imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Náhrada za historickú električku v podobe autobusu Neoplan AN440
Obojsmerné PCC "Torpedo" pred prístavom
Jazdu električkami PCC využíva enormné množstvo cestujúcich, pričom mnohí sa často do vozidiel ani nezmestia
Interiér obojsmernej električky PCC "Torpedo"
Obojsmerné PCC "Torpedo" reprezentuje farby San Francisca
Obojsmerné PCC "Torpedo" v originálnom sanfrancisskom nátere
Pracovisko vodiča obojsmernej električky PCC "Torpedo"
Kabína vodiča obojsmernej električky PCC "Torpedo"
PCC prišla do San Francisca spolu s ďašlími 10 vozidlami z New Jersey Transit v roku 2004
Midibus Orion VII jazdí z pobrežia do kopcovitých oblastí
Vozeň lanovky na trati, kde oba smery využívajú spoločnú koľajnicu
Klesajúci vozeň #3
Obojsmerný vozeň #60 na križovatke všetkých liniek Cable Car, ktoré v San Franciscu zostali
Vozeň #52 pred križovatkou lanových dráh
Jazda Cable Car patrí medzi atrakcie, ktoré je nutné v San Franciscu vyskúšať
Obojsmerný vozeň #52 z roku 1906 sa blíži na konečnú
Orion V na regionálnej linke
Ukončenie Cable Car na California St
Podzemná električková zastávka
Breda LRV na juhu San Francisca
New Flyer E60HF
New Flyer E60HF
Breda LRV ako pouličná električka
Škoda/ETI 15 TrSF
Električková trať s obrubníkom uprostred nezabráni vjazdu na teleso trate, zabráni však otáčaniu a ľavému odbočovaniu cestných vozidiel
Úsporná zastávka trolejbusov
Vozovňa električiek Geneva
Škoda/ETI 15 TrSF
Breda LRV v spoločnosti historickej električky Boeing Vertol LRV
Električky sa v minulosti v San Franciscu označovali ako "car" a hoci sa toto označenie už dávno používa pre autá, na zastávkach električiek sa naďalej používa spojenie "car stop"
Breda LRV pri farebných domoch na okraji San Francisca
Škoda/ETI 15 TrSF pod trolejovým vedením upevneným na drevených stožiaroch
Škoda/ETI 15 TrSF
Škoda/ETI 15 TrSF
Breda LRV na križovatke električkových tratí s trolejbusovou traťou
V San Franciscu bežne autá jazdia aj po koľajniciach vrátane zastávok električiek
Vozovňa električiek Geneva
Dvojúrovňová zastávka električiek
Nástupná zastávka liniek J a K v tesnej blízkosti stanice metra aj električkovej vozovne bez zvýšenej úrovne nástupíšť
Historická administratívna budova vozovne električiek, ktorej súčasťou bola aj elektráreň, má v budúcnosti slúžiť ako divadlo, galéria či kaviareň
Električka #496 typu W2 bola privezená z austrálskeho Melbourne, zatiaľ čo vedľa stojaci vozeň #130 pôsobil iba v San Franciscu, pričom bol vyrobený v roku 1914 firmou Jewett Car Company
Historická vozovňa električiek slúži najmä pre historické električky, ktoré denne vyrážajú do premávky
Breda LRV pri historickej budove vozovne
Breda LRV na konečnej linky M pred otočením sa vo vozovni
V časti električkovej siete, kde sú zastávky s vysokými nástupišťami, pôsobí dopytové tlačidlo na otváranie dverí komicky, pretože je vo výške kolien
Breda LRV po výjazde z podzemia na stanicu West Portal
Breda LRV pred vstupom do podzemia
Turnikety pred vstupom na stanicu električky v "metro"-časti siete
Stanica električky West Portal pred vstupom do Twin Peaks Tunnel
Breda LRV na konci úseku s nízkymi uličnými nástupišťami - pred podzemným úsekom sa schody vo vozidle vysunú na úroveň podlahy
Výjazd z električkového tunela Twin Peaks
Breda LRV pred vstupom do tunela pod kopcami Twin Peaks sprevádzkovaného v roku 1918, ktorý od začiatku slúži pre električky
Vlniaca sa električková trať k oceánu
Vysoké nástupište pre menej mobilných cestujúcich
Nástupná trolejbusová / autobusová zastávka pred stanicou s novým dizajnom
Breda LRV na konečnej pri zoo
Súprava električiek TWT / Pragoimex VarioLF #1353+1321 pred hlavnou stanicou
Škoda 14 Tr #3257
Breda LRV prichádza od Pacifiku
Na brnenskej linke H24 sa objavil aj pôvodom ostravský trolejbus 17Tr
Podzemné stanice električky v centre mesta boli postavené v predstihu už pri budovaní regionálneho metra v 1960-tych a 1970-tych rokoch, začali sa však využívať až v roku 1980
Monitor na zastávke so schémou siete električiek a zobrazením polohy električiek na trati
Informácie pre cestujúcich na podzemnej zastávke električky
Dieselelektrický midibus Orion VII
Škoda/ETI 14 TrSF na spoločnej zastávke s električkou
T3 #1006 prechádza areálom vozovne Poruba
Irisbus Citelis 12M #7017 na jednej z jázd cez umývarku
Škoda/ETI 14 TrSF v japonskej štvrti
Reklamné držadlá v autobusoch na svoju prezentáciu využíva i DPO
Karosa ŠM 11 #5842 v garážach Poruba
Karosa ŠM 11 #5842 priviezla návštevníkov od garáží Poruba
Karosa ŠM 11 #5842 čaká na odchod do garáží Poruba
Škoda 9 Tr #82
Karosa B 731.04 #6160 prišla do vozovne Martinov
Tatra T 400 #26
Trolejbusy Škoda/ETI 14 TrSF prekonávajú enormné stúpania
Fotografia z interiéru trolejbusu dokumentuje spôsob upokojovania dopravy, keď na mnohých križovatkách bol zavedený systém "Stop All Way" - každé vozidlo vchádzajúce do križovatky z ľubovoľného smeru musí zastaviť
Škoda/ETI 14 TrSF pri pobreží
ČKD Tatra T1 #528 po prišla do vozovne Martinov
Nákladná električka „Stovka“ #106 na okružnej jazde po vozovni
Škoda 8 Tr #29 v súprave s vlečným vozom Karosa B40
Vlečný voz Karosa B40 #141 v súprave so Škodou 8 Tr
Na zastávkach autobusov a trolejbusov sa v San Franciscu bežne parkuje a cestujúci nastupujú z ulice
Karosa B 932 #6485 s výstavou k 120. výročiu MHD v interiéri
Výstava v interiéri Karosy B 932 #6485 k 120. výročiu MHD
Historická pracovná električka
Historické pracovné električky
„Vítkovické metro“ na CNG
#685, Vozovňa Martinov
Prasiatko #700.536-6 v službách DPO ako #8101
Pracovná električka #8606 v areáli vozovne
Pracovná električka #8607 v areáli vozovne
Karosy B 941 a Solaris Urbino 15 odstavené vo vozovni
Avia na čistenie žliabkov koľajníc
Podvozky pre električky
Modernizovaná električka T3 uprostred opravy
T6A5 #1107 počas opravy
Opravovaná T3 tesne pred dokončením
Vznikajúca električka Inekon Trio
Pantograf používaný u električiek T3 a K2
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie