imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Označovač a automat na cestovné lístky v autobuse Mercedes-Benz Conecto G
Spomienka na rozchod 900 mm, na ktorom jazdila konka a neskôr električka v rokoch 1882 - 1953 (od roku 1913 sa používal aj rozchod 1435 mm)
Navarovanie koľajníc za každého počasia
Solaris Urbino 12 pred železničnou stanicou
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N v tuneli pod Hlavnou stanicou
Dopravný podnik kvôli víkendovej výluke jedinej električkovej križovatky prelepil cestovné poriadky približne tretiny liniek v celom meste a preprogramoval palubné počítače aj zastávkové tabule tak, aby cestujúci mali k dispozícii správne informácie aj počas výluky
Pesa Twist 2014N Krakowiak na výlukovej trase linky 4 v tuneli pod Hlavnou stanicou
Lohner E1 na skrátenej trase linky 21 počas rekonštrukcie trate
Električka Konstal/Protram 405N-Kr z roku 2012
Jediný vyrobený kus električky Konstal/Protram 405N-Kr
Električka Konstal/Protram 405N-Kr vznikla spojením troch vozňov Konstal 405Na do 40,550-metrov dlhého vozidla
Lohner E1 pôvodom z Viedne
Pesa Twist 2014N Krakowiak a Lohner E1 (ex Wiener Linien #4464)
Jelcz M181MB
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 a súprava Konstal 105Na #HZ246 + Konstal 105NaD #HZ247
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 na konečnej Mistrzejowice
Cestovný lístok sa dá v Krakove kúpiť aj cez QR kód či NFC na nálepke
Interiér električky Rotax/MPK EU8N modernizovanej v roku 2010
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien postavená z vozňov E6 #4911 a c6 #1917)
Pesa Twist 2014N Krakowiak s dĺžkou 42,830 metra
Stretnutie električiek v obratisku Wzgórza Krzesławickie
Priestor dverí v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak
Interiér električky Pesa Twist 2014N Krakowiak
Veľký bočný LCD informačný displej v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak ukazuje zastávky, medzi ktorými sa presúva gulička, a mapu s aktuálnou polohou vozidla (mimo tunelov)
Bombardier Flexity Classic NGT8 na zastávke viedenského typu (s povoleným prejazdom len pre cyklistov)
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Solaris Urbino 12 pod zaujímavou vežou
Mercedes-Benz Conecto G pri bastione
Rýchlik z Banskej Bystrice vychádza zo zastávky Bratislava - Vinohrady
Súprava MDC ŽSR s #M 262.004
Historická súprava na čele s #M 262.007
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku
Historická vozovňa električiek vo štvrti Kazimierz
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Krakov si na rozdiel od Bratislavy či Košíc historickú halu električkovej vozovne nezbúral a môže ju využívať ako miesto spoločenských podujatí
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Druhá z historických električkových vozovní slúži ako reštaurácia a malý pivovar
Vlečný vozeň Sanok PN2 z roku 1939
Električka Linke-Hofmann #1076 pôvodom z Vroclavi sa dostala do Krakova v roku 1985 už ako historické vozidlo
Detail spriahnutia električiek Konstal N #26 a Sanok PN2 #524
MAN Bw (PN3) z roku 1941, kedy bol Krakov okupovaný Treťou ríšou, resp. jej súčasťou
Gottfried Lindner Tw (SN4) z roku 1941 ako jeden zo štyroch kusov týchto električiek jazdiacich v Krakove
Sanok SN1 #37 z roku 1912 ako zástupca prvých normálnorozchodných električiek v Krakove
Konstal N #26 z roku 1949
Pohľad na historické električky Sanok PN2 #530 z roku 1938 a Konstal N #26 z roku 1949
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4916)
Koľajová trať pod bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Električka prechádza bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Imitácia historickej električky na odhadom dvojmetrovom rozchode v múzeu v budove Schindlerovej emailovej továrne
Sedadlá v električke Bombardier Flexity Classic NGT8 s čalúnením s témou mesta Krakov
Označovač cestovných lístkov R&G KRG-8 v električke Bombardier Flexity Classic NGT8
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Mercedes-Benz Conecto G na zastávke viedenského typu
Pesa Twist 2014N Krakowiak na zastávke viedenského typu, ktorou práve prechádza taxík
Bombardier Flexity Classic NGT8
Pesa Twist 2014N Krakowiak na okraji centra
Automat na cestovné lístky Trapeze ticomat.9010
Interiér autobusu Mercedes-Benz Conecto G so zaujímavým čalúnením sedadiel
Mercedes-Benz Conecto G vo vilovej štvrti Krakova
Odstránené kríženie
#168, 3H9 5168, linka 10, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
#153, 2H8 2027, linka 22, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
#153, 17, 2H8 2027, linka 1, 22, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
Škoda 30 Tr SOR #19
Škoda 30 Tr SOR #19
Renault-Karosa City bus 12M #127
Škoda 31 Tr SOR #66
#66 a terminál
Míňajúce sa autobusy linky 9
Citelis pred terminálom
Škoda 30 Tr #25
Škoda 31 Tr SOR #66
Kruhový objazd so zaujímavým upevnením trolejového vedenia
Digitálne panely
Nabíjacia stanica pre elektrobus
Interiér terminálu
Terminál hromadnej dopravy v Hradci Králové
Škoda 30 Tr SOR #23 na jednom zo stanovíšť terminálu
Vitrína s cestovnými poriadkami
#23, linka 6, Terminál HD
Škoda 30 Tr SOR #23
#138, 1H1 2138, 71, linka 1, Terminál HD
Stretnutie vozidiel v obratisku Terminál HD
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie