imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Posilová doprava po skončení fubalového zápasu bez toho, aby sa cestujúci museli tlačiť
Nástupište prestupnej stanice metra Deák Ferenc tér.
Stanica metra Deák Ferenc tér v centre Budapešti
Irisbus Crossway 10,8 LE čaká na cestujúcich z vlaku
Súprava vlaku HÉV #848 na konečnej Csepel
HÉV MIX/A #832 čaká na odjazd
Večerná konečná stanica HÉV Boráros tér.
Vlak HÉV MIX/A #832 na konečnej Boráros tér
Most Rákóczi híd s nesprevádzkovanou električkovou traťou
Zastávky autobusov v Davose sú v blízkosti železničnej stanice (vpravo)
Mercedes-Benz O 530G Citaro s výklopnými dverami
Plastový "koberec" v autobuse, aby lyžiari v lyžiarskej obuvi nepoškodili podlahu
Mercedes-Benz O 530G Citaro
Jednosmerka pre autá, obojsmerka pre autobusy - aj to je spôsob preferencie MHD
Mercedes-Benz O 530G Citaro v rezorte Davos
Interiér vozňa Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Spodný (prvý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 1860 metrov, má rozchod 1200 mm, prekonáva prevýšenie 662 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 10 m/s
Súčasťou spodného úseku lanovej dráhy je aj tunel
Vyhradený BUS- a cyklo-pruh na Bajcsy-Zsilinszky út v centre Budapešti
Trať druhého úseku pozemnej lanovej dráhy je chránená proti prípadným lavínam
Horný (druhý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 2188 metrov, má rozchod 1000 mm, prekonáva prevýšenie 444 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 9 m/s
Historický zastávkový označník
Ikarus 412T #703 zastavil na zastávke Opera
Ikarus 412T #703 na zastávke Opera v centre mesta
Visutá lanová dráha Parsennhütte - Weissfluhjoch bola sprevádzkovaná v roku 1961 a modernizovaná v roku 1987
Stará kabína lanovej dráhy slúži ako súčasť baru
Solaris #614 pred zastávkou Opera v centre mesta
Kabínka lanovej dráhy Parsennhütte - Weissfluhjoch opúšťa hornú stanicu vo výške 2677 m n. m.
Kabína lanovej dráhy Weissfluhjoch - Weissfluhgipfel z roku 1983
Historizujúci zastávkový označník "žltého" metra M1, otvoreného v roku 1896.
Bulvár Andrássy út v centre Budapešti, pod ktorým vedie trasa historického metra M1, otvoreného v roku 1896.
Ganz-Solaris Trolino 12B #602 na Király utca
VanHooly A330 GNV na konečnej Népszínház utca.
Dispečerské pracovisko na Blaha Lujza tér - Népszínház utca
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel vo výške 2824 m n. m.
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel
Spodná stanica lanovej dráhy na vrchol Weissfluhgipfel, kde sa stretáva pozemná lanovka (skratka DPB) s dvoma visutými lanovkami
Lanová dráha spájajúca hornú stanicu pozemnej lanovky s vrcholom Weissfluhgipfel slúži od roku 1955 a modernizovaná bola v roku 1983
Vozeň Garaventa/Gangloff z roku 2010 na 2. úseku lanovej dráhy
Údržba druhého úseku trate počas plnej prevádzky
Výhybňa druhého úseku lanovej dráhy
Pohľad na medzistanicu Höhenweg z 2. úseku lanovej dráhy
Vozeň Garaventa/Gangloff v prestupnej stanici medzi prvým a druhým úsekom
Ikarus 260 #BPO-302 ako záložné vozidlo
Pohľad na spoločnú stanicu 1. a 2. úseku lanovej dráhy
Lanová dráha je rozdelená na dva úseky, na fotografii je pohľad na koniec prvého úseku pred medzistanicou
Lanová dráha Davos Dorf - Parsenn bola vybudovaná v rokoch 1931 a 1932 a modernizovaná v rokoch 2002 a 2010
Pracovisko obsluhy vozňa Doppelmayr/Gangloff 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff z roku 2002 v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Pohľad do tunela, ktorým vychádza trať zo spodnej stanice lanovej dráhy
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Mercedes-Benz O 530 Citaro v Davose
Čítačka čipových kariet v autobuse
Autobusy Mercedes-Benz O 530G Citaro pri železničnej stanici
Mercedes-Benz O 530 Citaro
Mercedes-Benz O 530 Citaro
Mercedes-Benz O 530 Citaro po druhom facelifte
Stadler GTW #526 707-5 na regionálnej linke
Autobusová stanica s pôsobivým dizajnom
Autobusová stanica je nad železničnou stanicou
Autobusová stanica nad železničnou stanicou
Mercedes-Benz Citaro II
Mercedes-Benz Citaro II
Zastávkový prístrešok
Nástupištia autobusov majú zrezané obrubníky
Schéma liniek MHD umiestnená pod stropom nástupišťa
Autobusy MAN NL253 Lion's City Hybrid
V popredí autobus MHD, za ním regionálny vlak a v pozadí železničná stanica "veľkej" železnice
Spoločné nástupište regionálnej železnice a autobusov MHD
MAN NL253 Lion's City Hybrid
MAN NL253 Lion's City Hybrid na nástupišti MHD
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
V roku 1997 bolo zmenené napájanie trate z pôvodného 1500 V DC na 11 kV 16,7 Hz AC
Stadler Allegra ABe 8/12 na čele vlaku z Arosy
Zrekonštruovaný priestor železničnej stanice Arosa
Mercedes-Benz O 530 Citaro vykonáva dopravu vo vysokohorskom lyžiarskom centre Arosa
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Interiér koncovej stanice Arosabahn-u
Koncová stanica Arosa s mimoúrovňovým priechodom k visutej lanovke
Mercedes-Benz O 530 Citaro vykonáva dopravu medzi železničnou stanicou a stanicou lanovky vo vysokohorskom lyžiarskom centre Arosa
Architektúra železničných staníc dotvára celkový dojem z regionálnej trate do Arosy
Monumentálny Langwieser Viadukt na trati do Arosy
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Pri príležitosti 100. výročia vybudovania trate boli zrekonštruované pôvodné železničné stanice do rozprávkovej podoby
Trasa regionálnej železnice vedie cez niekoľko vysokých mostov a 19 tunelov
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Depo Arosabahn v meste Chur
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Spoločné nástupište regionálnej železnice a autobusov MHD
Mercedes-Benz Citaro II G
Pohľad z vlaku regionálnej úzkorozchodnej železnice na autobus MHD
Mercedes-Benz Citaro C2 G prechádza popri vzorne zaparkovanom aute
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Mercedes-Benz Citaro C2 G v nátere mesta Chur
Kompaktný priestor pred železničnou stanicou slúži všetkým druhom verejnej dopravy
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie