imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Dva nové prestupné terminály sú od seba vzdialené 300 metrov, pričom medzi nimi je potrebné prekonať veľkú kruhovú križovatku
MAN Lion's Classic v modernom prestupnom termináli
Terminál MHD spolufinancovaný cez fondy EÚ
Jeden z ôsmich vozňov Duewag L pôvodom z Frankfurtu nad Mohanom, ktoré boli prestavané na stacionárne párty električky pred reštauráciami McDonalds v Rumunsku
Interiér párty električky Duewag L pred reštauráciou McDonalds
Na rozdiel od parných tramvají, ktoré v Brašove jazdili 68 rokov (1892 - 1960), električky vydržali len 19 rokov (1987 - 2006)
Kolóna autobusov MAN Lion's Classic a BMC Procity pri centre mesta
BMC Procity vo večernom Brašove
MAN Lion's Classic
MAN Lion's Classic
BMC Probus pred radnicou
BMC Probus
MAN Lion's Classic
MAZ 103 pri vstupe do historického centra
MAZ 103
MAN Lion's Classic pri parku medzi centrom a pevnosťou
BMC Procity v meste s 3- a viacpruhovými jednosmerkami
BMC Probus pri historickom centre mesta
Rekonštrukcia električkovej trate financovaná z eurofondov je prvou od rušenia električkových tratí v 1990-tych a 2000-ich rokoch
Rekonštrukcia električkovej trate financovaná z eurofondov zastaví úpadok električkovej dopravy v meste
Rekonštrukcia električkovej trate, počas ktorej bola zastavená celá električková doprava v meste
Ikarus 260 s pohonom na CNG nahradil električkovú linku 104
Ikarus 260 s pohonom na CNG nahradil električkovú linku 104
Zrušená električková trať, ktorá bola v prevádzke v rokoch 1997 - 2003
MAN SL 223 s chemickou reklamou
Minibus Karsan Jest
Električka KT4D ex Berlín
Trolejbusy v Brăile jazdili len 10 rokov (1989 - 1999), avšak zvyšky trolejového vedenia bolo možné vidieť aj 16 rokov po ich zrušení
BMC Probus
Súprava MAN T4+B4 #237+1610 (ex Nürnberg)
KT4D #9103 od roku 1998 jazdí v Brăile ako jedna z 20 rovnakých električiek prevzatých z Berlína
Električka ČKD Tatra KT4D bola vyrobená v roku 1978 a do roku 1998 jazdila v Berlíne pod číslom 167623
BMC Probus prechádza krížom cez električkovú trať
Zastávkový označník s linkami jazdiacimi v rôznych intervaloch
BMC Probus
Električka SGP E1 pôvodom z Viedne s chemickou reklamou
Jedným z miest, ktoré Viedeň zásobovala vyradenými električkami, je aj Brăila
"Vyhryzená" koľajnica v koľajovom oblúku vypovedá o stave časti koľajovej siete električiek v Brăile
Električka Werkspoor / Duewag GT8 bola vyrobená na konci 1960-tych rokov ako typ GT6 pre Rotterdam
Čiastočne zlikvidované trakčné vedenie trolejbusov po skončení prevádzky v roku 1999
Mercedes 413 CDI na bulvári Alexandra Ioan Cuza nahradil trolejbusy
Dopravu v Brăile zabezpečujú aj minibusy Renault Master, pričom značnú časť čela zakrýva označenie linky, trasy a cieľa
Lomený koľajový oblúk električkovej trate v križovatke
Čiastočne hand-made zastávkový označník električkovej linky 21
Električka SGP E1 pôvodom z Viedne zakotvila v meste Brăila s pôvodným evidenčným číslom #4638 aj logom Wiener Linien
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie