imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pre časť vlakov DART je konečná v stanici Bray
Časť vlakov DART končí v stanici Bray
Vlak s riadiacim vozňom #8313 na linke DART prichádza na konečnú stanicu Greystones
Pohľad na dvojkoľajnú stanicu Greystones, kde v smere Rosslare Europort končí elektrifikovaný úsek trate
(Ne-)zabezpečené železničné priecestie na okraji mestečka Greystones
Pohľad zo železničného priecestia smerom k tunelu
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Svoju mozaiku má na stanici Bray aj slávny konštruktér Isambard Kingdom Brunel ktorý postavil trať z Bray do Greystones
Kvôli astronomickým nákladom na stavbu, údržbu aj množstvo vykonaných zmien dostala trať meno Brunel’s Folly
Všetci majitelia železničnej trate (v súčasnosti Irish Rail) ľutujú rozhodnutie o trasovaní trate na útesoch
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Riaditeľom stavby železničnej trate z Bray do Greystones bol William Dargan, pričom Isambard Kingdom Brunel bol hlavný inžinier a architekt
Prvých 5 km trate z Bray do Greystones bolo najnáročnejších
S prirodzeným trasovaním železnice cez vnútrozemie nesúhlasil vlastník pozemkov, gróf z Meathu
Nová chomutovská Škoda 27 Tr krátko po zaradení do premávky
Fotojazdová Karosa na breznianskych lazoch
Parná tramvaj Krauss z roku 1887
140-kilometrová fotojazda mala svoju fotozastávku aj pod chatou na Zbojskej
#DT-635AY pred železničnou stanicou v Tisovci
SOR C 10.5 #4A5 3075 dopravcu DPÚK
#8631, linka DART, Bray Daly railway station
Autobusový terminál v Žatci
#DT-635AY v areáli Odborného liečebného ústavu psychiatrického na Prednej Hore
#DT-635AY pózuje v Muránskej Hute
Stretnutie rovnakého druhu rôznych majiteľov v Telgárte
Karosa C 954E #DT-635AY pózuje pred stanicou Červená Skala
Stretnutie generácií v Pohorelskej Maši
Karosou až do centra Heľpy
#DT-635AY pózuje pri stanici v Heľpe
Karosa pózuje pred buduvou železničnej stanice Gašparovo
Druhá fotozastávka bola pri železničnej stanici Gašparovo
Prvá fotozastávka bola 8 kilometrov od Brezna v malej dedinke Filipovo
#ZV-436BA odstavená neďaleko futbalového štadióna
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie