imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Minibusy Mercedes-Benz Sprinter City v garáži
Ikarus 417 pôvodom z Wuppertalu zakotvil v gréckom meste Patras
Neoplan N4409 Centroliner
Citaro v spoločnosti autubusu Ikarus 417 pôvodom z Wuppertalu
Volvo B10M / Saracakis
Autobusy MAN v depe
Historický Mercedes-Benz O 305 / Biamax F580S
Hlavné depo ozubnicovej železnice
Parná ozubnicová železnica sa mala v roku 1958 elektrifikovať, preto sa pre ňu zakúpili elektrické motorové jednotky od francúzskej firmy Billard
Nákladný vozeň
Odstavené staré vozne dvoch jednotiek vyrobených firmou Decauville v roku 1967
Odstavené železničné vozne
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Interiér jednotky Stadler BDmh 2Z+4A/12
Prechod z ozubnicovej na adhéznu časť trate
Rozchod koľají tejto zaujímavej železnice je 750 mm
Železnica bola postavená v rokoch 1889 - 1896 a do roku 1958 na nej bola výlučne parná prevádzka
Pohľad na časť trate s ozubnicou
Z celkovej dĺžky trate 22 km má 3,8 kilometra Abtovu ozubnicu
Železnica Diakofto - Kalavryta má dĺžku 22 km a vedie prevažne kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Pôvodný tunel a most cez kaňon pri pohľade z novšej trasy vlaku
Pôvodný železničný most cez kaňon
Stará trasa železničnej trate vpravo, novšia vľavo
Železnica Diakofto - Kalavryta prechádza náročným terénom s množstvom tunelov, mostov a zárezov
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3108+3508+3208 v konečnej stanici, odkiaľ pôvodne trať mala pokračovať ďalej do Tripolisu, ale pre nedostatok financií sa predĺženie neuskutočnilo
Ozubnicová železnica nad kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Ozubnicová železnica Diakofto-Kalavryta vedie kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3108+3508+3208 z roku 2009
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3208+3508+3108 prechádza okolo odstavených vozňov v údolnej stanici Diakofto (uvádzané tiež Diakopto)
Elektronická brána upozorňuje na príchod vlaku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie