imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Prestupný uzol pred Hlavnou stanicou
AEG GT8N na zastávke pod dómom
AEG GT8N vo večerných Brémach
AEG GT8N v pešej zóne
Preferencia MHD: aj počas rekonštrukcie ulice električky premávajú - na rozdiel od áut
Počas rekonštrukcie ulice Faulenstraße mali do nej vjazd povolený len električky
Rampy na konci opravovanej ulice, kam majú vjazd povolený len električky
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v električkovom páse oddelenom od ostatných jazdných pruhov
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 prechádza cez rieku Weser
MAN Lion's City GL vchádza na most
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 z rokov 2005 - 2009
Mercedes-Benz Citaro C2 G vo vyhradenom jazdnom pruhu na koľajniciach
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na moste cez rieku Weser
AEG GT8N na moste Wilhelm-Kaisen-Brücke
AEG GT8N na jednej z centrálnych zastávok v historickom centre mesta
MAN Lion's City A37 na obratisku v historickom centre mesta pod koncertnou sálou Die Glocke
Električky AEG GT8N a Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v prestupnom bode v historickom centre mesta
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v 550-tisícových Brémach, kde je nosnou električková doprava
Mercedes-Benz O 530 Citaro G prechádza cez križovatku pod dómom, kam majú vjazd povolený len cyklisti a MHD
AEG GT8N pod Dómom sv. Petra
AEG GT8N pod radnicou, ktorá je zapísaná v zozname svetového dedičstva UNESCO
AEG GT8N v historickom centre Brém
AEG GT8N pri soche pastiera so stádom ošípaných
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 z rokov 2011 - 2012 so šírkou 2,65 m
MAN Lion's City A37 pred Hlavnou stanicou ako náhrada za električky
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1
MAN Lion's City GL pri pošte
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N z roku 1996
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E pred železničnou stanicou
Nízkopodlažná električka Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N
Predstaničný priestor
Mercedes-Benz Citaro C2 G v centre mesta
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N na trati s metrovým rozchodom a napájaním 750 V DC
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E na zelenom nábreží
Zatrávnená trať s rozchodom 1000 mm pripomína lúku
Míňajúce sa električky Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N a GT-E
Vozidlo Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N má maximálnu konštrukčnú rýchlosť 70 km/h
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E z roku 1989
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N pri parkovisku pre bicykle pod magnóliami
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E na obratisku, ktorým prechádzajú 4 linky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie