imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Reklama na autobus na letisko
Fašiangovú maškarádu navštívil aj automat na cestovné lísky
Stretnutie trolejbusu NAW / Hess / Kiepe Elektrik BGT-N2 (Swisstrolley 2) a električky Siemens Combino na železničnej stanici
Oznam o zmene liniek
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na malej konečnej Hubelmatt
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 prechádza cez shared space bez dopravného značenia
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 pred vstupom do shared space
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 opustil shared space
Trať Gütschbahn je dlhá 170 m a má rozchod 1000 mm
Spodná stanica Gütschbahn
Dráha Gütschbahn bola otvorená v roku 1884 ako pozemná lanovka s vodným pohonom
Horná stanica dráhy Gütschbahn
Pohľad z hornej stanice Gütschbahn
Trolejové vedenie z dôvodu nízkej svetlej výšky železničného nadjazdu vybočuje nad chodník
Scania N94UB / Hess pod dočasne nepoužívanou trolejbusovou traťou
Ganz CSMG2 #1441 v dočasnej konečnej zastávke Clark Ádám tér
Rekonštrukcia električkovej trate v okolí Széchenyi Lánchíd
Čiastočne priehľadný mech v kĺbe trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Rekonštrukcia električkovej trate v okolí Széchenyi Lánchíd
Rekonštrukcia električkovej trate
Netradičný trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Ganz CSMG2 #1430
Stavebná koľajová spojka
Signalizáciou zámerne vyvolaná dopravná zápcha na vstupe do Luzernu, ktorú trolejbus elegantne obíde vo vyhradenom jazdnom pruhu
Trolejbusy premávajú aj ulicami s upokojenou dopravou
Skromné obratisko na trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na trolejbusovej trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Ganz CSMG2 #1430 v zastávke Bécsi út / Vörösvári út
Električky v zrekonštruovanej zastávke Bécsi út / Vörösvári út
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 pri krytom parkovisku
Krátky CAF Urbos 100 v zastávke Bécsi út / Vörösvári út
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #260 s vlečným vozidlom Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #312
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #260 s vlečným vozidlom Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #312
Dlhý trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Na zastávke sú zobrazené aj samostatné cestovné poriadky aj združený cestovný poriadok liniek 6 a 8
Hess / Vossloh Kiepe BGT-N2C
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D zobrazuje na čelnej tabuli dôležitú nácestnú zastávku a cieľ
Interiér dvojkĺbového trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Interiér dvojkĺbového trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Interiér dvojkĺbového trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Tabuľa zobrazujúca odchody MHD, prímestskej autobusovej dopravy a lodí spred železničnej stanice
Uetlibergbahn je s maximálnym sklonom 7,9 % najstrmšou adhéznou železnicou s rozchdom 1435 mm vo Švajčiarsku
Vozidlá železnice Uetlibergbahn sú napájané napätím 1200 V =, a keďže majú časť trate spoločnú s traťou Sihtalbahn napájanou inou napájacou sústavou (15 kV 16.7 Hz ~), ich zberače sú umiestnené excentricky a trolejové vedenie oboch sústav vedie na spoločnom úseku súbežne
Súprava Stadler Be #513+515 na horskej konečnej stanici na kopci nad Zürichom
Vlak vedený vozňom Be 4/4 #525 v podzemí hlavnej stanice v Zürichu
Celoplošnú reklamu nesie len malý počet vozidiel MHD
Na zastávke Central sa stretávajú električky, trolejbusy aj lanovka
Krátka pozemná lanovka Polybahn
Tram 2000 Be 4/6 v historickom centre
Cobra na nábreží
Pôsobivý vzhľad betónovej stanice Zürich Stadelhofen navrhol španielsky architekt Santiago Calatrava
S-Bahn na stanici Zürich Stadelhofen so zaujímavým dizajnom
Električková linka 12 je prezývaná "špagety-linka" pre svoju kľukatú trasu vedúcu po okraji Zürichu
Električky v Zürichu jazdia na niektorých úsekoch rýchlosťou 60 km/h
Električka prechádza priecestiami chránenými závorami
Električka Bombardier / Alstom Cobra určená pre regionálnejšie električkové linky (Glattalbahn)
Radenie vozňov vlaku na informačnej tabuli na nástupišti
Zlepšiť nastupovanie do nových nízkopodlažných vlakových jednotiek sa dá aj inštaláciou schodíku na hrane nástupišťa
Na zastávke Bahnhof Altstetten sa v tesnej blízkosti železničnej stanice stretávajú autobusy aj električky
Električkové obratisko čiastočne mimo prevádzky
V čase fotografovania 12-ročný autobus Neoplan N4516
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie