imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zadné dvere autobusu New Routemaster
Zadné schody v autobuse New Routemaster
Autobusy New Routemaster sa označujú aj ako New Bus for London
New Routemaster v predvianočnom Londýne
Súprava metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
#LT61, LTZ 1061, linka 88, Broad Sanctuary
Súkromné Routemastery
Loď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B z roku 2007 pod mrakodrapmi pri prístave Canary Wharf
Lode spájajú prevažne husto obývané oblasti a turistické lokality
Rýchloloď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B s označením Meteor Clipper z roku 2008
Rýchloloď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B s označením Aurora Clipper z roku 2008
Súčasťou londýnskej verejnej dopravy sú aj lode, cestujúci si však za ne musia priplatiť
Autobusy pri Temži v centrálnej časti Greenwich
#36642, YX17 NXG, linka 380, Maze Hill, Prince Charles Road
Midibus pri konečnej električiek a železničnej stanici
Bombardier CR4000 na konečnej Beckenham Junction
Interiér električky Bombardier CR4000
Interiér električky Bombardier CR4000 s oknom a sedením v kĺbe
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Bombardier CR4000 na križovatke tratí
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End s pohodlným prestupom
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End
Cestovné lístky na električky je možné kúpiť už len v elektronickej podobe
Bombardier CR4000 na konečnej New Addington, kam vedieť trať po kopcovitom teréne
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Bombardier CR4000 odchádza ku križovatke tratí pri zastávke Sandilands, ktorá sa smutne zapísala do histórie novodobých londýnskych električiek
Po ukončení predaja papierových cestovných lístkov boli všetky automaty prekryté plachtami
Propagácia londýnskej verejnej dopravy
#LX09 BXP, SOE31, linka 455, Croydon, Station Rd, West Croydon
Autobusy medzi železničnou stanicou a autobusovou stanicou v západnom Croydone
#2502, YY64 TZB, linka 109, Croydon, Station Rd
Prvá z električiek Variobahn, ktoré začali jazdiť v roku 2012
Bombardier CR4000 na ulici v centre Croydonu vyhradenej len pre električky
Označovanie novodobých električiek pokračuje číslovaním po poslednej električke, ktorá dojazdila v roku 1952 (#2529)
Bombardier CR4000 na začiatku strmého klesania v centre mesta
Bombardier CR4000
#SK17 HJX, SLS 30, linka 410, Croydon, Station Rd
Londýnske električky sú ladené do zelena - na schémach liniek a aj vo vozidlách
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
Konečná električiek vo Wimbledone
#2564, linka Trams, Wimbledon
Separátne validátory pre železnicu a električku
Jednotky Bombardier S7 na konečnej stanici vo Wimbledone
Pohľad zo zadnej strany na falošnú fasádu
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Na prvý pohľad ucelená ulica s domami
Staničnú budovu navrhol Isambard Kingdom Brunel
Staničná budova pochádza z roku 1854, samotná stanica London Paddington funguje od roku 1838
Železničná stanica London Paddington z roku 1854
Nástupište na starej stanici je vyššie ako výška podlahy metra Bombardier S7
Jednotky Bombardier S7 sa míňajú v stanici Latimer Road
Moderná jednotka Bombardier S7 v historickej stanici Latimer Road z roku 1868 v pozadí s neslávne známou budovou Grenfell Tower, pri požiari ktorej v roku 2017 zahynulo 72 ľudí
Interiér uceleného vlaku metra Bombardier S7 dlhého 117 metrov
Stanica Baker Street z roku 1863
Stanica Baker Street z roku 1863
Stanica Baker Street z roku 1863 slúži aj po 155 rokoch svojmu pôvodnému účelu
Stanica Baker Street bola sprevádzkovaná v roku 1863 v rámci otvorenia prvej podzemnej železnice na svete
Historická stanica Baker Street
Metro v historickej stanici Baker Street
Schéma trás liniek metra z jednotlivých nástupíšť
Oznam o plánovaných výlukách v metre pri vstupe do stanice
Predvianočný historický parný vlak
Železničná stanica King's Cross
MCV EvoSeti
#1280, YX17 NWO, linka 394, Islington High St
#DE1628, YX58 FPL, linka 214, Islington High St
#1275, YX17 NWV, linka 394, Islington High St
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie