imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram 2000 #2076
Výlukový cestovný poriadok
Prvý zürišský trolejbus lighTram 4 mieri do centra obce Schlieren
Cobra #3056
Dvojúrovňové nástupište
Trolejbus Swisstrolley 3 ide na dieselový pohon
Trolejbus Swisstrolley 3 ide na dieselový pohon
Zvýšená hrana nástupišťa s upozornením v rôznych jazykoch
GoldenPassLine láka aj na historizujúce vozne
Na GoldenPassLine sa dá vrátiť o sto rokov dozadu v historizujúcich vozňoch GoldenPass Classic
Posunovací rušeň StStZ / MFO z roku 1935 slúžil v zurišskej MHD
Električka SWS / SAAS Ce 2/3 jazdila v lausannskej električkovej sieti
Pôvodom ženevská električka SIG / S&H Fe 4/4 z roku 1911
Križovatková výhybka na rozchode 1000 mm
Elektrický rušeň SLM / MFO HGe 3/3 z roku 1926 jazdil na trati BOB
Niektoré vozne a rušne ešte len čaká rekonštrukcia
Električkový vlečniak SIG z roku 1930 premával na bývalej električkovej trati spájajúcej mestá Vevey, Montreux a Villeneuve, neskôr na trati Bex–Villars–Bretaye
Električkový vlečniak SIG z roku 1920 jazdil v Ženeve
Osobný vozeň SWS BC z roku 1902 jazdil na železnici CEV, s ktorou je múzeum priamo spojené
Hasičská električka SWS / MFO Xe 2/2 z roku 1915, ktorá jazdila v dnes už neexistujúcej električkovej sieti v meste Biel / Bienne (Tramway de Bienne - TrB)
V rámci múzea je možné nájsť aj technologické a posunovacie vozidlá ako napríklad Billard Dm 2/2 pôvodom zo SNCF
Električka SWS / MFO Ce 2/2 z roku 1914 pôvodom z Bernu
Električka SIG / EGA Ze 2/2 z roku 1914 jazdila na dnes už nejestvujúcej sieti firmy Rheintalische Strassenbahn (RhSt) vo Švajčiarsku
Motorový vozeň SIG / EGA BCFe 4/4 z roku 1903 jazdil na železnici MOB
Parný rušeň Krauss G 2/2 vyrobený v roku 1900 jazdil na talianskych tratiach Ferrara - Codigoro a Rimini - Novafeltria (obe s rozchodom 950 mm)
Električka SIG / MFO Ce 2/2 z roku 1911 jazdila v Neuchâteli
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 z trate Aigle - Leysin mal samostatné dvere do každého oddielu
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 jazdil na trati Aigle - Leysin
Rušeň SLM / CIE He 2/2 #2 z roku 1899 sa používal na trati Bex - Villars - Bretaye
Vozeň SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Interiér vozňa SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Elektrický rušeň SLM / MFO Ge 4/4 jazdil vo výrobnom podniku Georg Fischer
Parný rušeň SLM G 2/4 z roku 1882 jazdil v tramvajovej sieti vo francúzskom Mulhouse
Plošina osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Interiér osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Osobný vozeň vyrobený firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892 jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Vozeň SIG CF z roku 1890 jazdil na železnici Régional des Brenets (RdB)
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Interiér 1. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Interiér 2. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Elektrický motorový vozeň SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908 pôvodom z Berninabahn
Vozeň SWS C Giardiniera z roku 1911 jazdil na dnes už zrušenej trati Lugano–Cadro–Dino (LCD)
Muzeálna trať má dĺžku 2,95 km a nachádza sa na nej viadukt aj tunel
Parný vlak na úzkorozchodnej muzeálnej železnici Blonay - Chamby, ktorá má najbohatšiu zbierku historických úzkorozchodných vozidiel v Európe
Súprava postavená zo starších vozňov vedľa parného vlaku
Parný rušeň MBG Todtnau z roku 1918 pôvodom zo zrušenej nemeckej trate Haspe - Voerde - Breckerfeld
Níreďházske Solarisy
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Miesto na upevnenie bicykla v jednotke Stadler SURF
Jednotky Stadler SURF ABeh 2/6 nahradili miestne "tetrapaky"
Odstavené vozne na čele s BDeh 2/4 z roku 1983
Železnica aktívne propaguje dopravu vlakom na koncert Rolling Stones
Dvojúrovňový Pont Charles Bessières s metrom
Intervalový cestovný poriadok metra
Informácie na vnútornom displeji počas jazdy na odklonovej trase
Intervalový cestovný poriadok sa v Lausanne používa pri intervale 7,5 min a kratšom
Automat v mobile - reklama na SMS cestovný lístok
Voľba zón platnosti jednorazového cestovného lístka pri ceste zo zóny 11 do zóny 103
Spodná konečná metra m2
Interiér vlaku metra VAL
Metro VAL na bývalom úseku lanovky a zubačky
Náhradná doprava za električky počas dlhodobej výluky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie