imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električky Adtranz Eurotram boli do Milána dodané v rokoch 1999 - 2000 v počte 26 kusov
Odbočenie v stiesnených pomeroch
Autobus Irisbus 491E.12.29 CityClass na trolejbusovej linke
AnsaldoBreda Sirietto na typickej milánskej zastávke
AnsaldoBreda Sirio na časti linky 31 súbežnej s metrom
AnsaldoBreda Sirio na električkovej linke 31, ktorá nadväzuje na metro M5
Koľajová splietka na trati s rozchodom 1445 mm
Interiér 50-metrov dlhej jednotky automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda ponúka pekné pohľady
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda na linke M5 otvorenej v roku 2013
Štvrtá linka metra s označením M5 má všetky nástupištia vybavené automatickými dverami
Stretnutie starých električiek Ventotto série 1500 (vyrovená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia) a Caproni série 700
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Stropné žiarovkové svietidlo v električke Ventotto
Označovač v električke Ventotto
Konečná nadväznej električkovej linky 5 k linke 4 (vľavo v pozadí)
OMS / TIBB / Breda série 4600
Električka Stanga #4988 dlhá 29 metrov
Interiér električky Fiat Ferroviaria série 4900 zostal aj po modernizácii v pôvodnej výške, ktorá počítala s nástupišťami rýchlodráhy vo výške 660 mm
Električka Caproni radu 700 z rokov 1947 - 1948 slúžila v roku 2018 na prevoz piesku
Električková vozovňa Messina
Električková vozovňa Messina
Električková vozovňa Messina postavená v roku 1912
Električková vozovňa Messina z roku 1912
Stretnutie trolejových veží pri vjazde do vozovne Messina
Trolejová veža Iveco Eurocargo
Mnohé električky Ventotto (na fotografii vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero - OEFT) dostali strešné panely
Električky série 4900 zostali aj po modernizácii vysokopodlažné
Niektoré električky série 4900 (vyrobené firmou Stanga resp. Fiat Ferroviaria - na fotke) z druhej polovice 1970. rokov prešli od roku 2011 modernizáciou vo firme AnsaldoBreda
Modernizovaná električka Fiat Ferroviaria série 4900 firmou AnsaldoBreda v 2010. rokoch
Modernizovaná električka Fiat Ferroviaria série 4900 firmou AnsaldoBreda v 2010. rokoch
Električka Fiat Ferroviaria série 4900 modernizovaná firmou AnsaldoBreda v 2010. rokoch
Električka Ventotto z roku 1928 a generálkovaná v roku 2014 je stále v prevádzke
AnsaldoBreda Sirio
Jedna z desiatich električiek Ventotto vyrobených firmou Officine Meccaniche Lodigiane (OML)
Električka Ventotto AKA Peter Witt vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero (OEFT) prechádza popri monumentálnom cintoríne
Porovnanie vzhľadu predného a zadného čela milánskych električiek AnsaldoBreda Sirio
35 metrov dlhé električky AnsaldoBreda Sirio série 7100 boli dodané v rokoch 2002 - 2009
Mercedes-Benz Citaro G na spoločnej trase s električkami
Električka OMS / TIBB / Breda z 1950. rokov
Zelený Mercedes-Benz Citaro G pri zelenej trati
Iveco Daily ako autobus na zavolanie
Na začiatku roka 2018 bolo v premávke zhruba 100 z pôvodných 502 električiek Ventotto
Električky radu 4900 mali pôvodne okrem asymetrického predného čela aj asymetrické zadné čelo
Električka Stanga série 4900
AnsaldoBreda Sirietto
Stanga #4993 je jednou zo 100 električiek zakúpených v druhej polovici 1970. rokov pre plánované rýchlodrážne električkové trate
Električky radu 4900 majú excentrické predné čelo
AnsaldoBreda Sirietto vchádza do zastávky s vyvýšeným ostrovčekom
Socimi / Bredabus / Iveco 2480 z roku 1991
Bredabus 4001.18 na úseku trate pod estakádou
Električky OMS / TIBB / Breda #4601 - 4613 a 4714 - 4733 sa vyrábali v rokoch 1955 - 1960
Interiér električky OMS / TIBB / Breda so sedadlami v kĺbe
Interiér električky OMS / TIBB / Breda z druhej polovice 1950. rokov
Cestovné poriadky s časťou odchodov v intervaloch
Schéma liniek s mapkou a vyobrazením prestupov
Oznam o zmenách v MHD
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli
Električky Ventotto majú vo výbornom stave interiér, v ktorom sa rozprestiera charakteristický bublavý zvuk kompresora
Každá električka Ventotto má na výrobnom štítku uvedený rok výroby a rok generálnej opravy
Električky série 1500 (#1501 - 2002) sú nazývané Ventotto alebo Peter Witt podľa svojej americkej predlohy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie