imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
V centre mesta hrá prim verejná doprava, individuálnej doprave zostal v každom smere len jeden pruh
Spodná stanica Polybahn
Horná stanica Polybahn
Interiér vozňa Polybahn
Vozeň #2 lanovej dráhy Polybahn
Pozemná lanová dráha Polybahn
Cobra s reklamou na zoo
Električka SWS/MFO Ce 4/4 "Elefant" z roku 1931 na vyhliadkovej jazde
Električka SWS/MFO Ce 4/4 "Elefant" z roku 1931 na vyhliadkovej aperitívovej jazde po meste
Míňajúce sa električky Cobra v dvoch rôznych náteroch
Horná stanica lanovky Polybahn
Električka Tram 2000 Sänfte sa šplhá do kopca
Výhybňa lanovej dráhy Polybahn
Spodná stanica lanovej dráhy Polybahn
Spodná stanica lanovej dráhy Polybahn
Električková doprava v prestupnom uzle Central
Regulovčík riadi dopravu počas popoludňajšej špičky pri prestupnom uzle Central
Trolejbus Mercedes-Benz O 405 GTZ / ABB
Električková zastávka pred hlavnou stanicou
Podzemné nástupištia regionálnej železničnej dopravy v Zürichu
Lanová dráha Schwägalp - Säntis bola vybudovaná v roku 1974 firmou Garaventa
Kabína od firmy Garaventa z roku 2000
Neoplan N 4426 na regionálnej linke pod vrcholom Säntis
Servisnú kabínku je možné zavesiť nad klasickú kabínu lanovky
Pohľad do kabíny lanovky s plyšovým kamzíkom na tyči
Lanová dráha Schwägalp - Säntis bola vybudovaná v roku 1974 firmou Garaventa, kabíny pochádzajú z roku 2000
Lanová dráha Schwägalp - Säntis je dlhá 2307 m a prekonáva prevýšenie 1122 metrov
Výstava rôznych historických lanoviek v budove stanice na vrchole Säntis
Kabínka lanovky, ktorá slúžila v rokoch 1946 - 1991
Vystavená kabínka lanovky z roku 1950
Výstava rôznych historických lanoviek v budove stanice na vrchole Säntis
Výstava rôznych historických lanoviek v budove stanice na vrchole Säntis
Kabínka lanovky prichádza z vrcholu Säntis (v pozadí)
Spodná stanica lanovej dráhy Schwägalp - Säntis
Setra 315NF pod vrcholom Säntis
Informačné tabule v regionálnom autobuse Setra 315NF
Vodič autobusu sa išiel osobne presvedčiť k železničnej trati, či všetci cestujúci stihli prestúpiť z vlaku - žiaden sofistikovaný dispečerský systém nepotrebuje
Prestup medzi regionálnym vlakom a autobusom si vyžaduje prekonanie iba malej vzdialenosti
Regionálny vlak na čele s FFA/SIG/BBC BDe 4/4 vchádza do koncovej stanice Wasserauen
Prierez ťažným a nosným lanom visutej lanovej dráhy Wasserauen - Ebenalp
Interiér kabíny lanovky z roku 2009
Horná stanica lanovky
Kabína lanovky vchádza do hornej stanice
Trať visutej lanovej dráhy Wasserauen - Ebenalp je dlhá 1506 metrov a prekonáva prevýšenie 723 metrov
Horná stanica Ebenalp v nadmorskej výške 1590 metrov
Kabína lanovky v hornej stanici
Kabína lanovky z roku 2009
Ovládacie prvky kabíny lanovky vrátane tabletu
Kabína lanovky vchádza do spodnej stanice vo výške 867 m n. m.
Lanová dráha Wasserauen - Ebenalp bola vybudovaná v roku 1955 a modernizovaná v roku 1990
Spodná stanica vistuej lanovej dráhy Wasserauen - Ebenalp z roku 1955
Zastávkový označník autobusovej dopravy medzi železničnou stanicou a stanicou lanovky (v pozadí)
Súčasťou stolíkov vozňov regionálnej železnice je aj prehľadná schéma siete tratí
Regionálny vlak FFA/SIG/BBC BDe 4/4 čaká na odchod
Chodci majú pri prechádzaní cez cestu klasickú signalizáciu, pri prechádzaní cez električkovú trať iba upozornenie na prichádzajúcu električku
Zatiaľ čo električky a automobilová doprava sú riadené signalizáciou, chodcom "semafor" netreba
Na spojnicu hlavnej stanice s centrom majú povolený vjazd len ekologické druhy dopravy
Zastávková informačná tabuľa a reproduktor
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie