imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
21 metrov dlhý Mercedes-Benz Citaro C2 GL
21 metrov dlhý Mercedes-Benz Citaro C2 GL
Noc v termináli Postplatz
Bombardier NGT D12DD
Vyhliadková lodná doprava na rieke Neman slúži pre kúpeľných hostí a turistov
Bombardier NGT D12DD
Iveco Crossway 12 LE v prestupnom uzle na konečnej električky
Hybridný autobus Mercedes-Benz O530GDH II
Vozeň visutej dráhy tesne nad ulicou
Unikátna visutá dráha
Jediná visutá koľajnicová dráha na svete s neadhéznym pohonom vozňov
Drážďanské vozidlá Schwebebahnu sú poháňané lanom, pričom ide o jedinú takto poháňanú visutú koľajovú dráhu na svete
Spodná stanica Schwebebahnu
Spodná stanica Schwebebahnu
V rokoch 1901 - 1909 dráha fungovala s parným pohonom, následne bol inštalovaný elektrický
Dráha je dlhá iba 274 metrov
Horná stanica Schwebebahnu
Pracovisko operátora Schwebebahnu s výhľadom na údolie rieky Labe
Interiér vozňa Schwebebahnu
Vistuá lanovo-koľajnicová dráha (Schwebebahn) bola sprevádzkovaná v roku 1901
Horná stanica Schwebebahnu
Ozubené koleso, ktoré na Schwebebahne slúžilo v rokoch 1909 - 2013
Horná stanica Schwebebahnu
V Drážďanoch majú "červeného" pasažiera
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy
Model vozňov neďalekej visutej lanovo-koľajnicovej dráhy (Schwebebahn)
Model vozňov neďalekej visutej lanovo-koľajnicovej dráhy (Schwebebahn)
Fragment pôvodného vozňa
Os vozňa pozemnej lanovej dráhy s kolesom bez okolesníkov a kolesom s dvomi okolesníkmi určená pre trať s Abtovými výhybkami
Horná stanica lanovej dráhy do vilovej štvrte
Pohľad z hornej stanice lanovej dráhy
Interiér vozňa 4. generácie vyrobeného firmou Waggonbau Bautzen
Pozemná lanová dráha v Loschwitzi bola sprevádzkovaná v roku 1895 s parným pohonom a od roku 1909 s elektrickým pohonom
Pracovisko operátora vozňa štvrtej generácie z roku 1994
Vozeň štvrtej generácie z roku 1994
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy v mestskej časti Loschwitz
Monitor s najbližšími odchodmi MHD v okne miestneho úradu
Hybridný autobus Mercedes-Benz O530GDH II
Zastávkový mys s pojazďovaním cyklistami nahradil pôvodnú zastávku električiek bez ostrovčeka
Vnútorný informačný systém
Reklama na chlapčenský spevácky zbor na strope interiéru
Križovanie električkovej dráhy a úzkorozchodnej železnice Lößnitzgrundbahn
#1354, linka 24, Festetics György utca, zastávka Keleti pályudvar
Bombardier NGT D8DD na konečnej v obci Weinböhla
Jednokoľajná električková trať z obce Weinböhla, na ktorej sa jazdí rýchlosťou 60 km/h
Jednokoľajná električková trať cez sídlisko v mestečku Coswig
Začiatok prevažne jednokoľajnej električkovej trate do obce Weinböhla
Označník doplnený o označenie náhradnej dopravy
DWA NGT6DD-ER pri štadióne
DWA NGT6DD-ER pod vinohradmi za hranicami Drážďan
DWA NGT6DD-ER
Výlukový cestovný poriadok električkovej linky a autobusovej náhradnej dopravy
Interiér električky DWA NGT6DD-ER
Zastávkový mys s kasselským obrubníkom
#MPW-608, linka 2, Báthory utca, zastávka Kossuth Lajos tér
DWA NGT6DD-ER pred pôsobivou budovou bývalej továrne na cigarety Yenidze, ktorá bola postavená v rokoch 1908 - 1909 v štýle mešity
Trojička T4 na konci s T4D-MT #224 217
Električka stojaca v dopravnej zápche
Zastávka električiek vybavená kasselským obrubníkom
Bombardier NGT D12DD na zastávke s pojazďovaným zastávkovým mysom a na opačnej strane s bežným ostrovčekom
Električková zastávka s pojazďovaným zastávkovým mysom vybavená signalizáciou vytvárajúcou tzv. časový ostrovček, keď sa na zastávke nachádza električka
Električková zastávka s pojazďovaným zastávkovým mysom vybavená signalizáciou vytvárajúcou tzv. časový ostrovček, keď sa na zastávke nachádza električka
Električková zastávka s pojazďovaným zastávkovým mysom vybavená signalizáciou vytvárajúcou tzv. časový ostrovček, keď sa na zastávke nachádza električka
#233, linka 72, Podmaniczky utca
CarGoTram na zatrávnenej trati
#NGC-026, linka 156, Széll Kálmán tér, zastávka Széll Kálmán tér
úsek Kőbánya-Kispest - Határ út
Elektronický informačný systém na zastávke električiek pri hlavnej stanici
DWA NGT6DD aj po dvadsiatich rokoch od výroby vyzerá stále dobre
Bombardier NGT D12DD pri hlavnej stanici
Bombardier NGT D12DD pri hlavnej stanici
Dolná stanica kabínkovej lanovky
Dolná stanica lanovky s akvaparkom
"Mestský" úsek lanovky
Kabínky tesne pred hornou stanicou
Konštrukciu lanovky má na svedomí Bartholet Ropeways
Horná stanica visutej lanovky je skrytá pod konštrukciou lyžiarskeho strediska
Lanovka k lyžiarskemu stredisku
Autobus výrobcu Temsa prestávkuje v centre Druskininkai
Cestovné poriadky zo zastávky Laisvės aikštė
Mapa liniek MHD v Druskininkai
Temsa MD 9 LE #211 prestávkuje v centre Druskininkai
MAN A21 #189 prichádza na zastávku Aidas
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie