imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zubatý podvozok
Rušeň zubačky SLM #7 z roku 1926 so šikmo umiestneným kotlom
#55, Le Montenvers
#1618, linka 50, Határ út, zastávka Határ út
Interiér vozňa so stredným vstupom
Model vozňa zubačky Chemin de fer du Montenvers
Minibus Vehixel na kyvadlovej doprave le Mulet
#3606, 3635, linka 37, 26, Hlinky
#1BB 6901, 7013, linka 52, Hlinky
#3504, linka 25, Hlinky
Elektrobus Gruau Microbus
Gruau Microbus pod alpskými štítmi
Minibus Vehixel na kyvadlovej doprave le Mulet
Minibus Vehixel na kyvadlovej doprave le Mulet
Železničná stanica Chamonix-Mont-Blanc so štítmi v pozadí
Železničná stanica v Chamonix, kde je úzkorozchodná železnica medzi Francúzskom a Švajčiarskom napájaná prostredníctvom tretej koľajnice
#603, linka 74, Wesselényi utca
Irisbus Citelis 12M ako miestna doprava
Spodná stanica železničnej trate k ľadovcu Mer de Glace s pôvodnou parnou lokomotívou
Vlaky stúpajú až do výšky 1913 metrov nad morom
Križovanie vlakov na železnici Chemin de fer du Montenvers
Kabína lanovej dráhy téléphérique de La Flégère, ktorá v roku 2013 nahradila staršiu
Spodná stanica visutej lanovej dráhy téléphérique de La Flégère
Sklápacie sedadlo
Počas prestavby stanice Le Montenvers súpravy vlakov zachádzali až za koniec trolejového vedenia, pod trolejom zostala iba časť vlaku po zberač
Prestavba stanice Le Montenvers
#NGC-022, linka 21A, Istenhegyi út
Visutá lanová dráha vedie od koncovej stanice železnice Chemin de fer du Montenvers dole do údolia k ľadovcu
Zubačka z dôvodu výluky ukončila svoju jazdu už v stanici Svábhegy
Visutá lanová dráha vedie od koncovej stanice železnice Chemin de fer du Montenvers dole do údolia k ľadovcu
MAN Lion's City Hybrid na linke po lyžiarskom stredisku
Súprava #42+52 na ozubnicovej trati s rozchodom 1000 mm
Maximálne stúpanie na železnici Chemin de fer du Montenvers je 22 %
Zubačka v spodnej stanici Városmajor
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue
Interiér motorového vozňa #44
Ozubnicová železnica bola otvorená v roku 1909 s parným pohonom, v 1950. rokoch bola elektrifikovaná (11 kV 50 Hz)
Vozeň #62 v spodnej stanici železnice Chemin de fer du Montenvers
Údolná stanica ozubnicovej železnice zo Chamonix k rýchlo miznúcemu ľadovcu pri Montenvers
Kabína visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue v hornej stanici
Železnica s rozchodom 1000 mm bola postupne otváraná v rokoch 1907 (iné zdroje hovoria 1908) - 1913
V rokoch 1907 - 1955 železnica fungovala s parnou prevádzkou, od začiatku plánovanou ako dočasnou
Počas zimnej sezóny sa jazdí len po stanicu Bellevue
Lanová dráha "na Mont Blanc" v skutočnosti vedie na vrch Aiguille du Midi
Vozeň vystavený v snehu
Tramway du Mont-Blanc má iba 15 % úsekov adhéznych, zvyšok tvorí Strubova ozubnica s maximálnym sklonom 24 %
Križovanie vlakov dodaných v roku 1957, ktoré sú pomenované podľa dcér majiteľa železnice v čase jej elektrifikácie
#NCZ-539, Hűvösvölgy
#4003, linka 56A, 61, Hűvösvölgy
MAN Lion's City #MRZ-385
#BPO-669, linka 257, Hűvösvölgy
Ikarus 260 #BPO-651
Interiér vozňa SLM / Oerlikon / Decauville
Pracovisko vodiča vo vozni SLM / Oerlikon / Decauville
Elektrický motorový vozeň vyrobený v roku 1957 firmami SLM, Oerlikon a Decauville
Spodná stanica ozubnicovej železnice Tramway du Mont-Blanc
Parná lokomotíva, ktorá v rokoch 1909 - 1956 jazdila na ozubnicovej železnici Tramway du Mont-Blanc
#MPV-997, linka 157A, József Attila útja, zastávka Máriaremetei kegytemplom
Hoci bolo povolenie na výstavbu lanovky na Aiguille du Midi vydané už v roku 1909, dráha na vrchol dosiahla až v roku 1955
Chamonix pri pohľade od Aiguille du Midi
Pohľad na strednú stanicu lanovej dráhy na Aiguille du Midi
Kabínka 2. úseku lanovej dráhy na Aiguille du Midi pod ľadovcami
Kabínka 1. úseku lanovej dráhy na Aiguille du Midi
Stredná stanica lanovej dráhy na Aiguille du Midi
MAN Lion's City #MRP-092
#61, DZ-683-PG, linka le Mulet, Place de l'Aiguille du Midi
MAN Lion's City Hybrid
Interiér elektrobusu Gruau Microbus
#8007, linka 70, Erzsébet királyné útja, obratisko Erzsébet királyné útja, aluljáró
CAF Urbos 3 #2214
Trasa kyvadlovej dopravy la Mulet (slovensky mulica) premávajúcej každých 10 minút
Spodná stanica dráh smerujúcich na Aiguille du Midi pod Mont Blancom
Elektrobus Gruau Microbus na okružnej linke v Chamonix
Elektrobus Gruau Microbus pri spodnej stanici lanových dráh k Mont Blancu
Ikarus 280 #BPO-434
Napojenie francúzskeho Chamonix na Švajčiarsko aj Francúzsko zabezpečujú úzkorozchodné vlaky
Informačná tabuľa v stanici metra linky M1
#BPI-364, linka 105, Andrássy út
Vo vlakoch pod Mont Blancom je možné prepraviť maximálne 5 bicyklov
ADL Scania Enviro 400 #629 na linke 36 na zastávke Angel Row vedľa mestskej knižnice
Volvo B7RLE dopravcu TrentBarton na linke z Long Eaton do Nottinghamu, ktorá premáva každých 6 až 11 minút
Scania OmniDekka #719 na zastávke Angel Row
Scania OmniDekka #697 na zastávke Mount Street v typickom britskom počasí
BYD eBus 12M v 4. mesiaci premávky na linke jazdiacej po centre mesta s intervalom 10 minút
BYD eBus 12M na linke jazdiacej po centre mesta s intervalom 10 minút
Volvo B7RLE dopravcu TrentBarton na linke z Long Eaton do Nottingham
Optare Tempo X1200SR na linke i4
Scania OmniDekka na linke 35 a v pozadí Wheel of Nottingham
Wright Solar na linke red arrow z Derby do Nottingham
ADL Scania Enviro 400 na linke 77, ktorá bola o 7 mesiacov neskôr pomenovaná po boxerovi z Nottinghamu - Wally Swift
Optare Solo na linke L10 s nefunkčnými rolujúcimi panelmi
ADL Enviro400 #662 na linke 78 do Strelley
Volvo B11R / Plaxton Elite 81 na linke do Derby
Volvo B8RLE na linke two do Cotmanhay
BYD eBus 12M na zastávke Upper Parliament Street
Optare Solo na linke 11 do Lady Bay
ADL Scania Enviro 400 na linke do Chilwell
Bombardier Incentro AT6/5 #209 na linke do Hucknall
Scania OmniDekka "Phil Rowson" na linke 34 do Univerzitného parku
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie