imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Duálny trolejbus nachádza uplatnenie počas výluky
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na minimalistickom obratisku, kde pri otáčaní zasahuje časť trolejbusu nad chodník
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Dočasné zastávkové označníky vo vozovni
Trolejbusy Hess rôznych typov vo vozovni
Odstavené autobusy Mercedes a Hess vo vozovni
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Dožívajúca súprava NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #274 + vlečné vozidlo Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D s celovozidlovou reklamou
Mercedes-Benz Citaro C2 G v centre mesta
Scania N94UB / Hess pred železničnou stanicou
Regionálny vlak prechádza cez priecestie s označenými dielcami
Dolná stanica pozemnej lanovej dráhy
Špeciálny profil koľajníc pozemnej lanovej dráhy z roku 1893
Najbližší odchod lanovej dráhy zobrazený na historických hodinách
Vozeň ozdobený kvetmi prechádza po prvom úseku pozemnej lanovej dráhy
Služobná jazda vozňa pozemnej lanovej dráhy k prvej medzistanici
Prvá medzi stanica pozemnej lanovej dráhy, kde sa prestupuje z visutej lanovej dráhy na pozemnú
Druhá medzistanica so stopami po 2. a 3. úseku pozemnej lanovej dráhy
Vyhliadková lanovka na lúkami
Dvojpodlažná kabína visutej lanovej dráhy smeruje prázdna k vrcholu po skončení prevádzkovej doby
Vrcholová stanica lanovej dráhy - vľavo pôvodná pre pozemnú lanovku, vpravo nová pre visutú lanovú dráhu
Vrcholová stanica visutej lanovej dráhy
Vrchol Stanserhorn s lanovkou a hotelom
Kabrio-lanovka
Pamätník vo vrcholovej stanici, ktorý pripomína pôvodnú pozemnú lanovú dráhu, ktorá viedla až na vrchol, a jej technologické zariadenie na pohon lana
Lanová dráha na Stanserhorn má zaujímavú históriu
Dvojpodlažná kabína smeruje na Stanserhorn
Východ na druhé podlažie kabíny CabriO
Visutá vs. pozemná
Posledná podpera pred vrcholovou stanicou a pod ňou pôvodná trať pozemnej lanovky
Pohľad z horného podlažia kabíny visutej lanovej dráhy na pôvodnú pozemnú lanovú dráhu v pokročilom štádiu rozpadu
Lanovka-kabriolet prechádza ponad bývalú 2. medzistanicu pozemnej lanovej dráhy
Lanová dráha s obchodným názvom CabriO je jedinečná svojimi dvojpodlažnými kabínami
Výstup na druhé podlažie kabíny visutej lanovej dráhy
Spodná stanica visutej lanovej dráhy CabriO
Horná stanica jediného zachovaného úseku pozemnej lanovej dráhy na Stanserhorn, odkiaľ sa pokračuje visutou lanovou dráhou
Historické vozne z roku 1893 jazdia vyzdobené kvetinami a vyzbrojené bielym LED svetlom
Abtova výhybňa na jedinom zachovanom úseku pozemnej lanovej dráhy k Stanserhornu
Priecestie na pozemnej lanovej dráhe
Pozemná lanová dráha má dĺžku 1550 metrov a vedie prevažne poliami
Pozemná lanová dráha na vrchol Stanserhorn pôvodne pozostávala z troch samostatných úsekov, zostal z nich jediný
Interiér vozňa pozemnej lanovej dráhy z roku 1893
Spodná stanica lanových dráh na Stanserhorn z roku 1893
Dvojkĺbový trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D na konečnej linky 1
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D pod dolnou stanicou lanovky na Pilatus
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Pilatus
Pohľad na visutú lanovku na Pilatus
Visutá lanovka tesne pod vrcholom Pilatus
Vozeň #29 stúpa k vrcholu
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Horný úsek sa nachádza priamo pod vrcholom Pilatus
V čase najväčších prepravných nárokov idú za sebou aj 4 vozne, ktoré sa križujú s rovnakým počtom vozňov uprostred trate
Horná stanica pod vrcholom Pilatus
Horný úsek trate na Pilatus
Horný úsek trate na Pilatus
Zubačka pod vrcholom Pilatus
Jazda nadol so stiahnutými zberačmi maximálnou rýchlosťou 9 km/h
Model parného vozňa, aký pôvodne na Pilatus jazdil
Vozeň vo vrcholovej stanici pod symbolom Pilatusu, ktorým je drak
Rozchod trate na Pilatus je 800 mm
Trať na Pilatus je dlhá viac ako 4 km a má priemerné stúpanie 35 %
Maximálne stúpanie na Pilatus je 48 %
Pohľad z vozňa na presuvňu pred postavením vlakovej cesty pre tento vozeň
Vzhľadom na využitie Locherovej ozubnice sú namiesto bežných výhybiek použité presuvne (na fotografii) a otočné výhybky
Výhybňa v strede trate
Ozubnicová železnica na Pilatus začinala v roku 1889 s parným pohonom a v roku 1937 bola elektrifikovaná
Zubačka na Pilatus bola otvorená v roku 1889 a doteraz používa pôvodné koľajnice
Najstrmšia ozubnicová dráha na svete využíva Locherovu ozubnicu s dvomi horizontálne ozubenými kolesami umiestnenými vo vozňoch
Spodná stanica najstrmšej ozubnicovej dráhy na svete
Parník Schiller pri centre Luzernu
Solaris Urbino 18 slúži v regionálnej doprave
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie