imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na meter vysoké nástupište mestskej dráhy
Pozostatok električkovej prevádzky na Hlavnej stanici v podobe nízkeho nástupišťa
Nízke nástupište slúžilo električkám
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na vysoké
Dva vzhľady jednotiek DT 8 (DT 8.12 a DT 8.4), ktoré bolo možné v roku 2018 vidieť v Stuttgarte
#KA HT 603, linka 62, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
Nízkopodlažná električka GT6-70D/N
Stadler Citylink v Karlsruhe označovaný ako NET 2012 je dodávaný od roku 2011
GT8-70D/N pri vianočných trhoch
Nízkopodlažná električka GT8-70D/N
Stadler Citylink míňa jeden z najstarších tram-trainov typu GT6-80C
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Interiér vlakoelektričky GT6-80C
Schody do vlakoelektričky GT6-80C
Jednosystémová vlakoelektrička GT8-80C dokáže jazdiť v napäťovej sústave 750 V =
#771 , KA VK 771, linka 10, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Prvá z električiek Citylink pre Karlsruhe vyrobená pod značkou Stadler Rail
Interiér tram-trainu GT8-100D/2S-M
Lanovka s výhľadom na mesto
Úrovňové priechody cez železničnú trať, po ktorej jazdia tram-trainy
Minibus ako nadväzná doprava k vlakoelektričke
Míňajúce sa vlakoelektričky v regióne
Cestovný poriadok linky S4 s viac ako stominútovou jazdnou dobou
Zákaz vykladania si nôh na sedadlá, ktoré je v západnej Európe pomerne rozšírené
Kampaň proti cestovaniu načierno
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Konečná linky S4 Öhringen-Cappel priamo na dvojkoľajnej železničnej trati
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
#79 prechádza okolo vianočných trhov v Heilbronne
Vybrané spoje linky tram-trainovej linky S4 sú skrátené po Heilbronn a Schwaigern, časť pokračuje takmer 2 hodiny až do Karlsruhe
Bombardier ET 2010 v centre mesta Heilbronn
Minibus Mercedes-Benz pri vianočných trhoch
#S RS 2315, Kaiserstraße
#82, HN VB 6082, Kaiserstraße
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü #73 pri radnici
Bombardier ET 2010 v centre 120-tisícového mesta Heilbronn
Míňajúce sa tram-trainy Bombardier ET 2010, ktoré boli v rokoch 2011 - 2018 vyrábané vo Viedni a Budyšíne
Minibus Mercedes-Benz
Zastávková informačná tabuľa od firmy iqu Systems GmbH
Duewag / ABB / Henschel GT8-100C/2S ako zástupca prvých sériovo vyrábaných dvojsystémových tram-trainov vyrábaných v rokoch 1991 - 1995
V meste Heilbronn jazdia iba tram-trainy, ktoré na troch linkách pokračujú v štyroch smeroch ďalej do regiónu
Odstavné plochy pre tram-trainy v Heilbronne, vedľa ktorých (na prostredných koľajách) končí úsek s platnosťou električkových predpisov a začína úsek s platnosťou železničných predpisov
Vlakoelektričky Bombardier ET 2010 sú 37 m dlhé a 2,65 m široké
Vlakoelektričky ET 2010 pred železničnou stanicou
#11, HN VB 6011, linka 1, Bahnhofstraße, zastávka Bahnhofsvorplatz
Vlakoelektrička v električkovom režime
Samostatná signalizácia pre električky (tram-trainy) a vlaky odbočujúce do logistickej firmy
Čítačka na zastávke
Koľajová spleť železničnej vlečky s električkovou traťou bez vzájomného prepojenia
Križovanie železničnej vlečky s električkovou traťou, pričom železničné a električkové koľaje nie sú navzájom prepojené
Električková signalizácia pre vlečkový vlak (vľavo) a pre električku resp. tram-train (vpravo)
Tram-train ET 2010 v električkovom režime
Električková trať s vlakoelektričkou ET 2010
Dvojsystémová vlakoelektrička ET 2010 dokáže jazdiť v napäťových sústavách 15 kV 16,7 Hz a 750 V =
Vlakoelektrička Bombardier ET 2010 prichádza po železničnej trati
S-Bahn prichádza na Nordbahnhof
Zastávka Nordbahnhof je umiestnená priamo pod stanicou S-Bahnu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie