imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Červená linka bola sprevádzkovaná v roku 2014, má dĺžku 2,4 km a cestovný čas 10 minút
Červená linka bola otvorená ako prvá visutá lanová dráha systému Mi Teleférico
Vozeň jednotky S-Bahnu pre Mníchov vyrobený firmami MAN a AEG v roku 1968
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozidlá MHD zastúpené autobusom autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbusom MAN SL 172 HO zo Solingenu
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Jeden z troch prototypových vozňov pre mníchovské metro, ktoré boli vyrobené firmami WMD, MAN a Rathgeber v roku 1967
Električka Düwag "Verbandswagen" z roku 1950 patrí k poslednému typu dvojnápravových električiek vyrábaných v Nemecku
Električka mníchovského typu F 2.10 od hannoverskej firmy Hawa z roku 1930
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Moderný spôsob uchytenia tretej koľajnice na odber elektrického prúdu
Upevnenie tretej koľajnice berlínskeho S-Bahnu s rôznymi druhmi plastových krytov
Plastové kryty tretej koľajnice na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne začali používať v roku 1980
Spočiatku bola tretia koľajnica na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne zakrytá drevom (na fotke typ z roku 1930)
Prototyp berlínskeho S-Bahnu od firmy WUMAG z roku 1927
Obosmerná električka MAN / SSW (ex #801) z roku 1926 jazdila v Norimbergu, kariéru tam zakončila v rokoch 1963 - 1975 ako pracovné vozidlo (Arbeitswagen) #A80
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Model wuppertalskej nadzemky
Časť jednotky berlínskeho S-Bahnu
Súprava metra typu A2.2 z roku 1974
História mníchovskej MHD na stanici metra Karlsplatz
#2214, linka 27, Karlsplatz
Súprava Rathgeber P 3.16 #2006 + p 3.17 #3039
Citaro G na náhradnej doprave za električky
Úvodná fáza rekonštrukcie električkovej trate na Ismaninger Straße
Plošina pre nástup telesne postihnutých osôb do električky mníchovského typu R 3.3
Reklama dopravného podniku na expresné linky
Typ R 3.3 v pozadí s mestskou bránou Isartor
Pohľad na pôvodnú čiastočne otvorenú kabínu vodiča v električke typu R 2.2 pred jej modernizáciou
#2132, linka 19, Maximilianstraße
Vyhliadkový autobus MAN ND 202 v rokoch 1995 - 2009 jazdil v MHD v Berlíne ako #3019
Mníchovský typ R 3.3 na obratisku dočasnej linky 37
Súprava Rathgeber P 3.16 #2005 + p 3.17 #3005 na priebežnej konečnej linky 22 pred budovou súdu
Otváranie závory pred električkou
Predná časť električky Rathgeber P 3.16 #2005
Súprava Rathgeber P 3.16 #2005 + p 3.17 #3005 vychádza z obratiska
Schéma mníchovskej nočnej dopravy
#2169, linka 21, Dachauer Str.
#2314, linka 20, Dachauer Str.
Električky Rathgeber mníchovského typu P 3 sa vyrábali na základe licencie od firmy Hansa, pričom vzorom boli električky Hansa GT4
Súprava Rathgeber P 3.16 #2006 + p 3.17 #3039 na konečnej pri mníchovskej vysokej škole
Vlečný vozeň Rathgeber p 3.17 #3039 z roku 1968 toho času už 50 rokov v premávke
#2318, linka 20, Stiglmaierplatz
Rathgeber P 3.16 #2005 + p 3.17 #3005 na študentskej linke 22
Združený cestovný poriadok liniek 20 a 21 a cestovný poriadok "študentskej" linky 22 s posilovými spojmi počas semestrov
Súprava Rathgeber P 3.16 #2006 + p 3.17 #3039 už dávno nemala byť v mníchovskej premávke, avšak nedostatok vozidiel prinútil dopravný podnik zrekonštruovať už odstavené vozidlá a vrátiť ich na linky
Aj v Mníchove sa stáva, že autá zablokujú križovatku a v nej električku
MAN Lion's City G pred hlavnou stanicou
Súprava Rathgeber P 3.16 #2005 + p 3.17 #3005 z roku 1966 aj po 52 rokoch stále v prevádzke
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie