imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Výhybková srdcovka s vymeniteľnou vložkou
Oznam pre cestujúcich o neobsluhovaní zastávky počas konania podujatia Züri Fäscht
Električky Bombardier / Alstom Cobra na moste pri železničnej stanici
Bombardier / Alstom Cobra
Autobusový termínál pred železničnou stanicou v Dietikone
Regionálny vlak tvorený z dvoch jednotiek Stadler Diamant v uliciach mesta Dietikon
Upozornenie na premávku na regionálnej železnici na železničnej stanici Dietikon
Autobusová stanica v meste Dietikon pri Zürichu, kde sa stretáva úzkorozchodná železnica so železnicou s normálnym rozchodom
Názov jednotky "Diamant" je akronymom "Dynamischer, Innovativer, Attraktiver, Moderner und Agiler Niederflur-GelenkTriebzug"
Jednotka Diamant na spoji ukončenom v stanici Bremgarten West
Prestup z náhradnej dopravy na vlak
Ukončenie koľaje s rozchodom 1000 mm
Výhybka, kde sa rozdeľujú koľaje s rôznymi rozchodmi
Rekonštrukcia trate s duálnym rozchodom, po ktorej zostal už len rozchod 1000 mm
Koľajová splietka rozchodov 1000 a 1435 mm
Tarifné a informačné systémy v autobuse
Mercedes-Benz Citaro G ako náhradná doprava za regionálny vlak
Autobus vybavený nosičmi aj prívesom na bicykle
Informačné a komunikačné zariadenia v regionálnom autobuse
Iveco Crossway LE pri spodnej stanici lanovej dráhy na Brienzer Rothorn
Kabínka visutej lanovej dráhy prichádza na Brienzer Rothorn neďaleko od vrcholovej stanice parnej ozubnicovej železnice
Na fotografii nie je znázornené zariadenie na likvidáciu vozňov ozubnicovej železnice ich spúšťaním po svahu z výšky 2244 metrov, ale krátka nákladná lanová dráha do hotela, ktorá umožňuje prepravu nákladov z vlakov
Vrcholová stanica ponorená v hmle
Vlak s lokomotívou SLM z roku 1992 na vrcholovej stanici
Galéria na trati pod vrcholom
Stúpanie trate k svojmu najvyššiemu bodu vo výške 2244 m n. m.
Osobné vozne z roku 1972 vyzerajú ako nové
Časť trate má jednolamelovú Abtovu ozubnicu, ďalšia časť - ako je vidno na fotografii - dvojlamelovú
7,6 km dlhá trať má rozchod 800 mm
Ozubnicová železnica na Brienzer Rothorn bola sprevádzkovaná v roku 1892
Stúpanie trate cez pasienky k vrcholom alpských hôr
Vyhliadkový vozeň v tuneli
Parná lokomotíva SLM z roku 1996 na jednolamelovej Abtovej ozubnici
Časť vyhliadkových vozňov má zaoblený tvar
Maximálne stúpanie železnice od Brienzského jazera je 25 %
Depo v Brienze
Parná lokomotíva z roku 1891 v súprave s historickým vozňom
Vyhliadkový vozeň z roku 1972
Ozubnicová železnica Brienz-Rothorn-Bahn slúži na turistické účely a umožňuje prístup na vrchol Brienzer Rothorn vo výške 2350 m n. m.
Setra S 415 NF na zastávke, kde je možný prestup medzi vlakom, loďou a autobusom
Setra S 415 NF čaká na cestujúcich prestupujúcich z vlaku
Pohľad na spodnú stanicu lanovej dráhy, ku ktorej sa dá dostať iba loďou po Brienzer See
Najstaršiu turistickú lanovú dráhu vo Švajčiarsku vlastní neďaleký hotel a je prevádzkovaná nadáciou
Žiadny sofistikovaný elektronický systém, ale ručne nastaviteľné hodiny ukazujú najbližší odchod lode
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii loď Brienz
Pohľad zospodu na prechádzajúci vozeň lanovej dráhy
Strmá trať z roku 1879
Pohľad na vozeň blížiaci sa k spodnej stanici
Pôvodne lanová dráha fungovala na princípe protiváhy vody, neskôr bola prebudovaná na elektrický pohon
Dráha s rozchodom 1000 mm na dĺžke 345 metrov prekonáva výškový rozdiel 104 metrov pri maximálnom stúpaní 32 %
Lanová dráha je doplnená Riggenbachovou ozubnicou na účely brzdenia
Pôvodný drevený vozeň lanovky z roku 1879
Pozemná lanová dráha ku Grandhotelu Giessbach bola sprevádzkovaná ako prvá turistická pozemná lanová dráha vo Švajčiarsku v roku 1879
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii interiér parníka Lötschberg
Cestujúci smerujú z elektrickej jednotky Stadler ABeh 160 na parník
Setra 415NF s nosičom na bicykle
MAN Lion's City M v alpskom mestečku Meiringen
Elektrická jednotka vyrobená firmou Stadler Rail na medziregionálnom vlaku na rozchode 1000 mm
Električkové metro v Zürichu
Súprava Tram 2000 v podzemnej stanici
Podzemné stanice pôvodne postavené pre metro sú osvetlením ladené do modra
Električka Bombardier / Alstom Cobra v podzemnej časti s ľavostrannou premávkou
Mercedes-Benz Citaro C2 v nátere Glattalbus
Bombardier / Alstom Cobra v nátere Glattalbahn
Bombardier / Alstom Cobra smeruje na konečnú pri letisku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie