiér električky Stanga
Štvorkoľajné obratisko Gerani
Zastávková čakáreň pri trolejbusovej vozovni
Skutočne nízkopodlažný BredaMenarinibus Avancity+ L #9542
Električka Stanga #7079
LAZ E183D1 pri vozovni
Trolejbusové depo č. 2
Trolejbus Dnipro T103 (licenčne vyrábaný MAZ 103T) z roku 2018
Modernizovaný JUMZ-T2 prichádza do vozovne na dieselový pohon
Modernizovaný JUMZ T2 z roku 2008
Triangel na konečnej Centocelle
Pohľad do depa na konečnej Centocelle
Depo prímestskej železnice
Pohľad do depa na konečnej Centocelle
Pohľad do depa prímestskej železnice na konečnej Centocelle
Mapa okolia stanice Centocelle
Prímestský vlak opúšťa končnú Centocelle
ET #834 na konečnej Centocelle
Interiér vlaku prímestskej železnice
Interiér vlaku prímestskej železnice
#652, linka 21, проспект Гагаріна
Súprava prímestskej železnice ET #834
Križovatka trolejového vedenia
Fiat Cityway 2 #9201
#671, проспект Гагаріна
Súprava prímestskej železnice
Stará súprava prímestskej železnice
Dva typy vlakov prímestskej železnice na zastávke Porta Maggiore
Vlaky (prí-)mestskej železnice na Piazza di Porta Maggiore
Minibus Ruta dopĺňa električky a trolejbusy
Vlak (prí)mestskej železnice pri Piazza di Porta Maggiore
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie