imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Rad ľudí čaká na mikrobusy do Lafto subcity
Solaris Urbino 18 a za ním električková trať, ktorá je na časti ulice jednokoľajná s premávkou v oboch smeroch
Električka GT6U prechádza po trati pojazďovanej aj autobusmi, ostatné časti sú zatrávnené
Solaris Urbino 18 na prestupnej stanici medzi S-Bahnom, električkami a autobusmi
Aj v Berlíne občas vypadnú zastávkové displeje
Električka GT6U prichádza do zastávky bez nástupného ostrovčeka, na ktorej cestujúci nastupujú z 2-pruhovej cesty
Duewag GT6Z #48 z roku 1973 (ex Heidelberg #238) bola zakúpená v roku 2006
Zastávkový označník a displej s najbližšími odchodmi pre oba smery
Obojsmerná električka Duewag GT6Z #47 z roku 1973 (ex Heidelberg #237; zakúpená v roku 2006)
Duewag GT6Z a Tatra/MGB KTNF6
KT4DM #18 z roku 1981 pôvodom z Cottbusu už na trati SRS dojazdila
KT4DM #21 z roku 1981 pôvodom z Cottbusu je jednou z električiek, ktoré sú na čele vyzdobené obrázkami
KT4DM #22 jazdila od roku 1981 do roku 1993 pôvodne v Cottbuse
Interiér električky KTNF6
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
Električka KTNF6 s pôvodným podvozkom, do ktorého bolo osadené primárne odpruženie MeGi (Metal-Gummi-Federung)
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
Srdcovka výhybky na rozchode 1000 mm na trati Straßenbahn Schöneiche bei Berlin
Po úzkorozchodných regionálnych električkových tratiach systému Straßenbahn Schöneiche bei Berlin sa jazdí rýchlosťou do 60 km/h
Interiér električky Bombardier Flexity Berlin F6Z
Jediná vyrobená obojsmerná električka ČKD Tatra T6C5 jazdila v rokoch 1999 - 2001 v New Orleans a od roku 2003 pôsobí v Strausbergu
Električka Raw Sw / LEW TZ 69 #05/II (ex #03) z roku 1969 odpočíva za depom
Vozovňa električiek ostrovnej prevádzky v Strausbergu
Bombardier Flexity Berlin F6Z na konečnej v centre mesta
Minibus TS Liner / Fiat Ducato ako nadväzná doprava k električke
Bombardier Flexity Berlin F6Z na prestupnom mieste z S-Bahnu
Jednotky S-Bahn 481/482 v stanici Ostkreuz, kde sa trate S-Bahnu mimoúrovňovo križujú
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie