imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Výluková linka 8/9
Výluková linka 9/8 informuje cestujúcich, že časť trasy pôjde električka ako linky 9 a ďalšiu časť ako linka 8
"Húsenica" #652
Hess / Kiepe BGT-N2C prechádza kruhovou križovatkou
Hess / Kiepe BGT-N2C na úseku v oprave
Umiestňovanie zberačov trolejbusu Solaris / Cegelec Trollino 18 na trolejové vedenie po jazde opravovaným úsekom
Trolejbus Solaris / Cegelec Trollino 18 poháňaný dieselagregátom vychádza z opravovaného úseku
Umiestňovanie zberačov trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2C na trolejové vedenie po jazde opravovaným úsekom
Oprava trolejového vedenia
Zákaz státia pri predných dverách v trolejbuse Hess / Kiepe BGT-N2C
Trolejbusy Hess / Kiepe BGT-N2C
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C
Terminál MHD pred železničnou stanicou
Terminál MHD pred železničnou stanicou
Nový terminál MHD pri hlavnej stanici
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C v novom termináli pri hlavnej stanici
Nástupište regionálnych vlakov
Tram 2000 Be 4/6 na konečnej Hardplatz
Trolejbus Hess / Kiepe lighTram BGGT-N2C ma dĺžku takmer 25 metrov
Hess / Kiepe Swisstrolley 3 BGT-N2C
Neoplan N4522 Centroliner namiesto trolejbusu na linke 31
Neoplan N4522 Centroliner nahradzuje trolejbus
Stadler Be 4/6 na konečnej stanici v strede Forchbahn
Stadler Be 4/6 na konečnej stanici v strede Forchbahn
Električka Bombardier / Alstom Cobra na spoločnej trati s tram-trainom
Trolejbus Daimler-Benz / ABB O 405 GTZ na termináli Klusplatz
Prístup na električkovú zastávku Römerhof troma priechodmi pre chodcov tak, aby sa všade dostali bez zbytočných obchádzaní zábradlí a bez porušovania dopravných predpisov
Práce na trati s netypickým upozornením pre strojvodcu
Vozeň #2 prechádza výhybňou s presuvňou
Ozubnica typu Von Roll s presuvnou "výhybkou", pri ktorej sa presúvajú koľajnice
Pohľad na miesto pôvodnej konečnej Dolderbahn-u
Trať Dolderbahn bola pôvodne pozemnou lanovkou, konvertovaná na ozubnicovú dráhu vrátane predĺženia bola v 1970-tych rokoch
Vozeň SLM / BBC #1 z roku 1972 čaká na popoludňajšiu špičku
Horná stanica lanovky Dolderbahn, kam bola dráha predĺžená v 1970-tych rokoch
Trať Dolderbahn-u je jednokoľajná s výhybňou uprostred, zaujímavé je použitie presuvnej "výhybky", pri ktorej sa presúvajú koľajnice spolu s hrebeňom ozubnice, čo je zrejmé na šírke lubrikovaného podkladu
Vozeň zubačky SLM / BBC z roku 1972
Spodná stanica ozubnicovej železnice Dolderbahn
Hess / Kiepe Swisstrolley 4 BGT-N2D
Malý prestupný terminál s prestupom medzi linkami na hrane
Návestidlo zobrazujúce smer pre trolejbusy
Odstavné koľaje pri konečnej Zoo
Zastávky sú vytvorené zväčša tak, aby bol prestup medzi linkami čo najpohodlnejší a bez prechádzania cez cestu
Historický zastávkový prístrešok s malým sociálnym zázemím pre vodičov
Tram 2000 Be 4/8 na konečnej pri zoo
Mercedes-Benz Sprinter na minibusovej linke spájajúcej električkové trate a lanovku
Dopravu na lanovej dráhe vykonávajú dva vozne dodané v roku 1979
Pohľad na hornú stanicu z predposlednej stanice
Automatizovaný vozeň lanovky z roku 1979
Odchod lanovky z hornej stanice
Horná stanica automatizovanej lanovej dráhy
Do vozňa lanovky sa zmestí 30 cestujúcich
Cesta lanovkou trvá 2 minúty, interval je 6-minútový
Pohľad z vozňa lanovky do vozňa lanovky
Prostredná stanica lanovky Rigiblick
Pozemná lanovka Rigiblick slúži od roku 1901, má dĺžku 385 metrov, rozchod 1000 mm a maximálny sklon 36%
Nič nie je nemožné: združená zastávka pre električky, trolejbusy a autobusy v ľavotočivom oblúku s tromi prístupmi cez priechod pre chodcov
Úspora uličného priestoru sa dá dosiahnuť aj združovaním električkových a trolejbusových/autobusových zastávok
Dočasný zastávkový označník
Ani celková rekonštrukcia ulice nevylúčila MHD, trolejbusy jazdia v jednom jazdnom pruhu s výhybňami
Zložitá električková križovatka sa nachádza pod cestnou estakádou
Električková vozovňa Hard
Križovanie električkovej a železničnej trate
Električka čaká na prejazd nákladného vlaku
Železničné vozne jazdia cez križovanie s električkovou traťou po okolesníkoch
Križovanie železničnej vlečky s viacerými električkovými traťami
Križovanie železničnej vlečky s viacerými električkovými traťami
Vlak čaká na prejazd električky
Hromadný rozjazd vozidiel z terminálu Frankental po vykonaní prestupov
Stretnutie električky Bombardier / Alstom Cobra a autobusu Mercedes-Benz O 530 Citaro na prestupnom termináli Frankental
V zóne 30 je ulica v mieste križovania s pešími trasami zúžená do jediného pruhu, čím sa napriek absencii vyznačenia priechodu pre chodcov znižuje rýchlosť vozidiel a zvyšuje bezpečnosť pre chodcov
V zóne 30 je ulica v mieste križovania s pešími trasami zúžená do jediného pruhu, čím sa napriek absencii vyznačenia priechodu pre chodcov znižuje rýchlosť vozidiel a zvyšuje bezpečnosť pre chodcov
Na otáčanie trolejbusov stačí malý priestor a jedna trolejová stopa, pokiaľ vodiči čerpajú prestávky mimo vozidiel
Na otáčanie trolejbusov stačí malý priestor a jedna trolejová stopa, pokiaľ vodiči čerpajú prestávky mimo vozidiel
LED-osvetlenie, kamerova a držiaky na reklamu v trolejbuse Hess / Kiepe Swisstrolley 3 BGT-N2D
V trolejbuse Hess / Kiepe Swisstrolley 3 BGT-N2D sa na dverách a v ich okolí nachádza až štvoro tlačidiel na ich otváranie
Elektronická tabuľa s najbližšími odchodmi
Hess / Kiepe lighTram BGGT-N2D na spoločnej trase s električkou
Bombardier / Alstom Cobra v spoločnom pruhu s trolejbusmi a autobusmi
Bombardier / Alstom Cobra s reklamou
Automobilová doprava má v centre mesta vyhradený adekvátny priestor, zvyšok patrí ekologickým spôsobom dopravy
Dvojkĺbový trolejbus Hess / Kiepe lighTram BGGT-N2D
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie