imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zastávková tabuľa v Berne neukazuje žiaden čas odchodu, ak vozidlo nie je online
Midibus MAN Lion's City na okružnej linke v centre mesta
Sklenená horná stanica lanovej dráhy, ktorá bola vybudovaná ako súčasť celkovej rekonštrukcie dráhy v rokoch 2014 - 2016
Horná stanica mestskej lanovky, ktorá jazdí od roku 1886
Lanová dráha bola po rekonštrukcii znovu otvorená v decembri 2016
Zrekonštruovaná pozemná lanová dráha medzi železničnou stanicou a centrom mesta
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici, v pozadí hora San Salvatore
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici
Trať linky Xijiao v Pekingu otvorenej v závere roka 2017
Prestup medzi dvoma úsekmi lanovej dráhy v strednej stanici Pazzallo
Rozdielny sklon dvoch úsekov lanovej dráhy je zjavný pri prestupe v strednej stanici
Panoramatický vozeň lanovej dráhy na San Salvatore umožňuje výhľad na Lugano aj cez strechu
Lanová dráha na San Salvatore dosahuje maximálne stúpanie 61 %
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Vozeň spodnej sekcie lanovej dráhy na San Salvatore
Pozemná lanová dráha na horu San Salvatore bola sprevádzkovaná v roku 1890
Spodná stanica lanovky Lugano Paradiso - San Salvatore
Rôzne Varia v obratisku Fibichova
Rôzne Urbina s motormi Euro 5 a Euro 6
Súprava obojsmerných Várií v obratisku Fibichova
Novučičký Solaris ako náhrada za električky
Nový Solaris na krátkej okružnej linke X namiesto električiek
Nový Solaris na krátkej okružnej linke X namiesto električiek
Do niektorých častí jazera Lugano sa dá dostať len loďou, iné ako napríklad Capolago sú dobre obslúžené aj vlakom či cestnou dopravou
Rekonštrukcia električkovej trate na Ulici 1. mája
Solaris Urbino 12 IV #653 pristavuje k zastávke pred železničnou stanicou
Solaris Urbino 12 III #619
Pragoimex VarioLF #235 pri hlavnej železničnej stanici
Rôznofarebné CP na zastávke
Trať ozubnicovej železnice vedie až do prístavu, odkiaľ je možné pokračovať loďou
Depo pri dolnej stanici v obci Capolago
Jednotky SLM Bhe 4/8 čakajú na odchod k jazeru Lugano
Pohľad na elektrické jednotky SLM Bhe 4/8 dodané v rokoch 1981 - 1982
Konštrukcia novej vyhliadkovej veže (otvorená na jar 2017) si vyžiadala zastavenie prevádzky ozubnicovej železnice v rokoch 2014 - 2016
Tri zo štyroch elektrických jednotiek SLM Bhe 4/8 na vrcholovej stanici tesne pri hranici Švajčiarska s Talianskom
Horská dráha sa dá využiť aj na prevoz bicyklov
Ozubnicová železnica na Monte Generosso bola vybudovaná počas 16 mesiacov v rokoch 1889 - 1890
Zákaznícke centrum pardubického DP
Automaty na cestovné lístky
Malá oddychová zóna pri železničnej stanici
Plynový Citelis na linke 8 odchádza na Dubinu
Zastávka Autobusové nádraží v rekonštrukcii
Škoda 26 Tr #328 prichádza k cieľu svojej cesty na linke 33
Nová výhybka Elektroline
Škoda 26 Tr #328 prichádza k cieľu svojej cesty na linke 33
Interiér jednotky SLM Bhe 4/8 z rokov 1981 - 1982
Riadiace prvky jednotky SLM Bhe 4/8
Škoda 28 Tr #403 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Fontána
Bicyklová veža
Spodná stanica elektrickej železnice na vrch Monte Generoso
Obrovské kryté parkovisko pre bicykle pri železničnej stanici
Posedenie pod strechou
Schéma stanovíšť MHD a reklama na tohtoročné trolejbusové výročie
Detail riešenia krytého nástupišťa
Iveco Urbanway 12M #187
Stanovištia 1 a 2 sú vybavené iba prístreškami
Irisbus Citelis 12M CNG #213 odchádza do Ohrazeníc
Kryté stanovište je popri budove stanice ďalšou dominantou námestia
Citelis #213 pristavil k 4. nástupišťu
Škoda 26 Tr #325
Iveco Urbanway 12M #187
Iveco Urbanway 12M #188 prichádza k železničnej stanici
Iveco Urbanway 12M #188 prichádza k železničnej stanici
Irisbus Citelis 12M CNG #200 pristavuje k zastávke
Všetky stanovištia sú vybavené tzv. kasselskými obrubníkmi
Škoda 28 Tr #402 s celovozidlovou reklamou vyráža na linku 3
Citelis #216 vyráža na linku 12 do Mnětíc
Plynové Citelisy pri stanici
Pri rekonštrukcii sa myslelo aj na cyklistov
Plynový Citelis v cieli svojej cesty na linke 15
Irónia osudu: Citelis propaguje operatívny lízing osobných áut
Cestovné poriadky z jednotlivých stanovíšť na jednom mieste
Irisbus Citelis 12M CNG #214 odchádza zo stanovišťa č. 2
Označníky s LED a LCD displejmi
#328 odchádza zo stanice popri lese dopravných značiek
Škoda 26 Tr #328 odchádza z vynoveného námestia pred stanicou
Škoda 26 Tr #325 prichádza na vynovené námestie pred stanicou
26 Tr a dominanta predstaničného priestoru
Solaris Urbino 10 z roku 2008
Solaris Urbino 12 LE III prechádza okolo spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy Madonna del Sasso umiestnenej v obytnom dome
Interiér vozňa pozemnej lanovej dráhy vyrobeného v roku 1958
Vozne lanovej dráhy sú upravené na prepravu bicyklov
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Priestor pre vodiča lanovky vo vozni z roku 1958
Stanica pozemnej a stanica visutej lanovky
Pozemná lanová dráha vedúca popri Santuario della Madonna del Sasso prekonáva najvyššie stúpanie 30 % a má rozchod 1000 mm
Visutá lanová dráha na kopec Cardada vo výške 1340 metrov nad morom bola vybudovaná v roku 1952 a v roku 2000 bola kompletne prestavaná do podoby na fotografii
Vozeň z roku 1958 v hornej stanici
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Locarno via alle Romogna 2 - Orselina via Santuario 4
Vozeň z roku 1958 na výhybni pod kostolom Madonna del Sasso
Zatiaľ čo k pútnickému kostolu Madonna del Sasso vedie pozemná lanová dráha, od neho pokračuje visutá lanová dráha na vrchol Cardada
811 metrov dlhá pozemná lanová dráha bola sprevádzkovaná v roku 1906
Citaro s kávovou reklamou
Švajčiarsky koniec trate v Locarne s panoramatickou jednotkou
Centovalli Express na regionálnej trati spájajúcej Švajčiarsko s Talianskom
Depo v Domodossole
Oba konce trate Domodossola - Locarno sú umiestnené v podzemí pod železničnými stanicami normálnorozchodnej železnice
Jednotka ABe 8/8T na talianskom konci trate Domodossola - Locarno
MAN Lion's City pred železničnou stanicou v Brigu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie