imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Mercedes-Benz O 303
Družba medzi švajčiarskou ozubnicovou železnicou Brienz-Rothorn-Bahn a britskou Snowdon Railway
Pohľad na depo zubačky v popredí s parným rušňom od švajčiarskej firmy Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) z roku 1896
Spodná stanica ozubnicovej dráhy na najvyšší waleský kopec Snowdon
Dieselová lokomotíva z roku 1986 slúži na 7,6 km dlhej dráhe
Osobný vozeň v spodnej stanice jedinej ozubnicovej železnice v Spojenom kráľovstve
Kľukatý začiatočný úsek trate vo waleskom letovisku Llandudno
Spodná stanica lanovej dráhy
Spodná stanica lanovej dráhy na Great Orme
Koniec spodného úseku vedie pomedzi domy
Lanovka používa ulicu spoločne s autami, ktoré však majú obmedzený vjazd
Výjazd vozňa z ulice, pri ktorom je križovaná hlavná cesta
#4 sa šplhá po ulici z llandudno
Samovratná výhybka v spodnej výhybni
Výhybňa spodného úseku na jednej strane zo splietkou a na druhej s výhybkou
Vozeň lanovky z roku 1902
Maximálna prevádzková rýchlosť vozňov je 8 km/h
Maximálne stúpanie spodnej časti je 26.15 %
Horná polovica spodnej časti trate je vedená ako koľajová splietka so spoločnými stredným žliabkom
Výložník pôvodného komunikačného vedenia, v pozadí visutá lanová dráha rovnako spájajúca llandudno s vrcholom Great Orme
Horný koniec netradičnej koľajovej splietky s rozchodom 1067 mm
Aj keď ide o pozemnú lanovú dráhu, dopravné značky vystríhajú pred električkou
Technologické zázemie v strednej stanici
Samovratná výhybka v hornej výhybni
Maximálne stúpanie hornej časti je 10 %
Výhybkové závažie vo výhybni je umiestnené v klietke, aby nedošlo k prestaveniu samovratnej výhybky nepovolenou osobou
Z mesta Side jazdia midibusy do rôznych oblastí. Ďalšou z nich je mestečko Colaki
Vetrajúci Karsan J9 Premier
Voľný prístup k trati lanovky nemajú len turisti, ale aj voľne sa pasúce ovce
Lanovú dráhu Great Orme Tramway obsluhujú štyri originálne vozne z roku 1902 (#4 - 7)
V strednej stanici bola pôvodne umiestnená parná elektráreň na koks, ktorá sa používala do roku 1958
Horná stanica lanovky a pri nej dvojjazyčný nápis vo waleštine a angličtine
Temsa Prestij cestou do Antalye
Karsan J9 Premier počas poobednej pauzy
Pozemnú lanovú dráhu v roku 1969 doplnila 1620 metrov dlhá visutá lanová dráha
Vozne sú vybavené tyčovými zberačmi, ktoré však neslúžili na odber elektrického prúdu, ale na komunikáciu medzi vozňami a stanicami pomocou telegrafu
Great Orme Tramway bola sprevádzkovaná v rokoch 1902 (spodný úsek) a 1903 (horný úsek - na fotografii)
Koľajová trať horného úseku má otvorený zvršok
Stredná stanica lanovej dráhy, kde sa prestupuje medzi vozňami spodného a horného úseku
Aj keď koľajový zvršok vyzerá podobne ako v San Franciscu, na Great Orme Tramway ide o fixné upevnenie vozňov na lano, zatiaľ čo v Kalifornii sa môžu vozne z lana odpojiť
Svetlá križovatka pre pozemnú lanovku je samozrejme vybavená absolútnou preferenciou
Otvorená plošina vozňa #5
Časť pozemnej lanovej dráhy Great Orme Tramway vedie ulicami mesta Llandudno
Otokar Sultan Maxi ako hotelový transfer
#245 na trati, ktorá prechádza areálom vysokoškolského kampusu
Odbočka električkovej trate
Manipulačný presun Cobusu 3000
Cobus 300 sa presúva k terminálu 203, kde naberie ľudí a prevezie ich k lietadlu
Interiér spodnej časti električky #245
Pôvodom liverpoolska električka pri prístave, odkiaľ sa plavia trajekty do Liverpoolu krížom cez rieku Mersey
Riadiace prvky električky #245
Schody v električke #245
Výhybňa na 1,1 km dlhej muzeálnej normálnorozchodnej trati otvorenej v roku 1995
Cobus 3000 odpočíva pred odjazdom k terminálu
Interiér pôvodom liverpoolskej električky #245
Interiér pôvodom liverpoolskej električky #245
Wirral Transport Museum bolo otvorené v roku 1995 na opačnom brehu rieky Mersey oproti Liverpoolu
Dvojpodlažná električka s otvoreným horným podlažím
Zbierka autobusov vo Wirral Transport Museum
Električka vyrobená v roku 1992 v Hongkongu pre muzeálnu električku vo Wirral
Lisabonská električka v Anglicku
Model dvojpodlažnej električky
Model dvojpodlažnej električky
Električky #70 a 78 v múzeu
MCV eVolution / ADL Dart SLF v Birkenheade
Električka, ktorá pôvodne jazdila v Liverpoole, je zachytená na fotografii na muzeálnej trati vo Wirral
Autobus v tuneli pod riekou Mersey
Obojsmerné Vario a Don Bosco
Čínsko-britský elektrobus BYD D9UR / Alexander Dennis Enviro200EV
Wright Gemini 3 v Liverpoole
ADL Enviro400 MMC pred futbalovým štadiónom Anfield
Stav vitríny s cestovnými poriadkami pri futbalovom štadióne
#10551, SN16 ONT, linka 17, Walton Breck Rd
Európske dopravné spoločnosti v Anglicku
Tyč zastávkového označníka začína požierať hrdza
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie