imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Irisbus Crossway 12.8 LE patriaci DB pod zákazníckym centrom dopravného podniku BSAG
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 vychádza spod železničného viaduktu
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pri narcisovom záhone
Mercedes-Benz Citaro C2 G na električkovej trati
Elektrobus Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18, ktorý má batérie umiestnené výlučne na streche
Reklama na parkovaciu kartu, ktorá je zároveň cestovným lístkom na MHD
Električky Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na trati pri univerzite
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v univerzitnom areáli
MAN Lion's City A37 pri slonovi v parku
Mercedes-Benz Citaro C2 G v jarných Brémach
MAN Lion's City GL pri parku
Historická električka Hansa GT4 z roku 1963
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historické električky v parku
Mercedes-Benz Citaro C2 G v parku
Historická súprava Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954
Historická súprava Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954
Električky Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954 boli poslednými nekĺbovými električkami premávajúcimi v Brémach
Historická električka Hansa GT4 z roku 1963
Mercedes-Benz Citaro C2 G v parku
Elektrobus Sileo S18, pri ktorom výrobca uvádza dojazd viac ako 300 km
Elektrobus Sileo S18, pri ktorom výrobca uvádza dojazd viac ako 300 km
Predná časť interiéru električky Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na trati na letisko
Z-priechod v priestore zastávky
Vychodený chodníček od električkového nástupišťa
Označenie električkového priecestia
Zatrávnený otvorený koľajový zvršok pripomína lúku
AEG GT8N na zatrávnenom otvorenom koľajovom zvršku
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 stojí priamo pred letiskovou halou
Električky v Brémach zastavujú priamo pred letiskovou halou, pričom cestujúcich upúta informácia, že cesta z letiska do centra trvá len 11 minút
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pri letisku
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 vchádza do obratiska pri plote letiska
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pod parkovacím domom pri letisku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie